Mietin tässä vaan kun kuuntelen tuota otsikon artistia aika paljon ja sehän "laulaa" ja pukeutuu ja käyttäytyy aika homosti ^^ ni voisko se olla homo?? Ite veikkaan et ei ku on se aika ihQ ^^
Voiko Cheek olla homo??
31
2522
Vastaukset
- Va Va Voom
voisko pliis joku sanoo mielipiteensääää? ^^
- ErNuGirl4ever
En usko... Tietty vois olla... Kuka vaan voi olla, mutta ei se ainakaan julkisesti oo itteään homoksi ilmoittanut ;3
Saax kysyy et mitä luulet Antti Tuiskusta? Siis sitä haukutaan homoks mutta onko se? koska tuli vaan mieleen... Joku Antti-fani saa nyt selostaa mulle tilanteen^^ - Va Va Voom
ErNuGirl4ever kirjoitti:
En usko... Tietty vois olla... Kuka vaan voi olla, mutta ei se ainakaan julkisesti oo itteään homoksi ilmoittanut ;3
Saax kysyy et mitä luulet Antti Tuiskusta? Siis sitä haukutaan homoks mutta onko se? koska tuli vaan mieleen... Joku Antti-fani saa nyt selostaa mulle tilanteen^^Mä en tiedä antti tuiskusta oikeen mitään, mut must se vähän jotenki vaikuttaa semmoselta, tieks ^^
- ErNuGirl4ever
Va Va Voom kirjoitti:
Mä en tiedä antti tuiskusta oikeen mitään, mut must se vähän jotenki vaikuttaa semmoselta, tieks ^^
Just siks ku se on sellanen ni on sitä tullu sanottuukin homoks (sry ja hei vaan kaikki) mut en vaa oo ikinä kuullu et Antti ois tullu kaapista. x3 ja en oo mitenkää Antti-fani...
Cheekistä en osaa sanoo... Ainakin naisia sen musavideoissa riittää! Hetero tai piilohomo(¿¿). Miks Va Va Voom aloit epäilee sen seksuaalista suuntautumista? ;3 luit rivien välistä jonkun salaviestin? Cx - WixuWaxxuuf
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Saax kysyy et mitä luulet Antti Tuiskusta? Siis sitä haukutaan homoks mutta onko se? koska tuli vaan mieleen... Joku Antti-fani saa nyt selostaa mulle tilanteen^^Taitaa kyllä olla, mutta sehän ois ylisöpö homo! :)
- Etnies mies
Ei se voi olla homo kun kattoo You Tubesta esim. Pyrkiny Vähentää.
- kghjfhdgsf
Kai nyt kuka tahansa voi olla homo jos eivät ole mitään seksuaalisuudestaan sanoneet. Jumalauta näitä teinityttöjä.
- Va Va Voom
no sanos muuta!
- E-Lastinen
Homohan se on. Isolla Hoolla
- #liiga
Ite oon Jaren (nii siis cheekin) varmaa suurimpia diggareita.. Joo'o.. :D Nii oon oikeestaa miettiny iha samaa! Ku helppoha niit naisii on tolla naamalla houkutella videolle! Ja voiha se olla bi.. Kuka tietää?;)
- Niinnojookaivoiolla
Kuka vaan voi olla;))
- cheek fani
No ei ole homo piste
- jare henrik tiihonen
Puhut totta cheek fani ei ole homo
- joku jokunen
totta
- Midas
On se. Tietoa on
- mano93
Liekkö tuo sitten se nykyajan METROSEKSUAALI =)
- JoKu_RaNdOm
Maybe...... ;)))
- Ha Ha You're Dead
Keekki on homo!
- perperjonsson
cheek ei ole homo, mutta hänen seksuaalinen mieltymyksensä kuvataan tässä wikipedia-artikkelissa http://en.wikipedia.org/wiki/Formicophilia
- " _ " hetero
Olen nainen ja en ole seurustellut vuosiin. Ja se ei tarkoita, että olisin lesbo tai bi. Ja en meikkaa ja osaan miehen ominaisuuksiin yhdistettäviä teknisiä asioita. Ja edelleenkin olen hetero. Pukeudun käytännöllisesti ja en tarvitse miestä puollustamaan itseäni tai hoitamaan raha-asioitani. Ja siis vieläkin olen hetero. Voisin jatkaa vaikka kuinka pitkälle tätä listaa. Ja jokainen komea mies saa minulta katseen osakseen. Suorastaan videoin miehiä aivoihini. On herkullista mittailla komeita miehiä ohimennen.
Edellistä en olisi kirjoittanut, mutta jotenkin mietityttää joidenkin asenne. Ihmisen seksualisuutta ei saa selville ulkoisiin merkkeihin tuijottamalla. Minullakin on ollut tasokkaita ihailijoita. Ja kuitenkin, tässä sitä vain näpytellään teille viestiä. Tämän kirjoitin sen vuoksi, että älkää tehkö päätelmiä toisesta ihmisestä liian heppoisin perustein. - JoKu_RaNdOm
Täähän on classikko kysymys kaikista ihmisistä kun ei keksi muuta kirjotettavaa:D
No, itse en usko kaverin olevan homo, joten se siitä =P - -.-''
Mene ja kysy
- hgtr453
Ckeekki on umpihomo,kuuleehan sen vakka ei näkis.
- pipi rassu
hgtr 453:n olisi syytä piipahtaa korvalääkärillä... ja jos siellä todetaan kaiken olevan ok:n, niin muun pään alueen lääkärille sitten...
- Pelican
Hmm..hänen vanhemmat on omieni perhetuttuja vuosien takaa.Asia ei ole tullut suoranaisesti puheeksi mutta sellanen käsitys toisesta kaksosista olisi että seksuaalinen suunatutminen olisi hieman normista poikkeava.Mutta kyseessa voi myös olla hänen veljensä.
- Millaiset välit?
Pelican ... olisi tärkeää tietää millaiset välit omilla vanhemmillasi oli Cheekin vanhempiin. Sellaiset pinnallisetko vai millaiset? Onko kyseessä oikeinymmärrys vai väärinymmärrys? Ei kyllä ainakaan minua vakuuta sanasi.
- tiedoks vaan
No cheekin kaksoisveljellä ainakin on vaimo ja lapsia, eli tuskinpa on homo.
- sisäpiirintietoa
asiasta en tiedä sen enempää kuin vaan että cheek oli säätänyt tuttuni (poika) kanssa yksityisissä levyjulkkareissa. Perseitä oli puristeltu ja vähän nuoltukkin siinä, mutta se jäi siihen koska ei haluttu jäädä kiinni XD
- Haaveiletko?
sisäpiiritietoa ... kerroppa tämän tutun nimi yms. tiedot, niin kuulostaisit uskottavammalta. Muuten tarinasi menee sinun omalle haaveittesi satuosastolle.
- 9+13=22
Onko Antti Tuisku homo? Onko auringossa kuuma? Mitä vielä haluat kysyä?
Homo se on!!!Mielisairaalaan muutamaks kuukaudeks se kuuluu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6212098Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175141Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344678Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4682370Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142250Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931813FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01471Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu931320- 391226
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101205