Elikkäs 3pv lähti nyt kun todella kova kurkkukipu ja kuumetta 37-38. Kurkku tosiaan niin kipeä että ei meinaa millään kärsiä nielasta mitään. Kipu on tuolla aataminomenan kohdalla ja siksi tulinkin tänne kysymään että voiko olla joku erikoisempi tauti, kun yleensä minulla on aina kurkkukipu ollut tuossa paljon ylempänä.
Buranaa, toncils ja kylmää ja kuuma juomaa ja suolavettä kurlailla kokeillu mutta ei ole tuohon kurkkuun mikään auttanut, rupee ahdistaa kun en ole kahtena viime yönä saanut nukuttua kuin pari hassua tuntia.
Kurkku todella kipeä
kipu6
0
158
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836169
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj494206- 1314041
- 693933
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262988Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412665Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72617- 292296
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4521871