UUSIN SE LEHTI

Mustat lasit ja kepp

Mitä ajatuksia herättää tämä uusin SE lehti. Onko siinä nyt kaikki viimeaikana esiintyneet aiheet käsitelty, ja mitä jäi käsittelemättä. Minulle tämä lehti on aika tyhjän oloinen, miten muut se näkemät

19

2839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roskaa ja moskaa

Mää en lue tätä lehteä enkä muitakaan tän firman niin että täysin yhdentekevää, mitä rapostoivat tai ovat raportoimatta.
      Näyttävät notkuvan pinoina noutopaikoissa. Ketä kiinostaa.

• Lukemassa

Mahtaa olla hyvä aviisi kun tollasia tunteita herättää.

• roskaa ja potaskaa

Tarkoitat varmaan ES -lehteä?

• Akro
        roskaa ja potaskaa kirjoitti:

Tarkoitat varmaan ES -lehteä?

ES:n pt on ihan paras!! Kultsimusu AKR!!

• namimisu
        Akro kirjoitti:

Uuh ja pus pus!

• suosittu lehti

Heti loppuivat lehdet minun firmastani, on yksi noutopaikka. Odotan josko toisivat lisää.

• Angeliga*
        Akro kirjoitti:

Nii on munkin mielestä!

• akalevir
        Angeliga* kirjoitti:

Nii on munkin mielestä!

Sot nyt tytöt älkää kaikkia paljastako!

• Rentun ruusut
        akalevir kirjoitti:

Sot nyt tytöt älkää kaikkia paljastako!

Tunnettua on että naiset aina rakastuvat renttuihin...

• Hienosti tehty

Luettu. Hyvin tehty ja miellyttävä. Asiaa, ei turhan paljon mainoksia. Paras rannikolla suomenespanjalaisista lehdistä.

• Voi pyhä sylviiii

Tää se on ihan taäyttä peetä jos suoraan sanotaan.
      Näkyy toimittajien ammatitaidottomuus täysin.

• Ihan sekasinsakkia

Hei Sylvi, siis tässä puhutaan SE lehdestä ei Fuengirola.fi!
        Pekkarinen ei oo ees ymmärtänyt ettei lehden nimi tarvi olla fuengirola.fi vaan netti osoitteen!!! Haloo?

• Casetta

SE-lehti on paras rannikon suomalaisista aviiseista. Ei ole täyteen isketty mainoksia. Viikottaisen Fuge lehden lukee läpi kahdessa minuutissa, kun ei halua lukea mainoksia

• MINÄ ITSE

Keikki lehdet täyttävät paikkansa ja täydentävät toisiaan. Lehtien keskinäinen kilpailu artikkeleista pitää sisällön lukijaystävällisenä, ja ylilyönnit jutuissa värittävät espanjalaiseen kulttuuriin sopivalla tavalla. Kyllakin kustantamolla on omat intohimonkohteet ja ne tietenkin näkyy lehdessä kärkijuttuna. Mielestäni sisällöllisesti järjestys on SE,FU JA ES. Ulkoasun perusteella FU,SE JA ES.
      Toisaalta, mitä lehtien ilmestymiskertoihin tulee kesällä 2013, olisi toivomus, että ainakin FU ilmestyisi kerran viikossa ja SE olisi ilmestynyt joka toinen viikko, ES:n osalta ei ole niin väliä, kunhan taas syksyllä toivonmukaan jatkaisi.

HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE LUKIJOILLE.

TERVEISIN, MINÄ ITSE.

• vertailun vuoksi

Laskin ajankulukseni mainosten määrän ja ei niitä Fuengirola-lehdessä ole yhtään enempää kuin SE:ssäkää, päin vastoin. FU:ssa on vähemmän sivuja, joten vaikutelma on, että niitä on enemmän. Toimituksellisesti FU on huono. Jättimäiset kuvat, joila ei ole mitään virkaa, ja muutama rivi tekstiä ns. pääjutuissa. Ehkä jonkun mielesä isot kuvat tekevät hienon ulkoasun, minä luen mielelläni ihan oikeita juttuja.

Eikö jossain sanottu, että ES lopettaa ilmestymisen kokonaan?

• mariuska1

Mutta miksi ES jatko on epävarmaa syksyllä?

• pääsykoe
        mariuska1 kirjoitti:

Mutta miksi ES jatko on epävarmaa syksyllä?

Ainakin biopojan jo laittoi suomeen kertoi isopappa.

• ES loppu
      • Innokas lukija

Kaikki lehdet ovat hyviä. Oikein innolla odotan niiden saapumista, että tietää mitä rannikolla tapahtuu. Se-lehti, joka juuri ilmestyi oli oikein mukavaa luettavaa. Netistä luen sen suomessa. Ongelmana itselläni on, etten oikein tiedä sen tarkkaa ilmestymisaikaa ja ja käyn usein tsekkaamassa, joko lehti on ilmestynyt. Suomeen lehti tulee myös paperisena versiona, jos netti lukeminen on jäänyt väliin niin uutiset tulee luettua myöhemmin silti.
        Hyvin samankaltainen nimi on näillä kahdella lehdellä ja usein sekoitankin es ja se lehdet keskenään. Ei se minua tosin haittaa. Onko espanjan sanomat myös luettavissa netistä?
        Suomessa ollessani luen jo torstaina Fuengirola lehden, hyvä muistaa ilmestymispäivä kun ilmestyy viikoittain. Kiitokset toimittajille, että palvelette meitä muuttolintuja uutisilla näin hyvin. Tiedonjano on valtava uutena fuengirolan aukkaana. Ole lehti on myös ihanaa luettavaa ja tietysti tulee suomeen saakka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1028
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      801
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      744
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe