Heippa kaikki!
Onko kellään kokemusta siitä, että Diane Novaa käyttäessä katkeilee jaloista paljon pintaverisuonia? Olen juuri alkanut käyttää kyseistä pillerimerkkiä, ja yhtäkkiä minulta on katkeillut ihan älyttömästi pieniä suonia takareisistä. Lääkäri sanoi, ettei sillä välttämättä ole mitään tekemistä asian kanssa, mutta epäilen toisin... Olisi kiva kuulla onko kellään samankaltaisia kokemuksia. Saisin siis vähän mietittyä, että kannattaako tota pillereiden nappailua jatkaa, kun en haluaisi, että kohta on koko jalat ihan sini-liilat. Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen!
Onko kellään kokemusta siitä, että Diane Novaa käyttäessä katkeilee jaloista paljon pintaverisuonia? Olen juuri alkanut käyttää kyseistä pillerimerkkiä, ja yhtäkkiä minulta on katkeillut ihan älyttömästi pieniä suonia takareisistä. Lääkäri sanoi, ettei sillä välttämättä ole mitään tekemistä asian kanssa, mutta epäilen toisin... Olisi kiva kuulla onko kellään samankaltaisia kokemuksia. Saisin siis vähän mietittyä, että kannattaako tota pillereiden nappailua jatkaa, kun en haluaisi, että kohta on koko jalat ihan sini-liilat. Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen!
Vastaukset 2
Vanhimmat
Minä olen syöny diane novaa joku puol vuotta kohta ja minulla on myöskin jaloista katkennut verisuonia... en silti lopeta pillereitä. Söin ennen melianea ja se kyllä kai teki saman...
juu mulla tuli myös, ja on yhä, mutta josko ne siitä joskus häviäis.