Vasta 15!

Apuatarvitseva123

Täytin just 15 ja no voitte arvata mitä juhlissa kävi... Menetin neitsyyteni saman ikäselle pojallle. No en käyttänyt e pillereitä, ja suunnitelmissa oli että poika laittaisi kortsun ja ajattelimme että se riittäisi. siinä humallassa se kondomi oli jäänyt laittamatta ja poika tuli sisääni. Olo oli upea ja teimme tätä kauan aikaa muitten juhliessa... Aloin kuitenki viikon päästä tuntea kylmän väristyksiä, rintojen arkuutta, alaselän kipua, ala vatsan pistelyä ja suurta väsymystä. Ja menkat ovat myöhässä jo 9 päivää! Mitä teen, edes raskaustestiä en uskalla mennä ostamaan!!??

11

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mämä

Ei oo totta... Oot sit typeräääääääää XD ja ei noi ees oo mitää raskaude oireit!! Tai toi kylmän väristykset ja joku selkä kipu :DD

• Vasta 15!

Pyytäisin järkeviä vastauksia ja nopeasti! Kiitos:)

• happyteenmom
        Vasta 15! kirjoitti:

Pyytäisin järkeviä vastauksia ja nopeasti! Kiitos:)

Itse olen teiniäiti ja mulla oli samanlaisia oireita raskauden alussa. Sen testin tekeminen ei oo pelottavaa, joten uskalla vaan! Muaki pelotti aluks, mut nyt oon onnellinen ja enkä kadu ollenkaa. Oli sen testin tulos mikä vaan nii mä uskon et sä saat tukee. Ja sit jos se on positiivinen tulos nii älä kuuntele muita vaan tee miten sun sydän sanoo! Tsemppiä sulle!;)

• Vasta 15
        happyteenmom kirjoitti:

Itse olen teiniäiti ja mulla oli samanlaisia oireita raskauden alussa. Sen testin tekeminen ei oo pelottavaa, joten uskalla vaan! Muaki pelotti aluks, mut nyt oon onnellinen ja enkä kadu ollenkaa. Oli sen testin tulos mikä vaan nii mä uskon et sä saat tukee. Ja sit jos se on positiivinen tulos nii älä kuuntele muita vaan tee miten sun sydän sanoo! Tsemppiä sulle!;)

Joo tänään ostin testin ja katsotaan nyt tuleeko nega vai positiivinen... Ja oon iha samaa mieltä sun kanssa! Kiitti:)

• happyteenmom
        Vasta 15 kirjoitti:

Joo tänään ostin testin ja katsotaan nyt tuleeko nega vai positiivinen... Ja oon iha samaa mieltä sun kanssa! Kiitti:)

Hyvä, että musta oli apua. Ilmotteles sitten kuin kävi?;)

• Vasta 15
        happyteenmom kirjoitti:

Hyvä, että musta oli apua. Ilmotteles sitten kuin kävi?;)

No raskaana oon... Aion kyl synnyttää mut en tiä et kestänko sen ja kestääkö mun kroppa

• happyteenmom
        Vasta 15 kirjoitti:

No raskaana oon... Aion kyl synnyttää mut en tiä et kestänko sen ja kestääkö mun kroppa

Kannattaa miettiä tarkkaan ja älä välitä muiden mielipiteistä vaan tee ninkuin parhaaks tunnet! Tsemppiä!;)

• Ikävä ihminen

" Olo oli upea ja teimme tätä kauan aikaa muitten juhliessa..."

Uppoaako teihin oikeasti mikä vain skeida? Edes teinityttö ei kirjoita tuollaista tekstiä.

• Huojhh

No ei toi kyl varmaa totta oo mut tollast tekstii pystyy kyl kirjottaa aika moniki...

• Moipsss
        Huojhh kirjoitti:

No ei toi kyl varmaa totta oo mut tollast tekstii pystyy kyl kirjottaa aika moniki...

No kyl itseasias aika moniki nuori pystyis kirjottaa tollei! Ja en usko tota kyl ite, toisinku toi yks happyteenmom xD

• lääkäripoju

mä voin tulla tarkistamaan pimpin, osaan kielellä lipomalla tunnistaa raskauden . t lääkäripoju

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5020
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3332
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      100
      3240
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2473
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      32
      2384
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2029
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      17
      1773
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1716
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1649
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1648
    Aihe