Vasta 15!

Apuatarvitseva123

Täytin just 15 ja no voitte arvata mitä juhlissa kävi... Menetin neitsyyteni saman ikäselle pojallle. No en käyttänyt e pillereitä, ja suunnitelmissa oli että poika laittaisi kortsun ja ajattelimme että se riittäisi. siinä humallassa se kondomi oli jäänyt laittamatta ja poika tuli sisääni. Olo oli upea ja teimme tätä kauan aikaa muitten juhliessa... Aloin kuitenki viikon päästä tuntea kylmän väristyksiä, rintojen arkuutta, alaselän kipua, ala vatsan pistelyä ja suurta väsymystä. Ja menkat ovat myöhässä jo 9 päivää! Mitä teen, edes raskaustestiä en uskalla mennä ostamaan!!??

11

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mämä

      Ei oo totta... Oot sit typeräääääääää XD ja ei noi ees oo mitää raskaude oireit!! Tai toi kylmän väristykset ja joku selkä kipu :DD

      • Vasta 15!

        Pyytäisin järkeviä vastauksia ja nopeasti! Kiitos:)


      • happyteenmom
        Vasta 15! kirjoitti:

        Pyytäisin järkeviä vastauksia ja nopeasti! Kiitos:)

        Itse olen teiniäiti ja mulla oli samanlaisia oireita raskauden alussa. Sen testin tekeminen ei oo pelottavaa, joten uskalla vaan! Muaki pelotti aluks, mut nyt oon onnellinen ja enkä kadu ollenkaa. Oli sen testin tulos mikä vaan nii mä uskon et sä saat tukee. Ja sit jos se on positiivinen tulos nii älä kuuntele muita vaan tee miten sun sydän sanoo! Tsemppiä sulle!;)


      • Vasta 15
        happyteenmom kirjoitti:

        Itse olen teiniäiti ja mulla oli samanlaisia oireita raskauden alussa. Sen testin tekeminen ei oo pelottavaa, joten uskalla vaan! Muaki pelotti aluks, mut nyt oon onnellinen ja enkä kadu ollenkaa. Oli sen testin tulos mikä vaan nii mä uskon et sä saat tukee. Ja sit jos se on positiivinen tulos nii älä kuuntele muita vaan tee miten sun sydän sanoo! Tsemppiä sulle!;)

        Joo tänään ostin testin ja katsotaan nyt tuleeko nega vai positiivinen... Ja oon iha samaa mieltä sun kanssa! Kiitti:)


      • happyteenmom
        Vasta 15 kirjoitti:

        Joo tänään ostin testin ja katsotaan nyt tuleeko nega vai positiivinen... Ja oon iha samaa mieltä sun kanssa! Kiitti:)

        Hyvä, että musta oli apua. Ilmotteles sitten kuin kävi?;)


      • Vasta 15
        happyteenmom kirjoitti:

        Hyvä, että musta oli apua. Ilmotteles sitten kuin kävi?;)

        No raskaana oon... Aion kyl synnyttää mut en tiä et kestänko sen ja kestääkö mun kroppa


      • happyteenmom
        Vasta 15 kirjoitti:

        No raskaana oon... Aion kyl synnyttää mut en tiä et kestänko sen ja kestääkö mun kroppa

        Kannattaa miettiä tarkkaan ja älä välitä muiden mielipiteistä vaan tee ninkuin parhaaks tunnet! Tsemppiä!;)


    • Ikävä ihminen

      " Olo oli upea ja teimme tätä kauan aikaa muitten juhliessa..."

      Uppoaako teihin oikeasti mikä vain skeida? Edes teinityttö ei kirjoita tuollaista tekstiä.

      • Huojhh

        No ei toi kyl varmaa totta oo mut tollast tekstii pystyy kyl kirjottaa aika moniki...


      • Moipsss
        Huojhh kirjoitti:

        No ei toi kyl varmaa totta oo mut tollast tekstii pystyy kyl kirjottaa aika moniki...

        No kyl itseasias aika moniki nuori pystyis kirjottaa tollei! Ja en usko tota kyl ite, toisinku toi yks happyteenmom xD


    • lääkäripoju

      mä voin tulla tarkistamaan pimpin, osaan kielellä lipomalla tunnistaa raskauden . t lääkäripoju

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe