Vasta 15!

Apuatarvitseva123

Täytin just 15 ja no voitte arvata mitä juhlissa kävi... Menetin neitsyyteni saman ikäselle pojallle. No en käyttänyt e pillereitä, ja suunnitelmissa oli että poika laittaisi kortsun ja ajattelimme että se riittäisi. siinä humallassa se kondomi oli jäänyt laittamatta ja poika tuli sisääni. Olo oli upea ja teimme tätä kauan aikaa muitten juhliessa... Aloin kuitenki viikon päästä tuntea kylmän väristyksiä, rintojen arkuutta, alaselän kipua, ala vatsan pistelyä ja suurta väsymystä. Ja menkat ovat myöhässä jo 9 päivää! Mitä teen, edes raskaustestiä en uskalla mennä ostamaan!!??

11

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mämä

Ei oo totta... Oot sit typeräääääääää XD ja ei noi ees oo mitää raskaude oireit!! Tai toi kylmän väristykset ja joku selkä kipu :DD

• Vasta 15!

Pyytäisin järkeviä vastauksia ja nopeasti! Kiitos:)

• happyteenmom
        Vasta 15! kirjoitti:

Pyytäisin järkeviä vastauksia ja nopeasti! Kiitos:)

Itse olen teiniäiti ja mulla oli samanlaisia oireita raskauden alussa. Sen testin tekeminen ei oo pelottavaa, joten uskalla vaan! Muaki pelotti aluks, mut nyt oon onnellinen ja enkä kadu ollenkaa. Oli sen testin tulos mikä vaan nii mä uskon et sä saat tukee. Ja sit jos se on positiivinen tulos nii älä kuuntele muita vaan tee miten sun sydän sanoo! Tsemppiä sulle!;)

• Vasta 15
        happyteenmom kirjoitti:

Itse olen teiniäiti ja mulla oli samanlaisia oireita raskauden alussa. Sen testin tekeminen ei oo pelottavaa, joten uskalla vaan! Muaki pelotti aluks, mut nyt oon onnellinen ja enkä kadu ollenkaa. Oli sen testin tulos mikä vaan nii mä uskon et sä saat tukee. Ja sit jos se on positiivinen tulos nii älä kuuntele muita vaan tee miten sun sydän sanoo! Tsemppiä sulle!;)

Joo tänään ostin testin ja katsotaan nyt tuleeko nega vai positiivinen... Ja oon iha samaa mieltä sun kanssa! Kiitti:)

• happyteenmom
        Vasta 15 kirjoitti:

Joo tänään ostin testin ja katsotaan nyt tuleeko nega vai positiivinen... Ja oon iha samaa mieltä sun kanssa! Kiitti:)

Hyvä, että musta oli apua. Ilmotteles sitten kuin kävi?;)

• Vasta 15
        happyteenmom kirjoitti:

Hyvä, että musta oli apua. Ilmotteles sitten kuin kävi?;)

No raskaana oon... Aion kyl synnyttää mut en tiä et kestänko sen ja kestääkö mun kroppa

• happyteenmom
        Vasta 15 kirjoitti:

No raskaana oon... Aion kyl synnyttää mut en tiä et kestänko sen ja kestääkö mun kroppa

Kannattaa miettiä tarkkaan ja älä välitä muiden mielipiteistä vaan tee ninkuin parhaaks tunnet! Tsemppiä!;)

• Ikävä ihminen

" Olo oli upea ja teimme tätä kauan aikaa muitten juhliessa..."

Uppoaako teihin oikeasti mikä vain skeida? Edes teinityttö ei kirjoita tuollaista tekstiä.

• Huojhh

No ei toi kyl varmaa totta oo mut tollast tekstii pystyy kyl kirjottaa aika moniki...

• Moipsss
        Huojhh kirjoitti:

No ei toi kyl varmaa totta oo mut tollast tekstii pystyy kyl kirjottaa aika moniki...

No kyl itseasias aika moniki nuori pystyis kirjottaa tollei! Ja en usko tota kyl ite, toisinku toi yks happyteenmom xD

• lääkäripoju

mä voin tulla tarkistamaan pimpin, osaan kielellä lipomalla tunnistaa raskauden . t lääkäripoju

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8586
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1194
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      836
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe