1.JUTTELUSEURAKSI
2.TAPPELUKAVERIKSI ;) (sanasotaan mieluiten..)
3.BAILUSEURAKSI
3.SEKSIIN
4.RAKKAUSSUHTEESEEN
kenet, perustele miksi ja kerro vielä mikä merkki itse olet?
Kenet valitset näihin...
31
3992
Vastaukset
- Oinas
1. jutteluseuraksi Rapu. He ovat luotettavia ja syvällisiä.
2. Tappelukaveriksi Rapu. Ovat yhtä huonoja tappelemaan kuin minäkin joten se tappelu jäisi lyhyeksi =) Inhoan riitelyä.
3. Bailuseuraksi Skorpioni. Eivät sammu ja juovat kunnolla =) Jaksavat bilettää pikkutunneille saakka ja biletyksen lomassa voi jutella syvällisiä.
4. Seksiin kaurismies. Tämä ei kaipaa perusteluita =)
5. Hmmm... Hankala.. Rakkaussuhteeseen voisi sopia rapu, kauris, leijona, vaaka tai jousimies =)
Olen oinas. - Kyselijä
1. jutteluseuraksi.. minulle kelpaavat parhaiten skorpioni (syvällisimmät keskustelutuokiot), neitsyt (hauskaa leppoisaa jutustelua), kalat (tunteellinen ja syvällinen), rapu ja härkä käyvät myös..
2. tappelukaveriksi.. ehdottomasti skorpioni.. siinä ei kauaa tapella, kun jo sovitaan ettei viitsitä tapella, kun on niin paljon mukavampaa jutella syvällisiä.. :) tappelukaveriksi ei koskaan toinen kauris, se ei sitten pääty koskaan..
3. bailuseuraksi.. edelleenkin skorpioni, ja yhtä hyvin käyp jousimies, leijona ja kaksoset tähän puuhaan..
4. seksiin.. ei voi antaa muuta kuin kokemuksensa mukaan.. kauris on parasta, tietää mistä napista painaa.. vaaka ei missään nimessä (veltto rakastaja).. ja kaksosethan on tosi hyvä kans..
5. rakkaussuhteeseen.. valintani olisi joko kauris tai skorpioni.. molempien kanssa on synkannut hyvin..hmmm.. härkä ehkä.. ja neitsyttä en ole vielä päässyt kokeilemaan rakkausosastolla.. ;) tähän ei kaksoset sovi taas ollenkaan!
olen kauris- Tanniini(N)
Vastaan nyt omien kokemusten perusteella,tai siis tietysti:)
1.Kaksoset ja jousimies,koska he kuuntelevat kunnolla eivätkä koskaan keskeytä.
2.tappelukaveriksi ehdottomasti Oinas ja vaaka,sillä molempien kanssa tulee aina riitaa,onpa tullut oikein kunnon tappelu jossa minä kylläkin tulistuin ensin:)
3.Bailuseuraksi taas jousimies ja myös kaksoset,koska tunnen erään kaksosen ja hän on ainoa joka jaksaa valvoa ja juhlia kanssani aamuun asti,ja joka jaksaa myös ryypätä aamusta iltaan ja illasta aamuun.
4.Seksiin...hmm...ehkä taas jousimies,vesimies tai skorpioni,enkä osaa oikein perustella tätä:)
5.Rakkaussuhteeseen kaksoset,vesimies tai parhaimpana leijona,siksi koska haluan intohimoisen suhteen:) siinä ne oli,toiv.kukaan ei loukkantunut:) Itse olen muuten JOUSIMIES. - vinksahtanut???
ai muka skorpionin kanssa ei kaukaa tapella vai????? no johan on hassusti asiat nyt...
ai muka heti jo ollaan sopimassa???? skorpionit taistelee viimeseen asti saadakseen sen mitä haluu, niin kauan kunnes toinen on saanu turpaansa oikeen kunnolla ja tajuu hävinneensä!!! sitte skorpparilla se hyvä mieli on... >:) *tapellaaks??* - Nössy
vinksahtanut??? kirjoitti:
ai muka skorpionin kanssa ei kaukaa tapella vai????? no johan on hassusti asiat nyt...
ai muka heti jo ollaan sopimassa???? skorpionit taistelee viimeseen asti saadakseen sen mitä haluu, niin kauan kunnes toinen on saanu turpaansa oikeen kunnolla ja tajuu hävinneensä!!! sitte skorpparilla se hyvä mieli on... >:) *tapellaaks??*Skorpparit näyttelevät kovaa poikaa, mutta luovuttavat heti tosipaikan tullen ja masentuvat. Samoin on laita leijonien.
Kauris on vain muuten heikkopää. Oinaita en tunne. - Kyselijä
vinksahtanut??? kirjoitti:
ai muka heti jo ollaan sopimassa???? skorpionit taistelee viimeseen asti saadakseen sen mitä haluu, niin kauan kunnes toinen on saanu turpaansa oikeen kunnolla ja tajuu hävinneensä!!! sitte skorpparilla se hyvä mieli on... >:) *tapellaaks??*Hehehe...
No, mun tuntemani skorpioni, joka on aivan ihana yksilö ja hyvin rakas minulle, ei mun kanssa halua tapella. Varmasti muiden kanssa tappelee verissä päin jos niikseen tulee. Kyseessä oli oma kokemukseni ja toivonkin, ettei tästä suotta provosoiduta, koska kyseessä on lähinnä kevyt heitto eikä haudanvakavaa infoa tai riidanhaastoa! =)
Mun tuntemani skorppari itse sanoo, ettei hän halua tapella, koska hyvät hetket on niin hyviä. Että silleen.. :) - Anonyymi
Nössy kirjoitti:
Skorpparit näyttelevät kovaa poikaa, mutta luovuttavat heti tosipaikan tullen ja masentuvat. Samoin on laita leijonien.
Kauris on vain muuten heikkopää. Oinaita en tunne.Hei!!!!!!!!! Mä oon oinas, kerran yks kauris paiskas mut maahan törppö! Kyllä ne kauriitki on tappelijoita! Ja scorpiooneissa vasta sisua onkin!
- Anki
Sattumalta tuli avattua tämäkin palsta, mutta vastataan:
1.JUTTELUSEURAKSI
-Kaksoset. Monipuolista tietoa ja syvällistä perustelua.
-Kalat. (jää aina tappiolle. Heh!)
3.BAILUSEURAKSI
-Neitsyt. Rauhallinen. Ei mene liiallisuuksiin.
3.SEKSIIN
-Vesimies, kaksonen. Kokeilunhalua, luovuutta, intohimoa.
4.RAKKAUSSUHTEESEEN
-Taas vesimies tai kaksonen. Uskon, että ilmamerkit tuntevat syvällisimmin. Vain he kykenevät löytämään rakkauden korkeamman tason.
Itse oon Vaakatyttö- sepa
Ilmamerkit syvällisimmin?He ovat kylmimpiä kaikista merkeistä.Vesielementit ovat tunteellisimpia sekä intuitiivisimpia.
- Poison
sepa kirjoitti:
Ilmamerkit syvällisimmin?He ovat kylmimpiä kaikista merkeistä.Vesielementit ovat tunteellisimpia sekä intuitiivisimpia.
Muista ilmamerkeistä en niinkään osaa sanoa, mutta ainakin vaaka on romanttinen, tunteellinen ja herkkä. Eivät joka suuntaan meneviä seksisuhde-mielessä (vaikka sosiaalisia ovatkin) vaan enemmän sitoutumishaluisia.
- Näin on
Poison kirjoitti:
Muista ilmamerkeistä en niinkään osaa sanoa, mutta ainakin vaaka on romanttinen, tunteellinen ja herkkä. Eivät joka suuntaan meneviä seksisuhde-mielessä (vaikka sosiaalisia ovatkin) vaan enemmän sitoutumishaluisia.
No totta helkatissa ne tulimerkit on tulisimpia...
- omat..
1. Kauris. Mielenkiintoinen näkökanta elämään, mutta kumppaniksi liian etäinen.
2. Kalat. Menisi nauruksi..kummaltakin.
3. Skorpioni. Ikinä ei tule tylsää.
4. Härkä. I-h-a-n-i-a !
Itse rapu. - merituuli
1. Jutteluun kalat tai vesimies (henkisyyttä)
2. Tappeluun neitsyt (varma väittely)
3. Bailaukseen kaksonen (varmasti iloinen ja menevä)
4. Seksiin leijona tai vesimies (parhaat kokemukset)
5. Rakkauteen jousimies tai vesimies (parhaat minulle)
Itse olen vesimies - Tellu
Olen Au-Kala, nous-Vaaka, Kuu-Skorpioni ja tykkään että:
1. Kauris (lupsakka tyyppi), Vaaka tai Kaksonen (voi puhua mistä vaan)
2. Neitsyt (ovat niin älykkäitä ettei minua pännisi vaikka häviäisinkin sanasodan)
3. en pahemmin bailaa mutta laitetaan nyt vaikka että Kauris (järkevä eli turvallista seuraa), Vaaka (iloinen), Leijona (showmies)
4. Kauris ja Vaaka (molemmista kokemuksia ja kivaa oli/on) - Sorsa
Joo, eli itsehän olen kaksonen
1.JUTTELUSEURAKSI
- Joko toinen kaksonen (vastaa vain siihen, mistä tietää jotain, älykästä ja nokkelaa sanailua ja pohdiskelee paljon, eikä liian naiivi näkemys elämästä), rapu (ymmärtäväinen, vaikkei ymmärtäisi, mistä puhutaan) tai vaaka (olisi hauskaa päästä kiemurtelemaan, yleensä niin hiljaisen, vaa'an henkeviin ajatuksiin. He kun eivät muuten kerro paljoa ajatuksistaan, ellei aivan kaksin ole)
2.TAPPELUKAVERIKSI
- Toinen kaksonen. Ei hyytyisi tai luovuttaisi liian aikaisin ja pääsisi itsekin harjoittamaan omia väittelytaitojaan oikein kunnolla. Ei puolestaan skorpioonia, joka luulee olevansa aina automaattisesti oikeassa.
3.BAILAUSSEURAKSI
- Hmm.. Varmaan oinas tai leijona, jaksavat niin kauan kun on hauskaa ja kun ei enää ole, ei myöskään teeskennellä, että olisi.
4.SEKSIIN
- Härkä. Hellä ja taitava.
5.RAKKAUSSUHTEESEEN
- Vaaka, aina rinnallasi, ei jätä hätään ja lempeä. Vaaka ottaa rakkauden tosissaan. - leo83
1.Jutteluseuraksi:Härkä, kokemuksia siitä, että härkä keksii aina jotain sanottavaa. Tilanteessa kuin tilanteessa!
2.Tappelukaveriksi:Kauris, antaa helposti periksi, luulisin ;)
3.Bailuseuraksi:Kaksonen, aina valmis mihin vain!
4.Seksiin:Oinas, grrrrrr ;)
5.Rakkaussuhteeseen:Jousimies, tuntunut sopivimmalta...
Oon leijona... - kaurislainen
1.JUTTELUSEURAKSI Varmaankin kalat, on hyvä kuuntelemaan, omaa mielenkiintoisia ajatuksia ja huumorintajua:)
No en pidä riitelemisestä, mutta jos olisi ihan pakko joku valita, niin ehkäpä leijona:D
3.BAILUSEURAKSI
Jousimies ehdottomasti!Meno on taattua:)
3.SEKSIIN
Jaa-a, tuo on jo kiperä. No kyllä kai se härkä sopii:)
4.RAKKAUSSUHTEESEEN
Aika tasaisia voisi olla kyllä vaaka tai härkä! - lion
1.JUTTELUSEURAKSI ottaisin kaksoset
2.TAPPELUKAVERIKSI vaa´an tai skorpionin
3.BAILUSEURAKSI jousimiehen
3.SEKSIIN skorpionin
4.RAKKAUSSUHTEESEEN vaa´an
olen leijona - vastailija
1. juttuseuraksi kalat, haihatellaan ja liihotellaan yhdessä
2. tappelukaveriksi rapu, ei oikein jaksaisi tapella
3. bailuseuraksi oinaan (jos näkemyksemme biletyksestä on sama)
4. seksiin härän, voih kuinka aistillinen
5. rakkaussuhteeseen vesimiehen tai leijonan
olen oinas.- jodi
juttuseuraksi vaaka, rauhallista, järkevää keskustelua
riitakaveriksi jousimies, leppyy yhtä nopeasti kuin suuttuukin
bailaamaan skorppari tai jousimies
seksiin ehdottomasti kauris
suhteeseen jousimies
itse olen myös jouskari.
- delta
1.JUTTELUSEURAKSI
Rapu.Koska on hyvä kuuntelija sekä keskustelija.
Rapu.Koska on väittelyn mestari.
3.BAILUSEURAKSI
Rapu.Ei nolaa itseänsä & on mukava ihminen pienessä.
3.SEKSIIN
Rapu,kalat.Koska ovat hyviä,ei tähän muuta;).
4.RAKKAUSSUHTEESEEN
Kauris,rapu.Kummatkin mielenkiintoisia & välittäviä.
Olen skorppari. - Autumn
siis Minun mielestäni ihmistä ei voi jonkun pelkän horoskooppimerkin perusteella valita vaikkapa bailuseuraksi tai ihmissuhteeseen,itsellä ei ainakaan ole kokemusta että vaikkapa kaksoset ois parempaa juttuseuraa kuin leijona.Vaikka tuskin täällä kukaan tosissaan väittää,että "härkä on paras sängyssä ja tappelen vain kalojen kanssa"?Kyllähän itsekin horoskooppiin uskon ja haluan aina melkein ekana tietää mikä joku tyyppi on horoskoopiltaan heti etunimen jälkeen.Olen itse jousimies,enkä huomaa eroa jos lähden esim.juhlimaan että onko kaverina vaaka vai oinas,aina on hauskaa,tai ehkä se johtuu siitä,että tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa,ja olen mieluummin hiljaa kuin alan väittelemään jonkun kanssa,paitsi silloin kun olen humalassa:)
- Anonyymi
Taidat olla epä uskoinen. Noh... Mitä sitä toisten mielipidettä alkaa määräillä....
- kesä
1.JUTTELUSEURAKSI kaksoset. ilmavaa joustavuutta, kykenee keskustelemaan mistä tahansa maan ja taivaan väliltä, ja omaa mielipiteitä (vaikka vaihtelevatkin joka toinen sekunti)
2.TAPPELUKAVERIKSI ;) Oinas. Ei jää hautomaan asioita kuten esim. skorpioni vaan tappelee kunnolla ja thats it siitä riidasta sitten.
3.BAILUSEURAKSI Skorpioni. Kuten edellä mainittiin kun juhlii niin tekee sen rankasti ja jaksaa bailata aamusta iltaan. Ei heikkohermoinen.
3.SEKSIIN Skorpioni. Tämä ei kaipaa perusteluita!
4.RAKKAUSSUHTEESEEN Oinas/Jousimies/Skorpioni. tulista meininkiä näin leijonanaisen mieleen.
Olen itse siis leijona. - *tirsk*
1. Juttuseuraksi: ilman muuta Kaksonen ja Kauris.
2. Tappelukaveriksi: neitsyt...,ärsyttävä pilkunviilaja,joka tietää kaikesta kaiken
3. Bailuseuraksi: taas Kaksonen ja yllättäen Vaaka
4. Seksiin: Rapu ja Vaaka
5. Rakkaussuhteeseen: Rapu ja Vaaka
ja itse olen Neitsyt =)- beibe
JUTTELU oinas. osaa sanoa vastaan
TAPPELU oinas. osaa sanoa vastaan
BAILUSEURA oinas. aina hauskaa
SEKSI skorpioni. en jaksa perustella. siistii on ollu....
SUHDE vaaka
tv. skorppioni
- Johanna
1.JUTTELUSEURAKSI
Vesimies, Oinas tai Jousimies. Järkevää ja joskus vähemmän järkevää keskustelua. Lennokasta.
Toinen Leijona tai sitten Härkä. Jos siis tosissaan haluaa aleta väittämään jotain.
3.BAILUSEURAKSI
Vesimies, Oinas, Jousimies, Kauris. Ei lopu energia kesken.
3.SEKSIIN
Härkä tai jousimies. Oinasta en vielä ole kokeillut.
4.RAKKAUSSUHTEESEEN
Jousimies ja Vaaka. Oinas mysteeri.
kenet, perustele miksi ja kerro vielä mikä merkki itse olet? Leijona- Anonyymi
Rakkaudessa oinas olisi sellainen joka ei ihan heti sitä näytä vaan aloittaa pikku merkeillä
- kukkanen
1)rapu tai oinas:molemmat sympaattisia ja etenkin rapu on ihana kuuntelija
2)kaksonen:osaa olla hyvinkin töykeä->kunnon sanasota
3)rapu,oinas,vaaka,skorpioni:aina niin hirmu hauskaa!=D
3)kalat:kekseliäs,ottaa kumppaninsa huomioon ja haluaa että molemmat nauttivat seksistä, nopeaa tai hidasta->molemmat toimivat;)
4)skorpioni,kalat,rapu:tunteellisia vesimerkkejä kuten minä rapu x) - skorppariN
juttelu: oinas aihe mikä vaa saa vertaisensa vastustajan...=)
tappelu:oinas& skorppari vastusta
biletys: oinas& neitsyt kertaakaan ei oo ollu tylsää
seksi: oinas&vaaka huhhuh - ariesF
juttelu:noh..ehdottomasti skorppari..aina on asiaa..juteltiin sitten sodasta tai pieruista..=)'
tappelu:noh..ei ainakaan skorppari..ne on niin ärsyttäviä että tekee mieli tehä tuhoa..toisesta oinaasta on paras vastus=)
bailu:skorppari..ihan paras..en ees harkitsis muuta=)
sex:kaksosen kanssa on ollu parasta seksiä..mutta haluaisin koittaa toista oinasta=)
rakkaus:hmm..aika vaikee..ehkä leijona..skorpparin kanssa ei hyvää seuraa..tiiän kokemuksesta=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042