Kesäleiri

Titiuulaa:))

Kesäloma, kesätöissä leirillä hevostenhoitajana. Olimme saaneet tallityöt siltä illalta melkein valmiiksi. Lakaisin tallin betonilattialta vielä heinää ja purua, keräsin sitten heppojen harjat omiin koreihinsa hyllylle. Olin jo sulkemassa ovea kun toinen leirillä töissä oleva tyttö, minua vuoden tai pari vanhempi tyttö, Linnea, käveli sisään tallin toisesta päästä käytävää.
"Emmi, täällä sä ootkin", Linnea sanoi hymyillen.
"Joo, tota, olin just lopettelemassa", vastasin, ihmettelin vähän mitä se minulle yhtäkkiä tuli puhumaan, ei oltu erityisemmin leirin aikana vielä tehty tuttavuutta. Olin jo leirin ensimmäisenä päivänä pistänyt pitkän ja tummatukkaisen Linnean merkille, hän oli todella kaunis ja tyylikäs tyttö.
"No mä etin sua, tilan pitäjät ilmoittivat justiin tuolla ruokasalissa että tänne on tulossa lisää lapsia, meidän kesätyöläisten täytyy muuttaa asumaan tiiviimmin, koska uudet leiriläiset tarvii huoneita. Ajattelin, jos sä voisit tulla mun kämppikseks, en oikee tuu toimeen noiden muiden kanssa".
"Haha, joo, mikäs siinä", naurahdin. "En mäkään oikeen välitä noista muista täällä, ne kulkee vähän omassa porukassa".
"Noni, hyvä juttu", Linnea hymyili. "Sun pitää kantaa tavaras mun huoneesee nyt nopeeta, et siivoojat pääsee laittaa sen huonees kuntoon aamuks. Voin tulla kyllä auttaan sua".

Jatkuu..

28

15326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Titiuulaa:))

      Siitä me lähdimme kahdesaan huoneille, vanha, punainen valtava navettarakennus, joka oli kunnostettu kesäleirikäyttöön. Portaat ylös, käytävä jonka molemmin puolin ovia. Pakkasin vaatteet ja hain hammasharjan, pyyhkeet ja muut pikkuisesta kylppäristä. Ne olivat kaikki neljän hengen isoja huoneita. Minä kannoin matkalaukun ja Linnea otti muovipussin, jossa oli vaihtokenkiä ja muuta tavaraa.
      "No oisinhan mä itekin pärjännyt", sanoin.
      "Ihan sama ei tästä oo vaivaa", toinen naurahti.

      Linnea punkkasi yksin tilan pihan perällä olevassa aitassa. Kannoimme tavarani sisään viileään huoneeseen.
      "Ei piru, tää on hieno. Miten sä tänne pääsit?", kysyin ja katselin ympärililleni.
      "Pyysin leirinjohtajalta kauniisti, kai tää on joku työetu, oon ollu täälä niin monta kesää peräkkäin", tyttö virnisti.

      Huoneessa oli kaksi sänkyä, Linnea nukkui siinä, joka oli ikkunan edessä, minä työnsin laukkuni toisen sängyn alle. Sängyn vieressä oli kamina ja pieni yöpöytä. Riisuin kumisaappaat, istahdin sängylle ja vedin neuleen päälleni, senverran viileää hämärässä aitassa oli. Linnea puhisi itsekseen ja alkoi laittamaan tulta kaminaan.
      "Tääl on vähä vilposta, ei varmaan haittaa jos laitan tulet?", Linnea kysyi ja sytytti jo sanomalehtipalaa kädessään. Huomasin hänen pitkät, kauniit sormensa.
      "Joo, ei tosiaan haittaa, anna mennä."

      Kamina leimahti pian humisten tuleen ja heitti lankkulattiaan punaisen valon. Linnea nousi ja meni keittämään vettä kaasuliedella. Sähköä ei aitassa ollut, mutta oli niin valoisa ilta ja tuli kaminassa, että näin hyvin lukea lehtiä sängyllä. Vilkuilin lehden takaa Linnean pyöreää peppua kireissä valkoisissa ratsastushousuissa. Alasalkään asti pitkä, musta, latvoista kihara tukkansa pomppi ja liehui hänen mukanaan. Kiersin omaa vaaleaa, suoraa, kesänpolttamaa tukkaani sormen ympärille ja jyrsin sitä.
      "Mulla on muumiteetä, juotsä?", Linnea huikkasi.
      "Mitä, joo", vastasin nopeasti.
      "Onks sulla nälkä?"
      "No ei oo, söin tallilla eväitä ihan äskön", vastasin.

      Join siinä sitten muumiteetä Linnean mukista ja katselin vaivihkaa kun hän riisui selin minuun, otti pois ratsastussaappaita ja housuja. Lopulta hän otti raidallisen toppinsakin pois, ja kietoutui pyyhkeeseen. Ehdin nähdä vilaukselta kauniin, pitkän selän, mustat pitsirintsikat ja upean kapean vyötärön.
      "Käyn suihkussa päärakennuksessa, vahditko tulta?
      "Joo, mä vahdin".

      Hänellä ei kestänyt kauaa, ennen sitä ehdin nopeasti harjata hiuksia, riisua ja pyöriä pyyhkeen sisään. Linnea käveli reippasti takaisin huoneeseen suihkunraikkaana, rupesi kuivaamaan märkää kiharaa tukkaansa kaminan edessä.

      Lähdin itse vuorostani suihkuun. Ulkona alkoi jo hämärtää, nurmikko tuntui kylmältä ja märältä varpaissa. Varoin pieniä nokkosia. Suikussa huuhdoin heinänkorret ja lannanhajun pois, vaahdotin tukkaa mansikkashampoolla. Viivyin hetken lämpimän veden alla ja huomasin ajatusteni harhailevan. Sormeni eksyivät sisäreisille. Mietin Linneaa. Oli oikea onnenpotku että pääsin hänen kämppäänsä. Tunnelma aitassa oli käynyt aika kuumottavaksi, en tosin ollut varma oliko se vain oman pääni sisällä. Olisin mieluiten jäänyt suihkuun runkkaamaan, mutten viitsinyt valuttaa vettä liian kauan. Palasin aitalle.

      Jatkuu..

      • Titiuulaa:))

        Linda oli vetänyt päälleen lyhyen yöpaidan. Minua vähän jännitti vaihtaa vaatteita, huomasin että hän tuijotti. Käänsin selkäni, kuivasin pärröistä tukkaani. Huoneessa oli jo kuuma.
        "Oot tosi vaalee", Linnean ääni kuului.
        "Haha, joo, mä en oikee rusketu", naurahdin vähän kiusaantuneena.
        Hän nuosi nopasti sängyltään, pyrähti luokseni ja istahti viereeni niin että saattoi kuulla vanhan sängyn ruostuneiden jousien narahavan.
        "Vertaa nyt, meidän käsiä", hän naurahti ja ojensi käsivartensa omani viereen.
        Linda oli itse oikein kullanruskean päivityksen saanut. Risketusraidat näkyivät selvästi. Hänellä oli pitkä käsivarsi, sopivasti tallityössä saatua lihasta ja ohut ranne.
        "Oon ihan pakastekalkkunan värinen", sanoin nolona.
        Linnea repesi tahattomaan nauruun: "Hahahaa, pakastekalkkunan!!", hän ulvoi. "Hulluin juttu jonka olen kuullut!".
        Nauroin itsekin. Sitten hymyilin. Katsoin Linnean kauniita, ovaaleja kasvoja. Hänellä oli vino hymy, valtavat, lähes mustat silmät ja pitkät silmäripset. Hän katsoi minuun ja hymyili. Sitten hän vain katsoi minuun. Minä katsoin takaisin enkä voinut lopettaa. Istuimme siinä hiljaa pitkältä tuntuvan henken.

        Hän sipaisi kostean hiuskiharan poskeltani, vei kätensä leualleni ja veti kasvojani aavistuksen lähemmäs itseään. Tajusin kyllä, nyt sitä mennään. Suutelimme varovasti. Maistelin häntä. Huulilkiiltoa. Hän tarttui minua vähitellen olkapäiltä, vyötäröltä, reideltä. Tartuin häntä niskasta ja vedin itseni lähemmän hänen syliään. Aloin pussailla häntä kaulalle, niskaan, solisluille. Nostin häneltä paitaa pois, hän minulta.
        Jumalaiset rinnat, edessäni, tartuin varovasti toisesta, kokeilin jäykkää nänniä. Suutelimme ja hän painoi minua varovasti alleen sängylle. Työnsin sormet hänen pitkään, paksuun ihanaan tukkaansa, silitin hänen selkäänsä pitkin vedoin. Hän suuteli rintojani.
        "Oot söpö tyttö Emmi", hän jupisi välillä.
        "Ihana. Ihana, tahon sua", huokasin.
        Hän nosti katseensa minuun, hymyili vinosti. Kurotin hänen jäntevää reittään, hän tarttui käsistäni ja painoi ne pääni yli tyynyn viereen.
        "Anna mä kosken sua"
        Silmäni painuivat kiinni, ähisin jotain. Linnea nosti minua lantiolta, veti sitä lähemmäs itseään.
        "Nai mua, mä tahon että nait mua..", huokailin.
        Linnea suukotti minua kaikkialta, nuoli ja näykki korvaani, kuiskutteli ja sekoitti tukkaani. Tunsin kostuvani, märkää valui jo reisiä pitkin kun hankasin sääriäni kiemurrellen yhteen. Linnea hyväili minua kaikkialta, vatsalta, suukotti kylkiäni ja kosketteli reisiäni, pohkeita ja jalkateriä.
        "Ihanat, söpöt pikkujalat", kuulin hänen äänensä. Hän toi kasvonsa taas lähemmän omiani, suuteli kaulaani ja leuan alta. Tunsin hänen vievän sormensa jälkoväliini, hän hipaisi häpyhuuliani. Hän levitti huulia, sormet liukastelivat märässä.

        "Ootpa märkä. Vittu oot lämmin. Tuhma tyttö".
        "Aaa nai mua.. Ihana"

        Hän hieroi häpyhuulia ja klitorista. Ynähtelin, teki mieli päästää huudahduksia. Hän hieroi klittaa taitavasti, kiemurtelin hänen allaan. Hän nousi ylemmäs, jotta sai molemmat kätensä käyttöön. Hieroa toisen käden sormilla klitorista ja toisilla reikääni. Pilluni oli aivan turvoksissa ja sykki tulikuumana. Kuulin Linniean kiihtyneen hengityksen, puristin tyynyä ja silmiäni kiinni.
        "Aaahh, mmh.." Huohotin. "Nnh..".
        Levitin haarojani entisestään. Hän upotti hitaasti kaksi pitkää sormeaan sisääni, hieroi varoen emättimen suuaukkoa. Tuntui jumalattoman hyvältä. Värisin kauttaaltani. Hän työntyi syvemmälle. Keskisormi ulotti loppuun saakka, hän sormitti minua hitaasti, sitten nopeammin.
        "Mmh... Tuntuu hyvältä, älä lopeta..", huokailin ja välttelin hänen katsettaan silmiä siristellen.
        Linnea painautui lähemmäs minua ja kuiskutteli: "Ihana tyttö, sano vielä miltä se tuntuu?"
        "Hyvältä... Jatka..aah".
        Emättimen yläpinta oli niin turvoksissa ja koko pillu niin märkä ja tiukkana hänen somiensa ympärillä. Sormet liikkuivat rytmikkäästi yhä lujempaa ja lujempaa sisälläni, ihan oikeassa pisteessä. Hän veti kehoni lähemmäs, nosti lantiotani, laittoi tyynyn alaselkäni alle jotta sai jalkovälini paremmin käsille. Vän veti haarani niin auki ja painautui niiden väliin, jatkoi sormittamista niin kovaa että huusin ja näin valoja silmät kiinni. Hän hieroi klittaa samaan tahtiin, tärisin ja kirmurtelin nautinnosta.
        "Aaah, aah, aa... Nai mua... Älä lopeta.."

        Jatkuu..


      • titiuulaa:))
        Titiuulaa:)) kirjoitti:

        Linda oli vetänyt päälleen lyhyen yöpaidan. Minua vähän jännitti vaihtaa vaatteita, huomasin että hän tuijotti. Käänsin selkäni, kuivasin pärröistä tukkaani. Huoneessa oli jo kuuma.
        "Oot tosi vaalee", Linnean ääni kuului.
        "Haha, joo, mä en oikee rusketu", naurahdin vähän kiusaantuneena.
        Hän nuosi nopasti sängyltään, pyrähti luokseni ja istahti viereeni niin että saattoi kuulla vanhan sängyn ruostuneiden jousien narahavan.
        "Vertaa nyt, meidän käsiä", hän naurahti ja ojensi käsivartensa omani viereen.
        Linda oli itse oikein kullanruskean päivityksen saanut. Risketusraidat näkyivät selvästi. Hänellä oli pitkä käsivarsi, sopivasti tallityössä saatua lihasta ja ohut ranne.
        "Oon ihan pakastekalkkunan värinen", sanoin nolona.
        Linnea repesi tahattomaan nauruun: "Hahahaa, pakastekalkkunan!!", hän ulvoi. "Hulluin juttu jonka olen kuullut!".
        Nauroin itsekin. Sitten hymyilin. Katsoin Linnean kauniita, ovaaleja kasvoja. Hänellä oli vino hymy, valtavat, lähes mustat silmät ja pitkät silmäripset. Hän katsoi minuun ja hymyili. Sitten hän vain katsoi minuun. Minä katsoin takaisin enkä voinut lopettaa. Istuimme siinä hiljaa pitkältä tuntuvan henken.

        Hän sipaisi kostean hiuskiharan poskeltani, vei kätensä leualleni ja veti kasvojani aavistuksen lähemmäs itseään. Tajusin kyllä, nyt sitä mennään. Suutelimme varovasti. Maistelin häntä. Huulilkiiltoa. Hän tarttui minua vähitellen olkapäiltä, vyötäröltä, reideltä. Tartuin häntä niskasta ja vedin itseni lähemmän hänen syliään. Aloin pussailla häntä kaulalle, niskaan, solisluille. Nostin häneltä paitaa pois, hän minulta.
        Jumalaiset rinnat, edessäni, tartuin varovasti toisesta, kokeilin jäykkää nänniä. Suutelimme ja hän painoi minua varovasti alleen sängylle. Työnsin sormet hänen pitkään, paksuun ihanaan tukkaansa, silitin hänen selkäänsä pitkin vedoin. Hän suuteli rintojani.
        "Oot söpö tyttö Emmi", hän jupisi välillä.
        "Ihana. Ihana, tahon sua", huokasin.
        Hän nosti katseensa minuun, hymyili vinosti. Kurotin hänen jäntevää reittään, hän tarttui käsistäni ja painoi ne pääni yli tyynyn viereen.
        "Anna mä kosken sua"
        Silmäni painuivat kiinni, ähisin jotain. Linnea nosti minua lantiolta, veti sitä lähemmäs itseään.
        "Nai mua, mä tahon että nait mua..", huokailin.
        Linnea suukotti minua kaikkialta, nuoli ja näykki korvaani, kuiskutteli ja sekoitti tukkaani. Tunsin kostuvani, märkää valui jo reisiä pitkin kun hankasin sääriäni kiemurrellen yhteen. Linnea hyväili minua kaikkialta, vatsalta, suukotti kylkiäni ja kosketteli reisiäni, pohkeita ja jalkateriä.
        "Ihanat, söpöt pikkujalat", kuulin hänen äänensä. Hän toi kasvonsa taas lähemmän omiani, suuteli kaulaani ja leuan alta. Tunsin hänen vievän sormensa jälkoväliini, hän hipaisi häpyhuuliani. Hän levitti huulia, sormet liukastelivat märässä.

        "Ootpa märkä. Vittu oot lämmin. Tuhma tyttö".
        "Aaa nai mua.. Ihana"

        Hän hieroi häpyhuulia ja klitorista. Ynähtelin, teki mieli päästää huudahduksia. Hän hieroi klittaa taitavasti, kiemurtelin hänen allaan. Hän nousi ylemmäs, jotta sai molemmat kätensä käyttöön. Hieroa toisen käden sormilla klitorista ja toisilla reikääni. Pilluni oli aivan turvoksissa ja sykki tulikuumana. Kuulin Linniean kiihtyneen hengityksen, puristin tyynyä ja silmiäni kiinni.
        "Aaahh, mmh.." Huohotin. "Nnh..".
        Levitin haarojani entisestään. Hän upotti hitaasti kaksi pitkää sormeaan sisääni, hieroi varoen emättimen suuaukkoa. Tuntui jumalattoman hyvältä. Värisin kauttaaltani. Hän työntyi syvemmälle. Keskisormi ulotti loppuun saakka, hän sormitti minua hitaasti, sitten nopeammin.
        "Mmh... Tuntuu hyvältä, älä lopeta..", huokailin ja välttelin hänen katsettaan silmiä siristellen.
        Linnea painautui lähemmäs minua ja kuiskutteli: "Ihana tyttö, sano vielä miltä se tuntuu?"
        "Hyvältä... Jatka..aah".
        Emättimen yläpinta oli niin turvoksissa ja koko pillu niin märkä ja tiukkana hänen somiensa ympärillä. Sormet liikkuivat rytmikkäästi yhä lujempaa ja lujempaa sisälläni, ihan oikeassa pisteessä. Hän veti kehoni lähemmäs, nosti lantiotani, laittoi tyynyn alaselkäni alle jotta sai jalkovälini paremmin käsille. Vän veti haarani niin auki ja painautui niiden väliin, jatkoi sormittamista niin kovaa että huusin ja näin valoja silmät kiinni. Hän hieroi klittaa samaan tahtiin, tärisin ja kirmurtelin nautinnosta.
        "Aaah, aah, aa... Nai mua... Älä lopeta.."

        Jatkuu..

        Hän näykkäsi minua kaulasta, suuteli nännejäni ja laskeutui vatsaani pitkin...juuri kun tunsin olevani laukeamassa, hän otti sormet klitorikselta, jatkoi sormettamista hitaammin ja laski kasvonsa jalkoväliini. Tunsin hänen hengityksensä märässä pimpassani. Olin jumalattomassa kiimassa. Hän alkoi hitaasti kosketella kielellä häpyhuuliani, kiusoitteli turvonnutta klittaa. Sitten nuoli kunnolla, nuoli ja nuoli, sormmittaen minua lujasti sisältä. Tärisin hallitsemattomasti päästä varpaisiin, puristin lakanaa sormieni välissä ja huusin, sitten laukesin, sain pitkän, valtaisan orgasmin. Varpaat kippurassa nytkähtelin hänen allaan ja tunsin pimppani kiristyvän äärimmilleen hänen sormiensa ympärille. Hän liikutteli yhtä somea vielä pitkään hitaasti loputtoman limaisessa pillussani ja nuoli varovasti sykkivää klitorista. Hänen kasvojaan punotti, hän kohotti ne huokaillen lähemmäs minua.
        Sydämeni hakkasi yhä hulluna ja kaikki lihakset rentoina retkotin hänen käsissään. Suukottelimme varovasti, hän silitteli kuumana hehkuvaa, hikistä ihoani.
        "Sä oot ihana.. Tunnut niin hyvältä..", Linnea jupisi ja hymyili.
        "Sä oot upee.."
        Kiedoin hiuksiaan sormiini ja suutelin kaulaa, hän laskeutui viereeni makaamaan. Hyväilimme toisiamme ja kysyin oliko hän halukas. Linnea voihki kiimaisena, halusin vuorostani kosketella häntä.
        Etenin vähän varoen aluksi, kun tunsin kostean hänen reisillään, epävarmuuteni katosi. Tyttö oli märkä kuin mikä. Hän huohotti kuuluvasti. Molemmin käsin hieroin hänen alapäätään. Levitin märkää klitorikselta peräaukkoon asti, pimppa oli niin turvoksissa ja kireänä ja Linnea huudahteli ja huokaili. Hänen kuuma, tumma rintakehänsä kohoili vierelläni, nousin hänen ylleen ja suutelin, isoja, pyöreitä tissejä ja jäykkiä nännejä. Hieroin hitaasti edestakaisin klitorista, upotin sormeni perhanan tiukaksi kiristyneeseen, limaiseen reikään. Sormitin pitkään hitaasti, sitten rytmikkäästi voimalla, Linnea huohotti ja levitti jalkojaan, sitten ojensi ne suoriksi, tärisi ja jalat nytkähtelivät. Hänen sydämensä tuntui hakkaavan läpi rinnasta. Hän hyväili samalla minua kun laukesi, huusi naurinnosta allani ja märkä, sykähtelevä pimppi tiukkeni sormieni ympäri. Hän tuntui saavan pitkän, voimakkaan orgasmin. En voinut peittää riemuani.

        Hän haukkoi happea, makasi hetken aivan rentona ja sitten kohotautui ylös, kahmaisi minut syliinsä ja painoi minua alaspäin, kolme someaan upposivat minuun. Olin ensi kertaa elämässäni sylissä nussittavana, se tuntui niin hyvältä, hän yletti pitkillä sormillaan naimaan minua juuri oikeasta kulmasta. Toisen kätensä hän kietoi ympärilleni, veti minut oikein kiinni itseensä, imi kaulaani ja mina liikuin hänen sylissään ylös alas, hieroin itseäni hänen sormiaan vasten. Hän sormitti lujempaa ja siirsi toisen kätensä hieromaan klotorista, minä kiersin käteni hänen kaulansa ympäri ja tunsin hiusten tuoksun ja hänen hikisen vartalonsa itseäni vasten. Hän sormitti niin lujaa, nytkähtelin ja tunsin tajunnan hämärtyävän. Hän oli niin syvällä minussa kuin pääsi, olimme toisiimme täysin kietoutuneina. Edestakaisia liikkeitä, sänky narisi allamme. Olin hänessä kiinni, hänen käsissään ja tunsin räjähtävää nautintoa. Tulin rajusti hänen syliinsä.

        Kaaduimme taas alas, pyörien toistemme kimpussa, sydämmet hakkasivat ja me rakastelimme toisiamme samaan aikaan. Istuin hänen päälleen, levitin jalkansa ja hieroimme limaisia klitoriksia yhteen rytmikkäästi, kuului vaan lätinää ja hänen kovaäänistä huokailuaan.
        Nuolin hänen pimppiään, tungin kieltä hänen sisäänsä, hieroin klitorista ja sitten nuolin sitä. Nuolin ja nuolin ja sain hänet tulemaan taas. Kaikki oli niin upeaa, makasimme lopulta aivan uupuneita pillut lähes tunnottomina sylikkäin. Märät reidet ristikkäin, turvonneet sykkivät pimpit vastakkain.

        Painoin kehoani häntä vasten, oli ihanaa kun kaksi pyöreää rintaa lytistyi omiani vasten. Raukeus valtasi kehoni ja suljin silmät, Linnea veti tilkkutäkin yllemme. Kaminassa hiillos vielä lämmitti kesäyön viilentämää huonetta ja me lämmitimme toisiamme täkin alla. Tuoksui mansikkashamppoo.


      • titiuulaa:))
        titiuulaa:)) kirjoitti:

        Hän näykkäsi minua kaulasta, suuteli nännejäni ja laskeutui vatsaani pitkin...juuri kun tunsin olevani laukeamassa, hän otti sormet klitorikselta, jatkoi sormettamista hitaammin ja laski kasvonsa jalkoväliini. Tunsin hänen hengityksensä märässä pimpassani. Olin jumalattomassa kiimassa. Hän alkoi hitaasti kosketella kielellä häpyhuuliani, kiusoitteli turvonnutta klittaa. Sitten nuoli kunnolla, nuoli ja nuoli, sormmittaen minua lujasti sisältä. Tärisin hallitsemattomasti päästä varpaisiin, puristin lakanaa sormieni välissä ja huusin, sitten laukesin, sain pitkän, valtaisan orgasmin. Varpaat kippurassa nytkähtelin hänen allaan ja tunsin pimppani kiristyvän äärimmilleen hänen sormiensa ympärille. Hän liikutteli yhtä somea vielä pitkään hitaasti loputtoman limaisessa pillussani ja nuoli varovasti sykkivää klitorista. Hänen kasvojaan punotti, hän kohotti ne huokaillen lähemmäs minua.
        Sydämeni hakkasi yhä hulluna ja kaikki lihakset rentoina retkotin hänen käsissään. Suukottelimme varovasti, hän silitteli kuumana hehkuvaa, hikistä ihoani.
        "Sä oot ihana.. Tunnut niin hyvältä..", Linnea jupisi ja hymyili.
        "Sä oot upee.."
        Kiedoin hiuksiaan sormiini ja suutelin kaulaa, hän laskeutui viereeni makaamaan. Hyväilimme toisiamme ja kysyin oliko hän halukas. Linnea voihki kiimaisena, halusin vuorostani kosketella häntä.
        Etenin vähän varoen aluksi, kun tunsin kostean hänen reisillään, epävarmuuteni katosi. Tyttö oli märkä kuin mikä. Hän huohotti kuuluvasti. Molemmin käsin hieroin hänen alapäätään. Levitin märkää klitorikselta peräaukkoon asti, pimppa oli niin turvoksissa ja kireänä ja Linnea huudahteli ja huokaili. Hänen kuuma, tumma rintakehänsä kohoili vierelläni, nousin hänen ylleen ja suutelin, isoja, pyöreitä tissejä ja jäykkiä nännejä. Hieroin hitaasti edestakaisin klitorista, upotin sormeni perhanan tiukaksi kiristyneeseen, limaiseen reikään. Sormitin pitkään hitaasti, sitten rytmikkäästi voimalla, Linnea huohotti ja levitti jalkojaan, sitten ojensi ne suoriksi, tärisi ja jalat nytkähtelivät. Hänen sydämensä tuntui hakkaavan läpi rinnasta. Hän hyväili samalla minua kun laukesi, huusi naurinnosta allani ja märkä, sykähtelevä pimppi tiukkeni sormieni ympäri. Hän tuntui saavan pitkän, voimakkaan orgasmin. En voinut peittää riemuani.

        Hän haukkoi happea, makasi hetken aivan rentona ja sitten kohotautui ylös, kahmaisi minut syliinsä ja painoi minua alaspäin, kolme someaan upposivat minuun. Olin ensi kertaa elämässäni sylissä nussittavana, se tuntui niin hyvältä, hän yletti pitkillä sormillaan naimaan minua juuri oikeasta kulmasta. Toisen kätensä hän kietoi ympärilleni, veti minut oikein kiinni itseensä, imi kaulaani ja mina liikuin hänen sylissään ylös alas, hieroin itseäni hänen sormiaan vasten. Hän sormitti lujempaa ja siirsi toisen kätensä hieromaan klotorista, minä kiersin käteni hänen kaulansa ympäri ja tunsin hiusten tuoksun ja hänen hikisen vartalonsa itseäni vasten. Hän sormitti niin lujaa, nytkähtelin ja tunsin tajunnan hämärtyävän. Hän oli niin syvällä minussa kuin pääsi, olimme toisiimme täysin kietoutuneina. Edestakaisia liikkeitä, sänky narisi allamme. Olin hänessä kiinni, hänen käsissään ja tunsin räjähtävää nautintoa. Tulin rajusti hänen syliinsä.

        Kaaduimme taas alas, pyörien toistemme kimpussa, sydämmet hakkasivat ja me rakastelimme toisiamme samaan aikaan. Istuin hänen päälleen, levitin jalkansa ja hieroimme limaisia klitoriksia yhteen rytmikkäästi, kuului vaan lätinää ja hänen kovaäänistä huokailuaan.
        Nuolin hänen pimppiään, tungin kieltä hänen sisäänsä, hieroin klitorista ja sitten nuolin sitä. Nuolin ja nuolin ja sain hänet tulemaan taas. Kaikki oli niin upeaa, makasimme lopulta aivan uupuneita pillut lähes tunnottomina sylikkäin. Märät reidet ristikkäin, turvonneet sykkivät pimpit vastakkain.

        Painoin kehoani häntä vasten, oli ihanaa kun kaksi pyöreää rintaa lytistyi omiani vasten. Raukeus valtasi kehoni ja suljin silmät, Linnea veti tilkkutäkin yllemme. Kaminassa hiillos vielä lämmitti kesäyön viilentämää huonetta ja me lämmitimme toisiamme täkin alla. Tuoksui mansikkashamppoo.

        Anteeksi lukuisat kirjoitusvirheet ja nimivirheet! Kun kirjoitin Lindasta, tarkoitin tietysti Linneaa :D En ole ennen pahemmin kirjoitellut, antakaa anteeksi.


      • 41m
        titiuulaa:)) kirjoitti:

        Anteeksi lukuisat kirjoitusvirheet ja nimivirheet! Kun kirjoitin Lindasta, tarkoitin tietysti Linneaa :D En ole ennen pahemmin kirjoitellut, antakaa anteeksi.

        Kirjoitappa lisää tallitarinoita. Itselläni fetissinä ratsastusvarusteet erityisesti saappaat. Lesbotarinoita kiva lukea, vaikka olenkin mies ja hetero. Kiitos kirjoituksistasi...


      • titiuulaa:)) kirjoitti:

        Anteeksi lukuisat kirjoitusvirheet ja nimivirheet! Kun kirjoitin Lindasta, tarkoitin tietysti Linneaa :D En ole ennen pahemmin kirjoitellut, antakaa anteeksi.

        Kaunis tarina.
        Jo mullekkin käy noin. Kun innostuu kirjoittamaan ja muistelee kiihkeästi tulee kirjoitus virheitä.


    • Jellona4

      Voi helvetin lesbot!!!!!!!!! Yök...

      • titiuulaa:))

        Öö? Ja mikäkön idiootti se siellä taas kommentoi.. Miks luit tarinan jos lesbot on yök? :D Lue niitä heteroiden seksinovelleja jotta saat pimppis märäks tai kullis pystyyn ei tarvi tulla huutelee :D Voi vitun urpo


    • herkkua

      aah... voi taivas miten ihana! ;) Turvonneet sykkivät pimpit vastakkain... ei oi olla herkullisempaa mielikuvaa. Kiitos!

      • Titiuulaa:))

        Hahhaa kiitooos dx hih


      • illll
        Titiuulaa:)) kirjoitti:

        Hahhaa kiitooos dx hih

        Alottaja naine vai mies?


      • Titiuulaa:))
        illll kirjoitti:

        Alottaja naine vai mies?

        Olen 18 v tyttö!!(: t.aloittaja


    • 10+15

      kiitos!ihana tarina ja takuuvarma kiihotus/orgasmi. kirjoitit tosi kiihottavasti :)

      • Titiuulaa:))

        Aaa!! Kiitos :)) kiva kuulla.. Kirjoitin tuota kun oli tylsää koulussa :D t. Aloittaja


      • 6876
        Titiuulaa:)) kirjoitti:

        Aaa!! Kiitos :)) kiva kuulla.. Kirjoitin tuota kun oli tylsää koulussa :D t. Aloittaja

        Todella hieno stoori! Hyvin kirjoitettu! :) Lisää näitä ;)


      • titiuulaa:))
        6876 kirjoitti:

        Todella hieno stoori! Hyvin kirjoitettu! :) Lisää näitä ;)

        Hohhoo :)))) kiitos todella paljon. T. aloittaja


    • kirjo

      Kiitos kuukauden, ellei tämän vuoden parhaasta orkusta! :) Maalaamallesi mielikuvalle taidan tulla toistekkin :)

    • MA-79

      Kiitos... Oli ihanan kiihottava tarina. Arvaat kait mitä tein tätä lukiessa...Voitko kirjoittaa vielä lisääkin? Esim. yhteisestä itsetyydytyksestä toisen tytön kanssa.

      • titiuulaa:))

        Haha kiitos kaikille! :-D Voisin kirjoittaakin lisää, kunhan saisin innostuksen joku päivä.. T. aloittaja


      • ihastunu
        titiuulaa:)) kirjoitti:

        Haha kiitos kaikille! :-D Voisin kirjoittaakin lisää, kunhan saisin innostuksen joku päivä.. T. aloittaja

        Hei suosittelen jatkamaan!! Tää oli aivan huikee, vaik kylläkin oon poika:)sai kullin kovaks hetkessä;)


      • kovanha
        ihastunu kirjoitti:

        Hei suosittelen jatkamaan!! Tää oli aivan huikee, vaik kylläkin oon poika:)sai kullin kovaks hetkessä;)

        Samoin tääl.. :P


    • ihana<3

      Oli vaikee lukee ku kiihotuin liikaa

    • Ihanaa, juuri tuollaista haluan.....vähän jo olen päässyt maistelemaan ja kokeilemaankin :)

    • Anonyymi

      Olin kasäleirillä lasten ohjaajana, meni nilkka ilta päivällä menin omaan mökkiin lepäämään. illalla koputti joku, känkkäsin avamaan tuli yksi vanhempi nainen kysyi miten pärjään sanoi kivistää vähän, tuli sängyn vereen mistä tuntuu hieroi nauroin ei siitä ylempää hieroi ylempää sanoi ei se voi miten se siitä tuntuu, nauroin tuntuuvaan nauroi ei voi mitenkään siitä tuntuu sanoin kun sulla on isot rinnat,nauroi miten se siitä johtuu sanoin johtuu vain. Nainen sanoi miten voin auttaa sanoin näytä katsoi olet hullu katsoin naista, hullu sinä olet sanoin näytä.
      nainen katsoi ympärilleen sanoin ovi on lukossa. Avasin paitaa kauniit rinnat tipahti esiin sanoin kyykisty hämmentyneenä laskeutu imaisin sanoin nyt tervehdyn imin nännejä huokasi hullu sinä oot imin nännejä sanoin ihanat jatkoin nainen oli hölmistynyt mutta antoi jatkua koskin polviin ja ylemmäs otti kovasti kiinni sanoi ei ja löysäsi koskin pikku housuihin katsoi vaan sanoin isot pöksyt nauroin olet hullu kosketin häpyyn sanoi tiedätkö olen uskon ihmisiä hyväilin häpyä sanoi olen vanha ihminen jatkoi hyväilyä kiersin sormea sisään sanoi uskotko nyt koskin lisää laskeutu alemmas sain imeä nännejä huokasi antoi jatkua laskin housuja ja jatkoin hyväilyä sanoi et voi laskin housuja polviin potki ne pois nousi päälle sanoi mitä nyt painoin alemmas tuli vatsaa vasten työnnin alemmas huokasi en voi ohjasin kalua reikään kaikki oli märkää laskeutu ja huokasi en sais kun kalu painui sanoi tämä on syntiä mutta painoi lisää repi uki asun kuiskas tee minut raskaaksi aloitti niin kovan nainnin että piti topuutella kuiskas olen raskaana anna keinui hurjana sanoi en saa näin olla sanoin nyt saat sanoi kova olet kova imin nännejä kuiskas ei saa olla näin halukas ja huokaili olin ihan märkä kun nai jatkoin rintojen imemistä kuiski lopeta loeta jatkoin kun oli niin isot kohta kiljahti lopeta jatkoin ulisi ei näin ja vapisi kalua vasten ja lysähti kuiskasi sinä teit sen sinä teit sen nousi ja suuteli sanoi en saa nauttia kotona. Kääntyi viereen sanoin miksi niin sanoi niin se vain on.
      Makoiltiin sanoi pitää lähteä sanoin ei vielä suutelin isoja rintoja sanoi vaikka tuntuu hyvältä pitää..imin nännejä huokasi ja jäi imin ja suukotin alaspäin piti kiinni ei ei suukotin häpyä kädet pikkuhiljaa löysäsi sai nuolla vapaasti en lopettanut vaikka pyysi annoin orgasmin suulla. nousin ylös kuiskas jokotulet nousin päälle ja sain sisään huokasi sä teet mun vuoksi ralasteltiin pitkään sai esiin naisen ja halukkaan alkoi saada uutta kuiskas tule tule kun panin kovempaa kuiskas nyyyt ja vapisi laskin sisään kuiskas se oli ihanaa sinä tiedät mitä nainen haluaa sanoin tuletko huommenna nauroi ihan varmaan.
      olin päivällä tapahtumissa Heli katseli syönnin jlkeen menin omaan mökkiin.
      illalla heli tuli, sanoi heti miten minun rakas ja tuli viereen sanoi oletko nyt yhtä hullu

      • Anonyymi

        Sama pötkökirjoittaja iski tännekin.


      • Anonyymi

        Karmeaa luettavaa, kun sinulla ei ole kirjoitustaitoa.


    • Anonyymi

      Oih!Kiitos tarinasta
      Onneks iskä ja sisko lähtee pesettää auton ni saan runkkurauhan…

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe