Kesäleiri

Titiuulaa:))

Kesäloma, kesätöissä leirillä hevostenhoitajana. Olimme saaneet tallityöt siltä illalta melkein valmiiksi. Lakaisin tallin betonilattialta vielä heinää ja purua, keräsin sitten heppojen harjat omiin koreihinsa hyllylle. Olin jo sulkemassa ovea kun toinen leirillä töissä oleva tyttö, minua vuoden tai pari vanhempi tyttö, Linnea, käveli sisään tallin toisesta päästä käytävää.
"Emmi, täällä sä ootkin", Linnea sanoi hymyillen.
"Joo, tota, olin just lopettelemassa", vastasin, ihmettelin vähän mitä se minulle yhtäkkiä tuli puhumaan, ei oltu erityisemmin leirin aikana vielä tehty tuttavuutta. Olin jo leirin ensimmäisenä päivänä pistänyt pitkän ja tummatukkaisen Linnean merkille, hän oli todella kaunis ja tyylikäs tyttö.
"No mä etin sua, tilan pitäjät ilmoittivat justiin tuolla ruokasalissa että tänne on tulossa lisää lapsia, meidän kesätyöläisten täytyy muuttaa asumaan tiiviimmin, koska uudet leiriläiset tarvii huoneita. Ajattelin, jos sä voisit tulla mun kämppikseks, en oikee tuu toimeen noiden muiden kanssa".
"Haha, joo, mikäs siinä", naurahdin. "En mäkään oikeen välitä noista muista täällä, ne kulkee vähän omassa porukassa".
"Noni, hyvä juttu", Linnea hymyili. "Sun pitää kantaa tavaras mun huoneesee nyt nopeeta, et siivoojat pääsee laittaa sen huonees kuntoon aamuks. Voin tulla kyllä auttaan sua".

Jatkuu..

44

21369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Titiuulaa:))

Siitä me lähdimme kahdesaan huoneille, vanha, punainen valtava navettarakennus, joka oli kunnostettu kesäleirikäyttöön. Portaat ylös, käytävä jonka molemmin puolin ovia. Pakkasin vaatteet ja hain hammasharjan, pyyhkeet ja muut pikkuisesta kylppäristä. Ne olivat kaikki neljän hengen isoja huoneita. Minä kannoin matkalaukun ja Linnea otti muovipussin, jossa oli vaihtokenkiä ja muuta tavaraa.
      "No oisinhan mä itekin pärjännyt", sanoin.
      "Ihan sama ei tästä oo vaivaa", toinen naurahti.

Linnea punkkasi yksin tilan pihan perällä olevassa aitassa. Kannoimme tavarani sisään viileään huoneeseen.
      "Ei piru, tää on hieno. Miten sä tänne pääsit?", kysyin ja katselin ympärililleni.
      "Pyysin leirinjohtajalta kauniisti, kai tää on joku työetu, oon ollu täälä niin monta kesää peräkkäin", tyttö virnisti.

Huoneessa oli kaksi sänkyä, Linnea nukkui siinä, joka oli ikkunan edessä, minä työnsin laukkuni toisen sängyn alle. Sängyn vieressä oli kamina ja pieni yöpöytä. Riisuin kumisaappaat, istahdin sängylle ja vedin neuleen päälleni, senverran viileää hämärässä aitassa oli. Linnea puhisi itsekseen ja alkoi laittamaan tulta kaminaan.
      "Tääl on vähä vilposta, ei varmaan haittaa jos laitan tulet?", Linnea kysyi ja sytytti jo sanomalehtipalaa kädessään. Huomasin hänen pitkät, kauniit sormensa.
      "Joo, ei tosiaan haittaa, anna mennä."

Kamina leimahti pian humisten tuleen ja heitti lankkulattiaan punaisen valon. Linnea nousi ja meni keittämään vettä kaasuliedella. Sähköä ei aitassa ollut, mutta oli niin valoisa ilta ja tuli kaminassa, että näin hyvin lukea lehtiä sängyllä. Vilkuilin lehden takaa Linnean pyöreää peppua kireissä valkoisissa ratsastushousuissa. Alasalkään asti pitkä, musta, latvoista kihara tukkansa pomppi ja liehui hänen mukanaan. Kiersin omaa vaaleaa, suoraa, kesänpolttamaa tukkaani sormen ympärille ja jyrsin sitä.
      "Mulla on muumiteetä, juotsä?", Linnea huikkasi.
      "Mitä, joo", vastasin nopeasti.
      "Onks sulla nälkä?"
      "No ei oo, söin tallilla eväitä ihan äskön", vastasin.

Join siinä sitten muumiteetä Linnean mukista ja katselin vaivihkaa kun hän riisui selin minuun, otti pois ratsastussaappaita ja housuja. Lopulta hän otti raidallisen toppinsakin pois, ja kietoutui pyyhkeeseen. Ehdin nähdä vilaukselta kauniin, pitkän selän, mustat pitsirintsikat ja upean kapean vyötärön.
      "Käyn suihkussa päärakennuksessa, vahditko tulta?
      "Joo, mä vahdin".

Hänellä ei kestänyt kauaa, ennen sitä ehdin nopeasti harjata hiuksia, riisua ja pyöriä pyyhkeen sisään. Linnea käveli reippasti takaisin huoneeseen suihkunraikkaana, rupesi kuivaamaan märkää kiharaa tukkaansa kaminan edessä.

Lähdin itse vuorostani suihkuun. Ulkona alkoi jo hämärtää, nurmikko tuntui kylmältä ja märältä varpaissa. Varoin pieniä nokkosia. Suikussa huuhdoin heinänkorret ja lannanhajun pois, vaahdotin tukkaa mansikkashampoolla. Viivyin hetken lämpimän veden alla ja huomasin ajatusteni harhailevan. Sormeni eksyivät sisäreisille. Mietin Linneaa. Oli oikea onnenpotku että pääsin hänen kämppäänsä. Tunnelma aitassa oli käynyt aika kuumottavaksi, en tosin ollut varma oliko se vain oman pääni sisällä. Olisin mieluiten jäänyt suihkuun runkkaamaan, mutten viitsinyt valuttaa vettä liian kauan. Palasin aitalle.

Jatkuu..

Linda oli vetänyt päälleen lyhyen yöpaidan. Minua vähän jännitti vaihtaa vaatteita, huomasin että hän tuijotti. Käänsin selkäni, kuivasin pärröistä tukkaani. Huoneessa oli jo kuuma.
        "Oot tosi vaalee", Linnean ääni kuului.
        "Haha, joo, mä en oikee rusketu", naurahdin vähän kiusaantuneena.
        Hän nuosi nopasti sängyltään, pyrähti luokseni ja istahti viereeni niin että saattoi kuulla vanhan sängyn ruostuneiden jousien narahavan.
        "Vertaa nyt, meidän käsiä", hän naurahti ja ojensi käsivartensa omani viereen.
        Linda oli itse oikein kullanruskean päivityksen saanut. Risketusraidat näkyivät selvästi. Hänellä oli pitkä käsivarsi, sopivasti tallityössä saatua lihasta ja ohut ranne.
        "Oon ihan pakastekalkkunan värinen", sanoin nolona.
        Linnea repesi tahattomaan nauruun: "Hahahaa, pakastekalkkunan!!", hän ulvoi. "Hulluin juttu jonka olen kuullut!".
        Nauroin itsekin. Sitten hymyilin. Katsoin Linnean kauniita, ovaaleja kasvoja. Hänellä oli vino hymy, valtavat, lähes mustat silmät ja pitkät silmäripset. Hän katsoi minuun ja hymyili. Sitten hän vain katsoi minuun. Minä katsoin takaisin enkä voinut lopettaa. Istuimme siinä hiljaa pitkältä tuntuvan henken.

Hän sipaisi kostean hiuskiharan poskeltani, vei kätensä leualleni ja veti kasvojani aavistuksen lähemmäs itseään. Tajusin kyllä, nyt sitä mennään. Suutelimme varovasti. Maistelin häntä. Huulilkiiltoa. Hän tarttui minua vähitellen olkapäiltä, vyötäröltä, reideltä. Tartuin häntä niskasta ja vedin itseni lähemmän hänen syliään. Aloin pussailla häntä kaulalle, niskaan, solisluille. Nostin häneltä paitaa pois, hän minulta.
        Jumalaiset rinnat, edessäni, tartuin varovasti toisesta, kokeilin jäykkää nänniä. Suutelimme ja hän painoi minua varovasti alleen sängylle. Työnsin sormet hänen pitkään, paksuun ihanaan tukkaansa, silitin hänen selkäänsä pitkin vedoin. Hän suuteli rintojani.
        "Oot söpö tyttö Emmi", hän jupisi välillä.
        "Ihana. Ihana, tahon sua", huokasin.
        Hän nosti katseensa minuun, hymyili vinosti. Kurotin hänen jäntevää reittään, hän tarttui käsistäni ja painoi ne pääni yli tyynyn viereen.
        "Anna mä kosken sua"
        Silmäni painuivat kiinni, ähisin jotain. Linnea nosti minua lantiolta, veti sitä lähemmäs itseään.
        "Nai mua, mä tahon että nait mua..", huokailin.
        Linnea suukotti minua kaikkialta, nuoli ja näykki korvaani, kuiskutteli ja sekoitti tukkaani. Tunsin kostuvani, märkää valui jo reisiä pitkin kun hankasin sääriäni kiemurrellen yhteen. Linnea hyväili minua kaikkialta, vatsalta, suukotti kylkiäni ja kosketteli reisiäni, pohkeita ja jalkateriä.
        "Ihanat, söpöt pikkujalat", kuulin hänen äänensä. Hän toi kasvonsa taas lähemmän omiani, suuteli kaulaani ja leuan alta. Tunsin hänen vievän sormensa jälkoväliini, hän hipaisi häpyhuuliani. Hän levitti huulia, sormet liukastelivat märässä.

"Ootpa märkä. Vittu oot lämmin. Tuhma tyttö".
        "Aaa nai mua.. Ihana"

Hän hieroi häpyhuulia ja klitorista. Ynähtelin, teki mieli päästää huudahduksia. Hän hieroi klittaa taitavasti, kiemurtelin hänen allaan. Hän nousi ylemmäs, jotta sai molemmat kätensä käyttöön. Hieroa toisen käden sormilla klitorista ja toisilla reikääni. Pilluni oli aivan turvoksissa ja sykki tulikuumana. Kuulin Linniean kiihtyneen hengityksen, puristin tyynyä ja silmiäni kiinni.
        "Aaahh, mmh.." Huohotin. "Nnh..".
        Levitin haarojani entisestään. Hän upotti hitaasti kaksi pitkää sormeaan sisääni, hieroi varoen emättimen suuaukkoa. Tuntui jumalattoman hyvältä. Värisin kauttaaltani. Hän työntyi syvemmälle. Keskisormi ulotti loppuun saakka, hän sormitti minua hitaasti, sitten nopeammin.
        "Mmh... Tuntuu hyvältä, älä lopeta..", huokailin ja välttelin hänen katsettaan silmiä siristellen.
        Linnea painautui lähemmäs minua ja kuiskutteli: "Ihana tyttö, sano vielä miltä se tuntuu?"
        "Hyvältä... Jatka..aah".
        Emättimen yläpinta oli niin turvoksissa ja koko pillu niin märkä ja tiukkana hänen somiensa ympärillä. Sormet liikkuivat rytmikkäästi yhä lujempaa ja lujempaa sisälläni, ihan oikeassa pisteessä. Hän veti kehoni lähemmäs, nosti lantiotani, laittoi tyynyn alaselkäni alle jotta sai jalkovälini paremmin käsille. Vän veti haarani niin auki ja painautui niiden väliin, jatkoi sormittamista niin kovaa että huusin ja näin valoja silmät kiinni. Hän hieroi klittaa samaan tahtiin, tärisin ja kirmurtelin nautinnosta.
        "Aaah, aah, aa... Nai mua... Älä lopeta.."

Jatkuu..

• titiuulaa:))
        Titiuulaa:)) kirjoitti:

Linda oli vetänyt päälleen lyhyen yöpaidan. Minua vähän jännitti vaihtaa vaatteita, huomasin että hän tuijotti. Käänsin selkäni, kuivasin pärröistä tukkaani. Huoneessa oli jo kuuma.
        "Oot tosi vaalee", Linnean ääni kuului.
        "Haha, joo, mä en oikee rusketu", naurahdin vähän kiusaantuneena.
        Hän nuosi nopasti sängyltään, pyrähti luokseni ja istahti viereeni niin että saattoi kuulla vanhan sängyn ruostuneiden jousien narahavan.
        "Vertaa nyt, meidän käsiä", hän naurahti ja ojensi käsivartensa omani viereen.
        Linda oli itse oikein kullanruskean päivityksen saanut. Risketusraidat näkyivät selvästi. Hänellä oli pitkä käsivarsi, sopivasti tallityössä saatua lihasta ja ohut ranne.
        "Oon ihan pakastekalkkunan värinen", sanoin nolona.
        Linnea repesi tahattomaan nauruun: "Hahahaa, pakastekalkkunan!!", hän ulvoi. "Hulluin juttu jonka olen kuullut!".
        Nauroin itsekin. Sitten hymyilin. Katsoin Linnean kauniita, ovaaleja kasvoja. Hänellä oli vino hymy, valtavat, lähes mustat silmät ja pitkät silmäripset. Hän katsoi minuun ja hymyili. Sitten hän vain katsoi minuun. Minä katsoin takaisin enkä voinut lopettaa. Istuimme siinä hiljaa pitkältä tuntuvan henken.

Hän sipaisi kostean hiuskiharan poskeltani, vei kätensä leualleni ja veti kasvojani aavistuksen lähemmäs itseään. Tajusin kyllä, nyt sitä mennään. Suutelimme varovasti. Maistelin häntä. Huulilkiiltoa. Hän tarttui minua vähitellen olkapäiltä, vyötäröltä, reideltä. Tartuin häntä niskasta ja vedin itseni lähemmän hänen syliään. Aloin pussailla häntä kaulalle, niskaan, solisluille. Nostin häneltä paitaa pois, hän minulta.
        Jumalaiset rinnat, edessäni, tartuin varovasti toisesta, kokeilin jäykkää nänniä. Suutelimme ja hän painoi minua varovasti alleen sängylle. Työnsin sormet hänen pitkään, paksuun ihanaan tukkaansa, silitin hänen selkäänsä pitkin vedoin. Hän suuteli rintojani.
        "Oot söpö tyttö Emmi", hän jupisi välillä.
        "Ihana. Ihana, tahon sua", huokasin.
        Hän nosti katseensa minuun, hymyili vinosti. Kurotin hänen jäntevää reittään, hän tarttui käsistäni ja painoi ne pääni yli tyynyn viereen.
        "Anna mä kosken sua"
        Silmäni painuivat kiinni, ähisin jotain. Linnea nosti minua lantiolta, veti sitä lähemmäs itseään.
        "Nai mua, mä tahon että nait mua..", huokailin.
        Linnea suukotti minua kaikkialta, nuoli ja näykki korvaani, kuiskutteli ja sekoitti tukkaani. Tunsin kostuvani, märkää valui jo reisiä pitkin kun hankasin sääriäni kiemurrellen yhteen. Linnea hyväili minua kaikkialta, vatsalta, suukotti kylkiäni ja kosketteli reisiäni, pohkeita ja jalkateriä.
        "Ihanat, söpöt pikkujalat", kuulin hänen äänensä. Hän toi kasvonsa taas lähemmän omiani, suuteli kaulaani ja leuan alta. Tunsin hänen vievän sormensa jälkoväliini, hän hipaisi häpyhuuliani. Hän levitti huulia, sormet liukastelivat märässä.

"Ootpa märkä. Vittu oot lämmin. Tuhma tyttö".
        "Aaa nai mua.. Ihana"

Hän hieroi häpyhuulia ja klitorista. Ynähtelin, teki mieli päästää huudahduksia. Hän hieroi klittaa taitavasti, kiemurtelin hänen allaan. Hän nousi ylemmäs, jotta sai molemmat kätensä käyttöön. Hieroa toisen käden sormilla klitorista ja toisilla reikääni. Pilluni oli aivan turvoksissa ja sykki tulikuumana. Kuulin Linniean kiihtyneen hengityksen, puristin tyynyä ja silmiäni kiinni.
        "Aaahh, mmh.." Huohotin. "Nnh..".
        Levitin haarojani entisestään. Hän upotti hitaasti kaksi pitkää sormeaan sisääni, hieroi varoen emättimen suuaukkoa. Tuntui jumalattoman hyvältä. Värisin kauttaaltani. Hän työntyi syvemmälle. Keskisormi ulotti loppuun saakka, hän sormitti minua hitaasti, sitten nopeammin.
        "Mmh... Tuntuu hyvältä, älä lopeta..", huokailin ja välttelin hänen katsettaan silmiä siristellen.
        Linnea painautui lähemmäs minua ja kuiskutteli: "Ihana tyttö, sano vielä miltä se tuntuu?"
        "Hyvältä... Jatka..aah".
        Emättimen yläpinta oli niin turvoksissa ja koko pillu niin märkä ja tiukkana hänen somiensa ympärillä. Sormet liikkuivat rytmikkäästi yhä lujempaa ja lujempaa sisälläni, ihan oikeassa pisteessä. Hän veti kehoni lähemmäs, nosti lantiotani, laittoi tyynyn alaselkäni alle jotta sai jalkovälini paremmin käsille. Vän veti haarani niin auki ja painautui niiden väliin, jatkoi sormittamista niin kovaa että huusin ja näin valoja silmät kiinni. Hän hieroi klittaa samaan tahtiin, tärisin ja kirmurtelin nautinnosta.
        "Aaah, aah, aa... Nai mua... Älä lopeta.."

Jatkuu..

Hän näykkäsi minua kaulasta, suuteli nännejäni ja laskeutui vatsaani pitkin...juuri kun tunsin olevani laukeamassa, hän otti sormet klitorikselta, jatkoi sormettamista hitaammin ja laski kasvonsa jalkoväliini. Tunsin hänen hengityksensä märässä pimpassani. Olin jumalattomassa kiimassa. Hän alkoi hitaasti kosketella kielellä häpyhuuliani, kiusoitteli turvonnutta klittaa. Sitten nuoli kunnolla, nuoli ja nuoli, sormmittaen minua lujasti sisältä. Tärisin hallitsemattomasti päästä varpaisiin, puristin lakanaa sormieni välissä ja huusin, sitten laukesin, sain pitkän, valtaisan orgasmin. Varpaat kippurassa nytkähtelin hänen allaan ja tunsin pimppani kiristyvän äärimmilleen hänen sormiensa ympärille. Hän liikutteli yhtä somea vielä pitkään hitaasti loputtoman limaisessa pillussani ja nuoli varovasti sykkivää klitorista. Hänen kasvojaan punotti, hän kohotti ne huokaillen lähemmäs minua.
        Sydämeni hakkasi yhä hulluna ja kaikki lihakset rentoina retkotin hänen käsissään. Suukottelimme varovasti, hän silitteli kuumana hehkuvaa, hikistä ihoani.
        "Sä oot ihana.. Tunnut niin hyvältä..", Linnea jupisi ja hymyili.
        "Sä oot upee.."
        Kiedoin hiuksiaan sormiini ja suutelin kaulaa, hän laskeutui viereeni makaamaan. Hyväilimme toisiamme ja kysyin oliko hän halukas. Linnea voihki kiimaisena, halusin vuorostani kosketella häntä.
        Etenin vähän varoen aluksi, kun tunsin kostean hänen reisillään, epävarmuuteni katosi. Tyttö oli märkä kuin mikä. Hän huohotti kuuluvasti. Molemmin käsin hieroin hänen alapäätään. Levitin märkää klitorikselta peräaukkoon asti, pimppa oli niin turvoksissa ja kireänä ja Linnea huudahteli ja huokaili. Hänen kuuma, tumma rintakehänsä kohoili vierelläni, nousin hänen ylleen ja suutelin, isoja, pyöreitä tissejä ja jäykkiä nännejä. Hieroin hitaasti edestakaisin klitorista, upotin sormeni perhanan tiukaksi kiristyneeseen, limaiseen reikään. Sormitin pitkään hitaasti, sitten rytmikkäästi voimalla, Linnea huohotti ja levitti jalkojaan, sitten ojensi ne suoriksi, tärisi ja jalat nytkähtelivät. Hänen sydämensä tuntui hakkaavan läpi rinnasta. Hän hyväili samalla minua kun laukesi, huusi naurinnosta allani ja märkä, sykähtelevä pimppi tiukkeni sormieni ympäri. Hän tuntui saavan pitkän, voimakkaan orgasmin. En voinut peittää riemuani.

Hän haukkoi happea, makasi hetken aivan rentona ja sitten kohotautui ylös, kahmaisi minut syliinsä ja painoi minua alaspäin, kolme someaan upposivat minuun. Olin ensi kertaa elämässäni sylissä nussittavana, se tuntui niin hyvältä, hän yletti pitkillä sormillaan naimaan minua juuri oikeasta kulmasta. Toisen kätensä hän kietoi ympärilleni, veti minut oikein kiinni itseensä, imi kaulaani ja mina liikuin hänen sylissään ylös alas, hieroin itseäni hänen sormiaan vasten. Hän sormitti lujempaa ja siirsi toisen kätensä hieromaan klotorista, minä kiersin käteni hänen kaulansa ympäri ja tunsin hiusten tuoksun ja hänen hikisen vartalonsa itseäni vasten. Hän sormitti niin lujaa, nytkähtelin ja tunsin tajunnan hämärtyävän. Hän oli niin syvällä minussa kuin pääsi, olimme toisiimme täysin kietoutuneina. Edestakaisia liikkeitä, sänky narisi allamme. Olin hänessä kiinni, hänen käsissään ja tunsin räjähtävää nautintoa. Tulin rajusti hänen syliinsä.

Kaaduimme taas alas, pyörien toistemme kimpussa, sydämmet hakkasivat ja me rakastelimme toisiamme samaan aikaan. Istuin hänen päälleen, levitin jalkansa ja hieroimme limaisia klitoriksia yhteen rytmikkäästi, kuului vaan lätinää ja hänen kovaäänistä huokailuaan.
        Nuolin hänen pimppiään, tungin kieltä hänen sisäänsä, hieroin klitorista ja sitten nuolin sitä. Nuolin ja nuolin ja sain hänet tulemaan taas. Kaikki oli niin upeaa, makasimme lopulta aivan uupuneita pillut lähes tunnottomina sylikkäin. Märät reidet ristikkäin, turvonneet sykkivät pimpit vastakkain.

Painoin kehoani häntä vasten, oli ihanaa kun kaksi pyöreää rintaa lytistyi omiani vasten. Raukeus valtasi kehoni ja suljin silmät, Linnea veti tilkkutäkin yllemme. Kaminassa hiillos vielä lämmitti kesäyön viilentämää huonetta ja me lämmitimme toisiamme täkin alla. Tuoksui mansikkashamppoo.

titiuulaa:)) kirjoitti:

Hän näykkäsi minua kaulasta, suuteli nännejäni ja laskeutui vatsaani pitkin...juuri kun tunsin olevani laukeamassa, hän otti sormet klitorikselta, jatkoi sormettamista hitaammin ja laski kasvonsa jalkoväliini. Tunsin hänen hengityksensä märässä pimpassani. Olin jumalattomassa kiimassa. Hän alkoi hitaasti kosketella kielellä häpyhuuliani, kiusoitteli turvonnutta klittaa. Sitten nuoli kunnolla, nuoli ja nuoli, sormmittaen minua lujasti sisältä. Tärisin hallitsemattomasti päästä varpaisiin, puristin lakanaa sormieni välissä ja huusin, sitten laukesin, sain pitkän, valtaisan orgasmin. Varpaat kippurassa nytkähtelin hänen allaan ja tunsin pimppani kiristyvän äärimmilleen hänen sormiensa ympärille. Hän liikutteli yhtä somea vielä pitkään hitaasti loputtoman limaisessa pillussani ja nuoli varovasti sykkivää klitorista. Hänen kasvojaan punotti, hän kohotti ne huokaillen lähemmäs minua.
        Sydämeni hakkasi yhä hulluna ja kaikki lihakset rentoina retkotin hänen käsissään. Suukottelimme varovasti, hän silitteli kuumana hehkuvaa, hikistä ihoani.
        "Sä oot ihana.. Tunnut niin hyvältä..", Linnea jupisi ja hymyili.
        "Sä oot upee.."
        Kiedoin hiuksiaan sormiini ja suutelin kaulaa, hän laskeutui viereeni makaamaan. Hyväilimme toisiamme ja kysyin oliko hän halukas. Linnea voihki kiimaisena, halusin vuorostani kosketella häntä.
        Etenin vähän varoen aluksi, kun tunsin kostean hänen reisillään, epävarmuuteni katosi. Tyttö oli märkä kuin mikä. Hän huohotti kuuluvasti. Molemmin käsin hieroin hänen alapäätään. Levitin märkää klitorikselta peräaukkoon asti, pimppa oli niin turvoksissa ja kireänä ja Linnea huudahteli ja huokaili. Hänen kuuma, tumma rintakehänsä kohoili vierelläni, nousin hänen ylleen ja suutelin, isoja, pyöreitä tissejä ja jäykkiä nännejä. Hieroin hitaasti edestakaisin klitorista, upotin sormeni perhanan tiukaksi kiristyneeseen, limaiseen reikään. Sormitin pitkään hitaasti, sitten rytmikkäästi voimalla, Linnea huohotti ja levitti jalkojaan, sitten ojensi ne suoriksi, tärisi ja jalat nytkähtelivät. Hänen sydämensä tuntui hakkaavan läpi rinnasta. Hän hyväili samalla minua kun laukesi, huusi naurinnosta allani ja märkä, sykähtelevä pimppi tiukkeni sormieni ympäri. Hän tuntui saavan pitkän, voimakkaan orgasmin. En voinut peittää riemuani.

Hän haukkoi happea, makasi hetken aivan rentona ja sitten kohotautui ylös, kahmaisi minut syliinsä ja painoi minua alaspäin, kolme someaan upposivat minuun. Olin ensi kertaa elämässäni sylissä nussittavana, se tuntui niin hyvältä, hän yletti pitkillä sormillaan naimaan minua juuri oikeasta kulmasta. Toisen kätensä hän kietoi ympärilleni, veti minut oikein kiinni itseensä, imi kaulaani ja mina liikuin hänen sylissään ylös alas, hieroin itseäni hänen sormiaan vasten. Hän sormitti lujempaa ja siirsi toisen kätensä hieromaan klotorista, minä kiersin käteni hänen kaulansa ympäri ja tunsin hiusten tuoksun ja hänen hikisen vartalonsa itseäni vasten. Hän sormitti niin lujaa, nytkähtelin ja tunsin tajunnan hämärtyävän. Hän oli niin syvällä minussa kuin pääsi, olimme toisiimme täysin kietoutuneina. Edestakaisia liikkeitä, sänky narisi allamme. Olin hänessä kiinni, hänen käsissään ja tunsin räjähtävää nautintoa. Tulin rajusti hänen syliinsä.

Kaaduimme taas alas, pyörien toistemme kimpussa, sydämmet hakkasivat ja me rakastelimme toisiamme samaan aikaan. Istuin hänen päälleen, levitin jalkansa ja hieroimme limaisia klitoriksia yhteen rytmikkäästi, kuului vaan lätinää ja hänen kovaäänistä huokailuaan.
        Nuolin hänen pimppiään, tungin kieltä hänen sisäänsä, hieroin klitorista ja sitten nuolin sitä. Nuolin ja nuolin ja sain hänet tulemaan taas. Kaikki oli niin upeaa, makasimme lopulta aivan uupuneita pillut lähes tunnottomina sylikkäin. Märät reidet ristikkäin, turvonneet sykkivät pimpit vastakkain.

Painoin kehoani häntä vasten, oli ihanaa kun kaksi pyöreää rintaa lytistyi omiani vasten. Raukeus valtasi kehoni ja suljin silmät, Linnea veti tilkkutäkin yllemme. Kaminassa hiillos vielä lämmitti kesäyön viilentämää huonetta ja me lämmitimme toisiamme täkin alla. Tuoksui mansikkashamppoo.

Anteeksi lukuisat kirjoitusvirheet ja nimivirheet! Kun kirjoitin Lindasta, tarkoitin tietysti Linneaa :D En ole ennen pahemmin kirjoitellut, antakaa anteeksi.

• 41m

Anteeksi lukuisat kirjoitusvirheet ja nimivirheet! Kun kirjoitin Lindasta, tarkoitin tietysti Linneaa :D En ole ennen pahemmin kirjoitellut, antakaa anteeksi.

Kirjoitappa lisää tallitarinoita. Itselläni fetissinä ratsastusvarusteet erityisesti saappaat. Lesbotarinoita kiva lukea, vaikka olenkin mies ja hetero. Kiitos kirjoituksistasi...

• titiuulaa:)) kirjoitti:

Kaunis tarina.
        Jo mullekkin käy noin. Kun innostuu kirjoittamaan ja muistelee kiihkeästi tulee kirjoitus virheitä.

• herkkua

aah... voi taivas miten ihana! ;) Turvonneet sykkivät pimpit vastakkain... ei oi olla herkullisempaa mielikuvaa. Kiitos!

Hahhaa kiitooos dx hih

• illll

Hahhaa kiitooos dx hih

Alottaja naine vai mies?

illll kirjoitti:

Alottaja naine vai mies?

Olen 18 v tyttö!!(: t.aloittaja

• 10+15

kiitos!ihana tarina ja takuuvarma kiihotus/orgasmi. kirjoitit tosi kiihottavasti :)

Aaa!! Kiitos :)) kiva kuulla.. Kirjoitin tuota kun oli tylsää koulussa :D t. Aloittaja

• 6876

Aaa!! Kiitos :)) kiva kuulla.. Kirjoitin tuota kun oli tylsää koulussa :D t. Aloittaja

Todella hieno stoori! Hyvin kirjoitettu! :) Lisää näitä ;)

6876 kirjoitti:

Todella hieno stoori! Hyvin kirjoitettu! :) Lisää näitä ;)

Hohhoo :)))) kiitos todella paljon. T. aloittaja

• kirjo

Kiitos kuukauden, ellei tämän vuoden parhaasta orkusta! :) Maalaamallesi mielikuvalle taidan tulla toistekkin :)

• MA-79

Kiitos... Oli ihanan kiihottava tarina. Arvaat kait mitä tein tätä lukiessa...Voitko kirjoittaa vielä lisääkin? Esim. yhteisestä itsetyydytyksestä toisen tytön kanssa.

Haha kiitos kaikille! :-D Voisin kirjoittaakin lisää, kunhan saisin innostuksen joku päivä.. T. aloittaja

• ihastunu

Haha kiitos kaikille! :-D Voisin kirjoittaakin lisää, kunhan saisin innostuksen joku päivä.. T. aloittaja

Hei suosittelen jatkamaan!! Tää oli aivan huikee, vaik kylläkin oon poika:)sai kullin kovaks hetkessä;)

• kovanha
        ihastunu kirjoitti:

Hei suosittelen jatkamaan!! Tää oli aivan huikee, vaik kylläkin oon poika:)sai kullin kovaks hetkessä;)

Samoin tääl.. :P

• ihana<3

Oli vaikee lukee ku kiihotuin liikaa

• Ihanaa, juuri tuollaista haluan.....vähän jo olen päässyt maistelemaan ja kokeilemaankin :)

• Anonyymi

Olin kasäleirillä lasten ohjaajana, meni nilkka ilta päivällä menin omaan mökkiin lepäämään. illalla koputti joku, känkkäsin avamaan tuli yksi vanhempi nainen kysyi miten pärjään sanoi kivistää vähän, tuli sängyn vereen mistä tuntuu hieroi nauroin ei siitä ylempää hieroi ylempää sanoi ei se voi miten se siitä tuntuu, nauroin tuntuuvaan nauroi ei voi mitenkään siitä tuntuu sanoin kun sulla on isot rinnat,nauroi miten se siitä johtuu sanoin johtuu vain. Nainen sanoi miten voin auttaa sanoin näytä katsoi olet hullu katsoin naista, hullu sinä olet sanoin näytä.
      nainen katsoi ympärilleen sanoin ovi on lukossa. Avasin paitaa kauniit rinnat tipahti esiin sanoin kyykisty hämmentyneenä laskeutu imaisin sanoin nyt tervehdyn imin nännejä huokasi hullu sinä oot imin nännejä sanoin ihanat jatkoin nainen oli hölmistynyt mutta antoi jatkua koskin polviin ja ylemmäs otti kovasti kiinni sanoi ei ja löysäsi koskin pikku housuihin katsoi vaan sanoin isot pöksyt nauroin olet hullu kosketin häpyyn sanoi tiedätkö olen uskon ihmisiä hyväilin häpyä sanoi olen vanha ihminen jatkoi hyväilyä kiersin sormea sisään sanoi uskotko nyt koskin lisää laskeutu alemmas sain imeä nännejä huokasi antoi jatkua laskin housuja ja jatkoin hyväilyä sanoi et voi laskin housuja polviin potki ne pois nousi päälle sanoi mitä nyt painoin alemmas tuli vatsaa vasten työnnin alemmas huokasi en voi ohjasin kalua reikään kaikki oli märkää laskeutu ja huokasi en sais kun kalu painui sanoi tämä on syntiä mutta painoi lisää repi uki asun kuiskas tee minut raskaaksi aloitti niin kovan nainnin että piti topuutella kuiskas olen raskaana anna keinui hurjana sanoi en saa näin olla sanoin nyt saat sanoi kova olet kova imin nännejä kuiskas ei saa olla näin halukas ja huokaili olin ihan märkä kun nai jatkoin rintojen imemistä kuiski lopeta loeta jatkoin kun oli niin isot kohta kiljahti lopeta jatkoin ulisi ei näin ja vapisi kalua vasten ja lysähti kuiskasi sinä teit sen sinä teit sen nousi ja suuteli sanoi en saa nauttia kotona. Kääntyi viereen sanoin miksi niin sanoi niin se vain on.
      Makoiltiin sanoi pitää lähteä sanoin ei vielä suutelin isoja rintoja sanoi vaikka tuntuu hyvältä pitää..imin nännejä huokasi ja jäi imin ja suukotin alaspäin piti kiinni ei ei suukotin häpyä kädet pikkuhiljaa löysäsi sai nuolla vapaasti en lopettanut vaikka pyysi annoin orgasmin suulla. nousin ylös kuiskas jokotulet nousin päälle ja sain sisään huokasi sä teet mun vuoksi ralasteltiin pitkään sai esiin naisen ja halukkaan alkoi saada uutta kuiskas tule tule kun panin kovempaa kuiskas nyyyt ja vapisi laskin sisään kuiskas se oli ihanaa sinä tiedät mitä nainen haluaa sanoin tuletko huommenna nauroi ihan varmaan.
      olin päivällä tapahtumissa Heli katseli syönnin jlkeen menin omaan mökkiin.
      illalla heli tuli, sanoi heti miten minun rakas ja tuli viereen sanoi oletko nyt yhtä hullu

• Anonyymi

Sama pötkökirjoittaja iski tännekin.

• Anonyymi

Karmeaa luettavaa, kun sinulla ei ole kirjoitustaitoa.

• Anonyymi

Oih!Kiitos tarinasta
      Onneks iskä ja sisko lähtee pesettää auton ni saan runkkurauhan…

• Anonyymi

Niin ihana, orgasmitakuu😉

• Anonyymi

Hymm. Mitähän mä kirjoittaisin teille.
      Moi. Mä oon Hanna ja oon 18 vuotta.
      Kirjotin just äskettäin, joten uusi ja tuntematon on edessä.
      Asun vielä meidän porukoilla ainakin siihen saakka, kun jatko-opiskelut selvii.
      Muuten, niin hevosharrastus on mum sydäntä lähellä ja tyttöjen kanssa oon paljon talleilla viettäny aikaa.
      Vuoden eka päivä on mennyt ja tulin just tallilta kotiin. Sain lainata meidän porukoiden autoa, kun lupasin, etten ajaisi ojaan maalaistiellä.
      Tää siis on mun eka autoilu talvi, koska elokuussa tosiaan täytin 18.
      Hepat ei ollut säikkyneet kuulemma kaukaisia ilotulitteiden paukkumisia pahasti.
      Sitävastoin Jonnan belkkari Lisbet oli ollut aivan paniikissa jo alkuillasta, siis ennen kello kuutta, kun kaupungissa oli kuulunut ekat pamaukset.
      Jonna olikin soittanut ratsutilan toiselle omistalle ja pyytänyt, josko voisi tuoda Lissun uudenvuoden yöksi tallille hoitoon ja olihan siihen toki suostuttu.
      Voi Lissu parkaa, kun kertavuoteen joutuu kauhujen yön kokemaan.😥
      Mä sain nyt jouluna lahjaksi lahjakortin meidän kaupungin ravi, ratsu ja heppa juttuja myyvään liikkeeseen.
      Sukulaiset oli kuulemma kyselleet, että olenko toivonut joululahjaksi jotain erityistä, niin porukat oli vastannu, että kerätään yhteinen lahja tytölle.
      No, sain mä tietty isovanhemmilta itsetehdyt villasukat ja lapaset plus jotain muuta pientä.
      Meillä kotona suositaan vähemmän aineellista joulua, koska joulusta on tullut muuten ihan liikaa krääsäjuhla, niin koitetaan siksikin vähän erikulmasta viettää tuota juhlaa.
      Aika jännä kuvio mulla nyt muutoinkin elämässä, kun ensviikolla ei tarvikkaan mennä enää kouluu.
      Kirjoitukset siis oli, meni ja lakki tuli.
      Joo, oon ihan tyytyväinen ylppäri todistukseen.
      Ehkä, jos oisin vähän enempi jaksanu tsempata, niin olisin voinu pärjätä paremmin.
      Tallilla käyminen ja ratsastaminen oli lukulomalla kyllä tosi terapeuttista hommaa. Näin samalla muita tyttöjä, koska lukuhommien takia sosiaaliset kontaktit oli välillä aika vähissä.
      Mäkin oon menossa tonne tallille hevostenhoitaja harjoittelijaksi ainakin syksyyn asti.
      Kevät on vähän rauhallisempaa aikaa, mutta kesällä alkaa taas viikon- tai kahdenviikon mittaiset leirit pyörimään, joten sitten muokin tarvitaan monissa heppatilan hommissa apuna.
      Hommaa on tiedossa hevostenhoidossa ja leiriläisten majoituskuvioiden hoitamisessa. Myös lainavarusteiden sekä joidenkin leiriläisten omien hevosten tarvikkeista sekä rehuista huolehtimisessa tulee menemään paljon aikaa.
      Leirien ajaksi tallille tulee töihin pari ulkopuolista ratsastuksen opettajaa sekä eläinten hoitajaa, joten ei mua suoraan "bussin alle heitetä".
      En tiiä, että onko muita tyttöjä tai poikii menossa talleille ensikesänä kesätöihin, mutta jos on niin olis tosikivaa, jos kirjoittaisitte tänne.
      Mä syön nyt seuraavaksi vähän iltapalaa ja sitten vetäydyn tonne yläkertaa mun huoneeseen.
      Vielä muutes sellanen juttu teille rakkaat lukijat, että tää nuoreksi naiseksi kasvaminen on ollut mulle tosijännä ja jopa koukuttava matka oman kehontoimintojen tutkiskeluun.
      Kertokaa muut, jos ei oo kauheen soveliasta kirjotella tänne tämmösiä juttuja.
      Nyt mä oikein tunnen miten mulla vulva alkaa turpoamaan ja tihkun kosteutta päästä jo sormettamaan lämpiävää kosteikkoani.
      Oon siis aatellu, että voisin alkaa silloin tällöin kirjoittelemaan vaikka heppatallin tapahtumista, hevosista, hevosurheiluun liittyvistä välineistä ja mitä muuta minä ja mun kaveti touhutaan.
      Moikka ensikertaan!

• Anonyymi

Toivottavasti saadaan pian lukea touhuistanne.🥰
        Toki vielä ihanampaa olisi päästä katselemaan ja osallistumaan 😉🥵
        M42

• Anonyymi

Moikka.
      No jos mä nyt jotain kuulumisia kirjoittelisin tänne.
      Mut kertokaa siis rakkaat lukijat heti, jos tänne ei oo kauheen soveliasta kirjotella näin.
      Mä oon oikeesti siis aika ujo ja arka enkä tiiä yhtää mitä joku vois aatella, jos mä kirjotan mun nuoren naisen ajatuksista ja vähän ehkä intiimielästäkin.

Viikonloppu on siis parhaillaan menossa ja huomenna ois loppiainen.
      Ella mun bestis tuli perjantaina viimeinkin meille kylään tänne pikkukaupunkiin.
      Ellasta ja musta sen verran taustaa nyt sanon (oon kysyny luvan, että saan kertoo), et ollaa tosiaa käyty samaa lukiota ja Ella on vielä lukiossa, eli on mua reilun vuoden nuorempi.
      Ella asuu isommassa naapurikaupungissa ja siellä mäkin lukion kävin.
      Mä olin ihan täpinöissäni, kun viestitelin Ellan kaa perjantaina ja varmistelin siltä, et onke se jo junassa tulossa meille.
      Sitten viimeinki, kun perjantaina viiden jälkeen oltii juna-asemalla Ellaa vastassa, ni kävi tosi nolo kömmähdys.
      Mä ja mun mutsi mentii väärälle laiturille. Se Ellan juna tulikin kolmos laiturille ja me oltiinkin kakkos laiturilla.
      Mutsi on semmonen hössöttäjä ja kauhee hypetys on melkee aina päällä. Niin oli nytkin, kun se alkoi Ellan nähtyään huitomaan käsillään ja huhuilemaan toisele laiturile. Ella hymyili ja vilkutti iloisesti takaisin oljen värinen tukka kauniisti ranskalaiselle letille letitetynä.
      -Tuu Hanna. Nyt mennää auttaa matkatavaroiden kanssa.
      Nopeesti kopisteltiin aseman portaat alas ja ylös. Sitten Ella olikin siinä meidän edessä ja mutsi olikin jo iloisena halaamassa vierasta. Myös minä halasin ja toivotin Ellan tervetulleksi.
      Pidimme toisiamme hetken molemmista käsistä kiinni. Ellan käsistä, jotka oli suojattu purevaa viimaa vastaan pehmoisilla villalapasilla välilittyi vihreisiin naisten nahkasormikkaisiini kaipuu ja naisellinen lämpö.
      Katseemme viivähti hetken; vain aavistuksen sallittua pidempää toistemme silmissä ja olin suudella tuota outoa tyttöä, joka nyt ensikertaa aiheutti sisälläni moisen tunnekuohun.
      Ella säpsähti ja salaman nopeasti kiinnitti huomion matkatavaroihinsa.
      -Tota, niin mä nyt otin kuitenkin mun omat ratsastusvaatteet, kypärän ja noi talvisaappaat mukaa.
      Päästin irti Ellan käsistä samalla tuntien kuinka veri kohisi korvissani ja Ellan sanat kuulin tulevan vain ikäänkuin hidastettuna ja jostain pumpulin läpi.
      -Ääh, siis joo. Eihän sun ois tarttenu. Mulla on tallikamoja, ni voin kyllä lainata, mut omat on tietty aina omat.
      Mutsi oli jo kopannut kassin kantoonsa ja alkoi hoputtamaan autoon.
      -Tulkaas tytöt nyt, niin päästään lämpimään. Pitää vielä ajaa Prisman kautta hakemassa viikonlopun ruuat.

Kauppareissun jäkeen kotiin päästyämme purimme ostokset ja Ellan matkatavarat.
      -Viedään noi sun tallikamat tonne varastoo. Taina ei tykkää, et kotona jokapaikassa haisee hevostalli.
      Sitte käydää yläkerrassa mun huoneessa, ni saat vaihtaa kotoisammat vaatteet ja pääset kotiutuu meille.
      Kiipesimme portaat ylös minä edellä ja Ella rinkka selässä perässäni. Valot sytytettyäni Ella pudotti raskaan rinkan selästään huoneeni nurkkaan.
      -Huhu! Kai tällä kolmepäivää pärjää. On mulla pari koulukirjaa ja läppäri mukan. Mun pitää sit jossain vaiheessa koittaa kouluhommia tehdä. Ni, et jos sä käyt vaik joku aamu yksin tallilla, ni mä voisin sillävälin lukee.
      -joo. Ja mä voin sitten vaikka pitää sulle iltapäivällä pistokokeet.
      -Hahaa! Sä et enää muista lukiosta mitää.
      Ella käveli muutaman askelen kohti ja asettui selkäni taakse, kun pöyhin toista peittoa pussilakanaan.
      -Onko siskonpeti ok sulle? Mä aattelin, ettei sun tartte punkata patjanpäällä lattialla. Lattia voi olla vähän viilee näin talvella.
      Ella nyökytteli päätään myöntymykseksi, painautui selkääni vasten kietoen käsivartensa vartaloni ympärille. Jalkamme olivat hieman lomittain kevyessä haara-asennossa toinen toise välissä. Ella alkoi keinutta minua hellästi puolelta toiselle lopuksi höyhenen kevyesti suukottaen minua oikean korvani taakse.
      -Ihana Hanna nähdä sua taas. Hanna mun rakas bestis.

• Anonyymi

Ihanaa ja kiihottavaahan se on suurimmanosan mielestä, kun jaat meille ajatuksiasi ja kokemuksia.
        Rohkeasti vain, itse nautin suuresti ja odotan innolla myös niitä kaikkein tuhmimpiakin...
        M42 Satakunta

• Anonyymi

😗😘Musiikin termeillä
        Allegro non troppo!☺️
        Stringendo!😍🤩
        Aah...
        Juuri laitoin dildon nukkumaa.

• Anonyymi

Ihana, tarina, kai 3 orgasmia sen aikana, ja eilen 2 (luin siis uudestaan) . Hyvin kirjoitettu ja selkeä, väkivallaton teksti, susta tulee varmaan kirjailija😅 ihana ku myös lesboilua löytyy, vaikka mulla ei mitenkään erityistä fetissiä sillee sateenkaari-ihmisiin, nii on ihana lukee queertekstejä🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈 KIITOS IHANASTA KOKEMUKSESTA💖💖💖💖

• Anonyymi

"Hanna" tässä moi!
      Kiitos!😍😘

• Anonyymi

TRY ON HAUL

Pitäisköhän mun laittaa parit kengät nettii myyntii, ku on kertyny nurkkii monenlaista tossua?
      No, en tiiä! On noi kyllä tosi kivoja eikä kaikkia oo edes paljoa käytetty. Mietin vaa, että miks on tullu ostettuu. Osto krapula on aina ihan hirvee. Mulla tulee tosi paha morkkis, jos tulee osteltua jotain, jota ei sitte ehkä tarvikkaa. Mut netti ja kirppis on käteviä, ku pistää kiertoon hyväkuntosia vaatteita ja kenkiä sopuhintaa, ni kyllä joku ostaa.

Ella mun kaveri, joka kyläili nyt loppiaisena meillä, niin se on aika samankokoinen mun kaa. Niin me pidettiin lauantai iltana saunan jälkee semmonen "try on haul". Elikkäs innostuttii sovittamaa ja mallaamaa erilaisii asukokonaisuuksii.
      Se lähti siitä, ku valkkailtii puhtaita vaatteita tukka vielä vähän kosteena pyyhkeistä kietaistun turbaanin sisällä ja kumpiki valkkas toisillee mieleiset pikkarit ja rintsikat.
      Hahaa, oli kyl hauskaa kikattaa taas ku nuoret tyttöt konsanaan!
      Ella tutki kiinnostuneena mun alusvaatekaappia ja tokaisi löydettyään mielestään kauneimmat alusvaatteet.
      -Hanna! Mä haluun koklaa näitä sun kukkakuosi pikkareita ja liivii.
      -joo, mut sun piti kattoo mulle jotain.
      Mut joo. Voit sä niitä lainaa.
      Ella heitti pienien värikkäiden kukkien kuvittamat liivit ja pikkarit sängyn päätyyn ja jatkoi nenä pitkällä kaapin tutkimista.
      -Hymm. Katsotaanpa jotain tuhmaa sulle.
      Jaahas, tummanpunaista pitsiä ja topatut liivit. Hahahaahaa! Tuleeks sulla uhkee povi näitten kaa? Ei hitto pakko nähä sut näissä!😄
      -noo🙈, mitähän nyt sanois. Taisin käyttää noita vanhojen tansseissa ja arvaa mitä oli viel lisukkeena?
      Ella kumartui kyynelehtien kippuraan kämmeniä polviinsa taputtaen samalla nauraaräkättäen henkeään haukkoen.
      -Ei, ei, ei...Hiiiiihaha, hihihiiii 😅🤣😂 saamari miks mä en nähny suo siellä padespanea tanssimassa.
      Oliks sulla näitten liivien sisällä viel kanafileet? Hiiiieei, ei haha... pissat tulee, pissat tulee...
      Ella ryntäsi vessan pissalle ja oven takaa kuului tytön hersyvä itkunauru, joka tarttui minuunkin.
      Naurettiin mun silikonilisäkkeille eli tuttavallisesti "kanafileille" ihan sikana!
      Ellan naurukohtauksen tasaannuttua vessan ovi avautui ja Ella tuli ulos ilman kietaisupyyhettään.
      - koklaak sä Ella nyt näitä mun kukkakuosei?
      Ella veti pikkarit jalkaansa edessäni. Katselin häntä naurukohtauksen jälkeisessä endorfiini humalassa ja huomasin miten kauniit ja ainutlastuiset häpyhuulet, kuin sormen jäljet työntyivät tytön vaginasta naisellisesti muodostaen nupussa olevan ruusun terälehtiä muistuttavan muodostelman esiin.
      Ella ojenti kukka liivit minulle ja kääntyi selin minuun kasvot kohti vartalopeiliä. Astelin kietaisupyyhkeessäni tyttön taakse ja aloin kurottautumaan taka sovittaakseni liivejä Ellalle kun samalla hetkellä ylävartaloani peittellyt kietaisupyyhe valahti yltäni pois tippuen lattialle.
      Talvi-illan kiristyvä pakkanen ulkona ja yläkerran huoneeni hehkuva lämpö sekoittuivat ikkunan rakosesta käyvänä seitin ohuena ilmavirtana.
      Tunsin kuinka nännini tahattomasti alkoivat lataantumaan eroottisella energialla ojentuessani sovittamaan liivejä Ellalle.
      Paljaiden rintojeni painautuessa edessäni seisovan tytön selkää vasten vedin vaistomaisesti nenäsierainteni kautta keuhkoihin ilmaa.
      Aivan kuten hevoset hassusti ylähuultaan nostaen haluavat pitää ja nuuskia hyviä tuoksuja sieraimissan, niin tein nyt minäkin, mutta vain kaino hymy kasvoillani pidätin henkeäni kahden kolmen sekunnin ajan nuuskutellen Ellan saunan puhdasta viatonta tuoksua.
      -Ojenna kädet, niin pujotan nää olkaimet sulle. Täytyy varmaan vähän säätää.
      Asetellessani liivejä Ellan pyöreälle povelle tunsin kuinka Ella tarttui oikeaan käteeni ja vei sen vielä avoimien, mutta jo rintoja peittävien kuppien alle huokaisten minulle hiljaa.
      -Hanna; älä sano mitää.

Värisimme molemmat silkasta jännityksestä...

• Anonyymi

TRY ON HAUL
      Chapter two

Sormieni välissä napottava nännin tuntui kuin olisin sormeillut paidan rintataskun nappia. Tämän havaittuani ryhdyin etusormellani hyväilemään Ellan herkkää nännipihaa samalla tuntien itse hillitöntä halua saada painetta omaan alapäähäni, joten työnnyin lantiollani lähemmäs edessäni keinahtelevaa pyöreää, kiinteää ja paljasta pakaraa.
      Painautuessani Ellan pakaraa vasten vasen käteni laskeutui Ellan lantiolle. Pienten värikkäiden kukkien kuvittamat pikkuhousut olivat kauniisti koholla ja kuin vaivihkaa laskin käteni Ellan reisien väliin ja edelleen hänen pullealle kummulle. Hellästi silittäen pikkuhousujen päältä tunsin Ellan lämmön kämmenpohjaani.
      -Nää pikkarit on kauniit sun päällä.
      Ella vastasi värähtäen hellään silitykseeni työntämällä lantiotaan eteenpäin.
      -Eihän sua haittaa, jos mä koskettelen sua näin.
      -Y,Y...
      Ella vastasi päätään pudistaen ja painoi samalla oikeaa kättäni tiukemmin rintaansa vasten.
      Jännityksestä sydän pamppaillen kietouduin tiukasti paljata naiskaunetta vasten, kunnes jo lopulta leivoin hieman rajummin Ellan toista rintaa.
      Tämän tehtyäni Ella notkisti selkäänsä sekä taivutti kaunista niskaansa taaksepäin.
      -Hanna, Hannaa, Hann, ah,ah...Vittu sun kanssa! Nyt sä kyl saat sitä mitä halusit jo perjantai iltana siellä asemalaiturilla huulikiillot törröllään!
      Ella kääntyi ympäri pudottaen jo osin puetut liivit pois olkapäiltään suunaten samalla terävän katseensa kohtisuoraan silmiini. Hänen sinivihreät silmänsä tuijotti ääneti omiin silmiini ja aivan, kuin levysoittimen neulan tavoin Ellan katse luki aivosähkökäyrääni.
      -Hanna...suutele mua.
      Tartuin Ellaa käsistä ja vedin hänet lähemmäs kasvojani.
      Näin suutelimme nyt ensikertaa toisiamme täysin estottomasti.
      -Ella tuu...
      Käännyin ympäri ja vedin Ellaa perässäni kädestä kiinnipitäen sängylle.
      Ella kaatui selälleen untuvapeitolle ja itse asetuin hänen oikealle kyljelle puristaen samalla Ellan samettista reittä omien reisieni väliin saaden näin kyhnyttää itseäni.
      -Hanna; pidä hyvänä mua.
      Ella veti oikean käteni jälleen povelleen ja aloin hellästi hyväilemään kauniisti kaarteilevia rintoja samalla suukotellen Ellaa kaulalle. Näin sylikkäin kellien ja lellien toisiamme vietimme kotvasen, jos toisenkin, kunnes tunsin kuinka jäntevä reisi jalkojeni välissä alkoi samaan oman osansa kosteudestani. Samalla halusin varmistua, että Ellalla oli hyvä olla ja hivutin käteni hänen reisin väliin pikkuhousun kaulusta raottaen.
      En päässyt edes pitkälle, kun Ella kohotti jo hiukan takapuoltaan merkiksi, että haluaa minun auttavan häneltä pikkarit pois.
      Pikkuhousuista eroon päästyämme silittelimme toistemme vartaloita kosketellen ja ihmetellen toisiamme. Suutelimme hetkittäin yhä kiihkeämmin toisiamme kunnes Ella viimein antautui hyväilylleni.
      -Sulje Ella vaan silmät.
      Aloin hellästi hyivelemään sormillani ensin häpykumpun yläosaa siirtyen hiljalleen yhä selkeämmin kohti häpyhuulia, kunnes viimein oikea käteni lepäsi Ellan pehmoisella kummulla; aivan kuten käsi pianon koskettimille perus kolmisointua soitettaessa.
      Peukalo C, etusormi E ja keskisormi G
      Painaessani keskisormeani hellästi kohti Ellan klitorista tunsin kuinka koko vartalonsa värähti.
      -Ah... Hanna.
      Jatkoin piinallisesti hyväilyä epäsuorasti häpyhuulia kiihottaen varoen menemästä liiaksi klitorikseen.
      Ella alkoi hiljalleen liikehtia maatessaan osittain vartaloni alla samalla kun hieroin kämmenpohjallani hänen kumpua ja hellästi sormettaen kiihotin keskisormella sekä nimettömällä likomärkää emätintä.
      Miten nautinnollista olikaan tuntea kuinka vierelläni makaavan tytön kiihottunut vartalo alkoi valmistautumaan irtiottoon samalla, kun oma kiimani yltyi yhä hurjemmaksi.
      Ellan aikaisemmin rennommat raajat olivat nyt selvästi jännittyneemmät ja hän äännähteli nautinnosta ynähdellen sormettaessani sykkivällä rytmillä hiukan, mutta van hiukan syvemmältä ikäänkuin jotakin etsien.
      -Yh, A,a...YHhh...A, ha,h...hyh,ihh...
      -Ella; haluuk sä jo suudella kohta?
      -Yhy...kohta...Ei vielä...
      Nuolin Ellan kaulaa ja nännejä jatkaen hyväilyä yhä päättäväisemmin ja yhä kiusoitellen esitin suuteluun liittyviä kysymyksiä.
      Ellan vartalo nytkähteli nyt yhä kiivaammin ja hänen poskille oli kohonnut selvä puna
      -Ella, joko pian suudellaan? Koita Ella kestää vielä vähän.
      -Y, YYhAh, YhY,YhYh, Ah a,a,a...Han...naa sitte ku mä tuuunn yhh...
      Painauduin omalle kiimassa kärvistelevällä vartalollani tiukemmin Ellan laukeamaisillaan nykivää ja nytkähtelevää kroppaa vasten siten, että hänen oikea rinta oli omieni välissä ja sain painettua omia rinojani Ellaa vasten.
      Ellan orgasmi lähestyi vääjäämättömästi ja kuin kiihkoaan lisäten Ella hieroi rytmikkäästi vasemmalla kädellään omaa rintaansa.
      Tuntiessani ettei orgasmia enää voinut välttä kysyin kuiskutellen vielä, josko Ella jo haluaisi suukon.
      -Ellaa; joko pussataa?
      Ella nyökytti päätään hengittäen yhä raskaammin äännähtäen vain.
      -Yhyy!

(Hups🤯... papru loppui näköjään kesken. T:Hanna)

• Anonyymi

(Jatkoa edelliseen)

Suutelimme toisiamme syvillä, syvilla ja märillä kielareilla, joiden moiskautus äänet saivat oman kiimanesteeni valumaan pitkin reisiä. Pian kuitenkin tunsin Ellan vartalon nytkähtävän selvästi voimakkaammin. Kohotin katseeni hieman Ellan kauniiden kasvojen yläpuolelle ja samassa näin kuinka hän sulki puristaen silmänsä ja punaisina hehkuvat posket kääntyi pinnistystä muistuttavaan irvistykseen.
      -AAaaaa, eiiiihh....
      Sillä samaisella hetkellä suuntasin omat sormeni Ellan nautinnosta kuumana hehkuvaan polttopisteeseen.
      Ella taivutti niskaansa taaksepäin henkeään haukkoen ja koko hänen orgasmin partaalla rimpuillut jäntevä kroppansa tyyntyi hetkiseksi sykkivän orgasmin edellä aivan kuin myrsky olisi tyyntynyt myrskyn silmässä.
      -Ella anna tulla, anna tulla hyökyaalto koko voimalla.
      Kuiskuttelin Ellan korvaan samalla kuinka tunsin lihasten supistuvan hänen emättimessä.
      -Aaah, ah, iih,ihihihihihh,ha,ha,ha,iiih...
      ...Orgasmi purkautui voimakkaana; -Ah,ah,hu,huuh,huuh,huuuhhh,huuuhhhh ja vähitellen Ellan kasvoille alkoi laskeutumaan raukea hymy.
      Orgasmin tasaannuttua halasin Ellaa ja suutelimme yhä kiihkeästi, kun Ella keskeyttäen pyysi minua yllätten jatkamaan.
      -Hanna toinen on tulossa...
      -Et oo tosissas!
      -Joo;o...Mitäs nyt tehää? Se sykkii jo siellä.
      Ella ohjasi käteni takaisin kuumaan ja likomärkään emättimeensä.
      -Hanna, nyt ei mikään auta...muu, ku et mä tuun kohta uudestaan.
      Runkattuani Ellaa hetken kurottauduin yöpöytäni laatikolle, joka oli vibraattoreideni ja klitoriskiihottimien piilopaikka. Ensimmäinen käteeni osuva vempain oli imevä klitoriskiihotin.
      -Kokeillaas vielä tätä, josko sulta tulis loputkin höyryt pihalle.
      Kytkin kiihottimeen virran päälle ja ojensin sen Ellalle.
      -Sä saat helpoiten itte tän vempaimen osumaan parhaaseen kohtaan pimpassa. Painele vaa tosta napista, ni saat erilaisii sytkytyksiä.
      Mä hoitelen sillävälin sun tissit!
      Ella tarttu kiihottimeen ja työnti sen kohti klitoristaan.
      -Hanna mä tuun sit ihan just, ettei paljo varmaa tartte!
      Imien, nuollen ja rytmikkäästi hieroen Ellan rintoja yhdessä emätintä ja klitorista stimuloivan klittakiihottimen kanssa Ella lähestyi vauhdilla uutta orkkuaan, joka oli selvästi ensimmäistä rytmikkäämpi.
      -Äh Äh, Äh, ÄähÄähÄäh...A,A,Auuuhoohooh huhu...hìih, hiih,huuh, huuuuh, ooh, ooh, ooh.
      -Hanna, voi hiton hitto Hanna mitkä orkut...
      Hanna nyt on sun vuoro vaikeroida... Ootko sä jo Hanna tarpeeks kiimassa?

• Anonyymi

Moikka rakkat lukijat.
      Iltatallilta tulin just ja muistelin tasan viikon takasta lauantai iltaa Ellan kanssa.
      En tiiä, et onko kukaa oikeesti kiinnostunu tietää, mut mun oli pakko hieroa orgasmi ittelleni tallin pihassa ennen ku läksin ajelee kotiin päin.
      No, joo... On kyl ihan oikeesti Ellaa jo ikävä, mut sillä on viel lukio kesken. Kohta se alkaa lukee kirjotuksii ihan hulluna, ni ei paljoa varmaa nähdä.
      Nii muutes.
      Haluskoha joku lukee viel minkälaisen superorkun Ella houkutteli mun kiimasesta pillusta?

• Anonyymi

Kyllä ois kiva saada jatkoa.

• Anonyymi

Moikka👩‍❤️‍💋‍👩
      (Sisältää juoni paljastuksen.)
      Tosii kiva kuulla, että mun postailuja joku lukeekin.🤭
      Vähän mua kyl nolottaa🤣 tälläsiä kertoo, mut tää on jotenki mulle niin luontainen tapa ilmasta itseäni.
      🙊🙈
      Joo, mää koitan tässä joku päivä vaik sulle kirjottaa, kun pyytelit lisää. Nyt ei heti oo valmista tekstii kuitenkaa valitettavasti.
      Koita pärjätä pari päivää ja nii muutes toi imevä klitoriskiihotin on aina syytä olla tyttöjen ensiapupakkauksessa. Silmät vaa kiinni ja annat fantasioiden laukata samalla, kun kiihotin jalkojen välissä tekemää töitä.
      Noo, tottapuhuen, niin ekaa kertaa multakin nyt viime lauantaina nuoltiin orgasmi.
      Ella halus opetella nuolemista, ni haettii elmukelmuu eikä muokaan oo nuoltu ku yhen kerran aikasemmen, joka ei humppelin takia kyllä onnistunu.
      Lukion terveystiedossa nimittäin opetetaa, että kiltit tytöt (no, pojatkin) nuolee alapäätä elmukelmun läpi.

• Anonyymi

Moikka teille kaikille rakkaille, jotka jaksatte olla innostneita näistä mun kirjotuksista.
      Mä en tänäänkä kerenny oikee juttua kirjoittamaan, koska olen vielä tallilla.
      Telttapaja ja makuupussi on levitetty tohon satulahuoneen lattialle ja syy on se, että ensiyönä täällä tapahtuu heppamaailman ihanin asia.
      Jos kaikki menee hyvin, niin aamulla täällä on ihana, ihana, söpö, hontelo ja pemoisen pörröinen uusi heppa varsa!
      Nyt pitää vaan olla ihan hiljaa ja rauhassa ettei aiheuta mitään ylimääräistä hässäkkää.
      Hei vaan kaikille ja antakaa kuulua vähän itsestännekin.
      -Hanna

• Anonyymi

Try on haul
      Chapter three

Mehumaijan tavoin kuumaa eteeristä mehuani valuen asetuin Ellan päälle yrittäen hieroa vastakkaisia vaginoita yhteen.
      -Hanna...Pysähdy nyt hei. Käännys vaikka ympäri, niin mä...
      ...Mä vaikka vähän käsittelen sua. Jooko?
      -No joo. Se vois toimii paremmin. Hitto ku ei oo mitää vempaimia kahdelle tytölle. Nyt ois kiva kokeilla. Paitsi kyllä mä tiedän, että meillä on!
      -Kuin niin on? Siis jossain muualla, mut ei sulla vai?
      Noo... katsos kun silloin joskus pikkutyttönä me muutettiin mutsin kanssa asumaan kahdestaan. Sitten mä olin jo yläkoulussa, niin mä sain toisen mutsin, eli siis ton Tainan. Nyt ollaa viis- kuusvuotta asuttu kolme naista tässä osoitteessa.

-OKEI..! No nyt mä alan Hanna ymmärtää teidän perhekuviota vähän paremmin.

Makasin sängyllä haarat levällään ja
      Ella jutteli mun kanssa kaikennäköisestä samalla, kun sormetti mua. Oikeesti oli tosi seksikäs olo, kun kova kiima ensin vähän tasaantui, että pystyi taas ajattelee jotain järkevästi, mut kuitenki Ellan koskettelu sai vaginassa taas uudelleen kihemöinnin heräämään.

-Ooksä Ella mun alapää terapeutti, vai? Musta on muutes kivaa jutella ilkosillaan samaa aikaa sulle, kun sä kiihotat mua tollee. Oi, hitto Ella sä oot tosi söpö!
      -Hahaa...Mähän voisin Hanna hypnotisoida sut.
      -Ella hei, Ei saa kutittaa. Sä oot jo sitäpaitsi saamassa mun alakerran hypnoosiin.

Ella ryhtyi leikillään heiluttamaan klitoriskiihotinta mun haaroissa ja samalla muka hypnotisoimaan.
      -"Anna pimpan tuijottaa tätä silikonista pehmeää kiihotin ruusua... Tunnet kuinka sisäinen kiimasi yltyy yhä voimakkaammaksi."
      -Hahahaahihii...
      Nauraa kikatin hassulle tilanteelle.

Viimein Ella työntyi kahdella sormella märkään vaginaani ja alkoi hiljalleen runkata sormiaan edestakaisin jatkaen pimpan hypnotisointia samalla tarkkaillen kuinka naurun kikatukseni vähitellen vaimeni kasvojeni ilmeen vakavoituessa.
      Olin jo aika kiihottunu, kun lantionpohjan lihasteni supistellessa purin alahuultani ja tuijotin Ellan ruskeanpunaisia nännejä jotka heilatelivat rytmikkäästi paljaiden rintojen mukana. Näky sai minut tarttumaan omiin tisseihin molemmin käsin, kunnes Ella yllätten kysyi.
      -Onko sua Hanna nuoltu koskaa?
      -On, tai no...huuh.. hiero siitä vaa Ella lujempaa! Siis on joo nuoltu, mut olin ottanu liikaa, ni ei se onnistunu.
      Ella hieroi kiimaista, sykkivää ja valuvaa vittuani samalla hieman ehkä kysyvästi todeten, ettei ollut koskaan nuollut naisen alapäätä.
      -Ei sun silti tarvi Ella. Kyllä tääÄäh on ihan hyvä Nääih!
      -Hanna...mä haluun koklaa nyt.
      -Nooh. Sitten me tarvitaa elmukelmuu... keittiön alalaatikosta.
      -Oota Hanna siinä ja pidä vauhti päällä tällä kiihottimella. Mä kipasen hakee sen elmukelmu rullan.
      -No, jos mä kuiten...
      Ella nousi kuitenkin päältäni ja kietaisi kylpytakin ylleen. Kuulin hänen askelet portaikossa ja lopulta oven kolahduksen.
      Ellan saapuessa keittiöön oli siellä valot päällä ja äitini Silja sekä hänen puolisonsa Taina hörppivät teetä ja söivät iltapalaa.
      -No moi Ella. Tulittehan te jo iltapalalle. Mihkäs se Hanna muuten jäi?
      Hannan biologinen äiti Silja katsoi Ellaa kysyvä ilme hyvin hoidetuilla kasvoillaan ja tiedusteli Ellalta, että tullaanko nyt vai myöhemmin iltapalalle.
      Tähän Ella vastasi pienellä hätävalheella.
      -No, varmaan vähän ajan päästä voitais tulla iltapalalle, ku Hanna saa tota... tukan ensin kuivaks. Mut hei sitä mä kysyisin, et oisko teillä elmukelmuu, ku tarttettais vähän?
      -On, joo.
      Tokaisi Silja jatkaen samaan hengenvetoon, että elmukelmu löytyisi alalaatikosta leivinpapereiden joukosta.
      Tässävaiheessa Taina, Siljan puoliso ja rakas elämän kumppani riensi pöydän äärestä Ellalle avuksi ja ojenti elmurullan hänelle tokaisten, että voisi samalla kietasta elmukelmuun tyttöille pari palaa kasvispiirakkaa alkupalaksi.
      -Kas, näin "så här". Ja sitten Ella, kun avaatte nämä piirakkapaketit Hannan kanssa, niin tämän kelmunhan voi nuolla, jos siihen on lirahtanut vaikka kypsän parsan mehua ja voisulaa.
      Tähän tokaisuun Silja naurahti silmät suurena sormi kohetettuna huulille.
      -Hysst, Suus kiinni nyt rivo akka, kun juttelet meidän vieraalle ihan mahdottomia.
      Ella oli tilanteesta vähintäänkin hämillään, mutta koki kuitenkin olonsa hyväksi ja turvalliseksi, sillä Taina ja Silja suhtautuivat vieraaseen varsin lämminhenkisesti.

Itse olin noudattanut Ellan ohjeita ja pyrkinyt pitämään fiiliksen hyvänä klitoris stimulaattorini avulla kunnes viimein odottelun jälkeen Ella saapui takaisin yläkerran huoneeseeni.
      -Ella mihkä sä jäit?

-Toi sun äi..., NOI sun äidit on ihan Bimboja.
      Tokaisi Ella minulle hiljaa siten, että korostetusti puhui huulillaan lauseen loppuosan.
      -No mitä ne nyt oikee taas hössötti?
      -Hanna, ne anto meille alkupalaksi kasvispiirakkaa ja voidaan kuulemma nuolla näitä kelmuja, jos näihin lirahtaa parsaa voisulalla!
      Räjähdettiin molemmat hillittömään räkänauruun. Ella lysähti jalkojeni väliin naurusta kippurassa paljaat rinnat vilkkuen tummanpunaisen kylpytakin alta lopulta tokaisten.
      -Hanna sä tuoksut ihan tytöltä...

• Anonyymi

...jatkoa
      -Tuoksunko? Tosi kauniisti sanottu.

Ellan loikoessa pää reisieni välissä kasvot kymmenen sentin päässä kiimaisesta alapäästä aloin purkamaan muovikelmua rullalta.
      -Ella ei sun tartte, jos yhtää tuntuu, että et oo vielä valmis.
      -Eiku joo, tarttee, ku tuntuu, et nyt just pitää tehä se!
      Levitin reilunkokoisen palan kelmua haarojeni väliin ja muotoilin sen hieman vaginani sisään. Ella nousi polvileen reisieni väliin ja levitti vielä vaniljan makuista liukkaria katsoen hetkisen kelmun peittämää emätintäni.
      -Hanna...
      -Noo?
      -Voitko sä samalla sitten vähän neuvoo, et miten mun pitää nuolla?
      Nyökytin päätäni noustessani isojen tyynyjen tukemaksi puoli-istuvaan asentoon haarat levällään.
      -Joo, kyl mä voin neuvoo.
      Ella kumartui jalkojeni väliin ja tunsin hänen hengityksen ohuen kalvon läpi. Sydän pamppaillen jännityksestä pidin rinnoistani kiinni ja odotin ensisuudelma.
      -Sä voit antaa siihen kummulle ensin ihan kevyen suukon ja sitten vaikka mennä alas päin.
      Ellan suudelma häpykummulleni tuntu sumentavan ajan ja paikan tajuni. Tunsin seuraavaksi kuinka kielen kärki kosketti klitoristani ja lantioni nousi irti sängystä siten, että Ellan kasvot työntyivät tahattomasti täysin kiinni vaginaani.
      -Ella... saatko sä vähän levitettyy käsillä mun häpyhuulii samalla voit sitten nuolla mun häpyhuulet.
      Tunsin pian kädet kummallakin puole häpyäni ja kuinka häpyhuuleni avautuivat. Ella nuoli ja suukotteli alapäätäni ja aloin pian voihkimaan, sillä supistukset sisälläni voimistuivat.
      -Nuole nyt klittaa...kokeile kielen kärjellä. Aah, Aahh, haAh... Noin, hyvä, just noin. Sähän osaat! Aaah, Aaaeh.... Ella. Sun kieli tuntuu nyt ihan vitun hyvältä, just noin, jatka vaa...
      Lantioni alkoi tanssimaan aina vain villimmin.
      -Koklaa sillee nopeesti kielenkärjellä klittaa litkien ja samalla sormilla häpyhuulia hieroen...Aaahh, Aaaaeeehiii, Aaah, Aaahh, Ah, Ah, hhh, hhh, A,A,a,A,a,A,a,AA,A...
      Yh...Yh...Yh...Yh...YhYhYhYhYhYhAaaahh!
      En hetkeen ollu tässä maailmassa sillä jokainen hermoni sykki Ellan vikkelän kielen tahdissa. Tunne oli taivaallinen ja halusin välittää sen myös Ellalle, jotta hänen itsevarmuus omasta toiminnastaan kasvaisi.
      Puristin ja leivoin rintojani laukemisen hetkellä, jolloin Ella oli täysin keskittynyt oman alapääni hyvinvointiin.
      Viimein Ella köllähti hengästyneenä jälleen kyljelleen jalkojeni väliin pää reidelläni leväten. Silitin Ellan liukasteen voitelemaa poskea tasaannuttuani orgasmista, jonka hän oli hetkeä aikaisemmin nuollut minulle.
      -Ella.
      -No?
      -Pitäisköhän meidän käydä välillä iltapalapöydässä ilmoittautumassa noille kahdelle alakerran bimbolle?

No, huh, huh...
      Hanna tässä moikka.
      Hei rakkaat lukijat, niin meinasin olla postaamassa tätä viimeisintä, mut toi Ella kannusti, et laita vaa, ku joku ehkä tykkää lulea.
      Tammikuu on nyt yli puolenvälin ja mun täytyy varmaa alkaa välillä kertoo teille uusiakin juttui.
      Ella toisiaan lähti kotiin, mut tulee varmasti piipahtamaan toistekki. No, mut viimeistään kesällä sitten leirillä.

Mun on pakko jo möläyttää teille, et ensviikon perjantaina mulla on aika gynekologille.
      Se tekee mulle semmosen alapään rutiini tutkimuksen.
      Siis kaikki on varmasti ihan hyvin, älkää olko musta huolissaa. Mä ehkä kerron teille sitte miten tutkimukset meni.

• Anonyymi

No, hyvää sunnuntai päivää vaan.
      Hei oikeest!
      Ihan vitun tylsää nyt!
      Mä olin jo aamusta tallilla siivoomasa hevosten karsinoita tilan omistajien apuna.
      Nyt on pikku tauko ennen iltapäivän töitä ja tulin Coffee taloon.
      JOO, Lohtukahville! Otin kyl ihan törkyhintasen kanelipulla laten.
      Panettaiskin ihan vituksee ja se ärsyttää!!
      Mä oon kyl nuorempana seukannu parin poitsun kaa, mut totta on, että tytöt, tytöt😳... Ai, että pimpsa kostuu.
      Toi kahvilan prunette on tosi söpö. Hitto ku pääsis sen puseron alle vähän hypistelemään.
      Hassuu, ku joskus kuulee, et jätkät riisuu mimmejä katseellaan, ni nyt on pakko myöntää, et mä toljotan tota kaunista tyttöä tuolla tiskin takana. Onhan täällä kauppakeskuksessa paljon kauniita naisia. Esimerkiks jotain nuorempii tyttöjä sateenkaarikuoseissa, mutta, mutta...
      Jotain vähän kypsempää ihmistä, sellasta luonnollista.
      Mulle kaikki täytehuuli jutut, överi lävärit ja tatskat on ihan NO! Vaik ois kyl varmaa kokemisen arvoista saada oikee kunnon botox huulien käsittely.
      Hymm, miltähä se tuntuu ku pullerohuulilla nuollaa?
      No joo, jos tytöllä on joku kaunis hillitty kuva, siilitukka, korvikset tietty joo, ni sitte on ihan nussittava.

Voihan vitun, vitun, vittu...
      Oisko jollain teistä lukijat mulle vinkata, et miten puutteessa oleva sinkku lepakko sais ensiapuu?
      Ja oma käsi on sitte ihan viimenen vaihtoehto.
      Pitäiskö alkaa vaik kirkumaa?
      "HANNA TAHTOO TYTTÖÄÄÄ!!"
      Ei perkele, tääl on ihan varmana joku mimmi, joka vois sekstailla mun kaa, mut missä se kiimanen akka oikee menee.
      Oisko se tuolla Pirstaleen kassajonossa toi vaaleaverikkö? No, en tiiä, hei nyt on vaa pakko lähtee menee.
      Onkohan tallilla ori pojan jättimäinen aamustondis jo helpottanu? Ei ollu silläkään helppo aamu tänään.

Mut hei harmaata arkea ja hinkatkaa kauppakeskusen lutkat itteänne, ku ei märkä reva kelpaa!
      -Hanna😘

Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8757
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3449
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2640
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2020
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1432
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1044
    Aihe