Brukar någon själv laga mjöd till Vappen ?

gammalmodigt

Det gjorde man ju alltid "förr i världen "och sedan hörde hemgjorda munkar också till Valborgsläckerheterna.Nu köper man väl allt.

6

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • struvan

      Det blir så jobbigt att göra själv och fabriksgjord mjöd är inte god så jag har slutat med att dricka mjöd.

      • skoooool

        Jag dricker bara skumppa på Vappen.


    • skål

      Jag har gjort mjöd. Ska bli spännande att få smaka på festen. Tänker också göra till sommarfesten i stället för kommersiella drycker. Lite honung har jag lagt till i år. Nästa år ska jag testa humle i mjöd.
      Ha en trevlig Första Maj!

      • valborg+++++++++

        Hoppas mjödet blir lyckat.Glad Första Maj åt dig också.


    • bofink2

      Hej! Jag gjorde ifjol eget mjöd och munkar. I år blev det inget vi skulle fundera tillsammans men löftet rann ut i sanden. Butiksmjöden smakar nog inget tycker jag smaken är ju som baken sägs det! Trevlig Valborgsmässoafton!

      • glada vappen

        Jag tittade i söndags på Strömsö,där kom det fram att det väl egentligen bara i Finland som vi festar på mjöd ,struvor och munkar.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe