Pari kysymystä!

Essu

Moi! Olen hankkimassa 2 rottaa. Minulla on lintuhäkki. Miten rakennan siihen kerroksia?
Onko rexit harvinaisempia?
Kannattaako ottaa tyttöjä vai poikia jos haluaa vähän enemmän syli rotan tms.?

Kiitos jo etukäteen! :)

5

152

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moiiikkaa

Poika sopii ainakin enemmän sylirotaksi:)

• Essu

Okei, pojan siis taidan ottaa. :)
        Entäs muut?

• Sedä

Rexit on jotakuinkin yhtä yleisiä kuin sileet.

Mitä tarkoitat kerrosten rakentamisella? Tasoja? Korkeempaa häkkii verkosta? Minkä kokoinen lintuhäkkisi on? Itse pitäisin vähintään 80x50 pohjaa, etenkin poikien kanssa kun ne on niin isoja, mutta vaikka vanhan kanihäkin liittäminen häkin alle lisäpohjaksi ei tee ainakaan huonoa :)

Pojat on enemmän sylissänukkujia, mut tytötkin kyllä kiehnää sylissä, eikä niitä voi vertaa johonkin hamsteriin tai pikkujyrsijöihin siinä asiassa :D Jos taas kiinnostaa opettaa esim temppuja tai agilityä, niin tytöt on siihen yleensä motivoituneempia. Ja pojat on tietty isompia ( rauhallisempia = ekoina vähän helpompia käsitellä)

• Essu

Joo siis tarkotin tasoja :)

• Sedä
        Essu kirjoitti:

Joo siis tarkotin tasoja :)

Esim. astiakaapin ritilähyllyistä, tai sit verkosta voi toki itekkin taivutella. Eläinkaupoissa kans myydään irtona muovitasoja. Ja sit toki riippumattoja, jotka nukkumisen lisäks toimii kulkureittinä ja pahimpien pudotusten tiellä :) Tai sit sellaisia metallisii kylppärihyllyjä mihin laitetaan vaikka saippuapullot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      114
      1502
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      141
      824
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      208
      768
    4. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      33
      720
    5. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      717
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      69
      702
    7. 49
      652
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      565
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      551
    10. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      76
      551
    Aihe