1. Mikä on ruoka, josta "kaikki" muut pitää, mutta sinä et?
2. Mikä on juoma, mistä kaikki muut pitää, sinä et?
3. Kuka on julkkis, josta kaikki muut pitää, sinä et?
4. Mikä on tv-ohjelma, mistä kaikki muut pitää, sinä et?
5. Kuka on palstalainen, jota kaikki muut inhoaa, sinä et?
Olen erilainen nuori-g
11
113
Vastaukset
1. Mikä on ruoka, josta "kaikki" muut pitää, mutta sinä et? - Kaalikääryleet
2. Mikä on juoma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? - Punkku
3. Kuka on julkkis, josta kaikki muut pitää, sinä et? - Marco Bjurströmming :>
4. Mikä on tv-ohjelma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? - En pidä juuri mistään tv-ohjelmasta, poislukien hyvät dokkarit, olympialaiset ja jalkapallon MM-kisat
5. Kuka on palstalainen, jota kaikki muut inhoaa, sinä et? - Ei ole. Paria lukuun ottamatta palstalaiset on ok porukkaa.- Oasis
1. Mikä on ruoka, josta "kaikki" muut pitää, mutta sinä et? Silakkapihvit
2. Mikä on juoma, mistä kaikki muut pitää, sinä et?
Colajuomat, liian hiilihappoisia.
3. Kuka on julkkis, josta kaikki muut pitää, sinä et?
Tätä piti oikein miettiä, oma suhtautuminen julkkiksiin on niin neutraalia mutta sanotaan vaikka Ronaldo.
4. Mikä on tv-ohjelma, mistä kaikki muut pitää, sinä et?
Salkkarit.
5. Kuka on palstalainen, jota kaikki muut inhoaa, sinä et?
En tiedä, ketä "kaikki" inhoaa. Omia niskakarvoja ei saa kukaan pystyyn.bravo.bravi kirjoitti:
Kelpaako Ronaldo nyt?
http://bit.ly/10xCGNPTai nyt?
http://bit.ly/ZH8QDd- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Tai nyt?
http://bit.ly/ZH8QDdMun täytyy näköjään muuttaa mielipiteeni, viiksien kanssa Ronaldohan on kuin unelma! Kiitos upeista kuvista, mä pistän ne talteen ;)
1. Mikä on ruoka, josta "kaikki" muut pitää, mutta sinä et? - Maksalaatikko/pinaattikeitto/jauhelihakeitto.
2. Mikä on juoma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? - Viinakset.
3. Kuka on julkkis, josta kaikki muut pitää, sinä et? - Antti Tuisku.
4. Mikä on tv-ohjelma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? - Big Brother.
5. Kuka on palstalainen, jota kaikki muut inhoaa, sinä et? - Minä. :)1. Mikä on ruoka, josta "kaikki" muut pitää, mutta sinä et?Lipeäkala (njaah, pitääkö siitä kaikki/kukaan..?) Kebab-liha ei maistu, jotenkin omituista mössöä. Kaikki muut mun tuntemat tykkää.
2. Mikä on juoma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? Maito juomana, kaikki limsat. vichy, Lonkero, kaikki gini-juomat, öyh..
3. Kuka on julkkis, josta kaikki muut pitää, sinä et? Ei sanota helpoimpia (Sarasvuo, Timo T.A) vaan mistä muut pitää, mua vanhemmatkin tätsylit, mutta minä en: Cheek ja Elastinen.
4. Mikä on tv-ohjelma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? Salkkarit ja jääkiekko.
5. Kuka on palstalainen, jota kaikki muut inhoaa, sinä et? No minäpä tietennii, olen ihana- ssi~~
Hyvä Anneli!!!
1. Mikä on ruoka, josta "kaikki" muut pitää, mutta sinä et? Kebab
2. Mikä on juoma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? Siideri?
3. Kuka on julkkis, josta kaikki muut pitää, sinä et? Mikko Leppilampi on sietämätön
4. Mikä on tv-ohjelma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? Selviytyjät
5. Kuka on palstalainen, jota kaikki muut inhoaa, sinä et? En minä tiedä.- niih?
Mikä Anneli?
- iiiics
niih? kirjoitti:
Mikä Anneli?
Legendaarinen Anneli Tempakka. Niin?
1. Mikä on ruoka, josta "kaikki" muut pitää, mutta sinä et? Karjalanpaisti
2. Mikä on juoma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? Maito
3. Kuka on julkkis, josta kaikki muut pitää, sinä et? Ööö, joku niistä Putouksen staroista.
4. Mikä on tv-ohjelma, mistä kaikki muut pitää, sinä et? Vain elämää
5. Kuka on palstalainen, jota kaikki muut inhoaa, sinä et? En viittis enää vastata tänne itseäni kun muutama muu on jo ehtinyt. En siis osaa sanoa. En tosin oman palstahistoriani aikana ole nähnyt ainuttakaan yhtä vihattua palstalaista kuin itse olen. Enkä nyt tarkoita, ettei täällä sellaisia minun lisäksi ole ollut. Eivät vaan enää kirjoita tunnistettavasti ja hyvä niin. Terkkuja vaan heille, heitä en vihaa. Päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1676558Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2213981Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi673331Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut772640Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi42150Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42055100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01840Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351441Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik431415Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun451334