Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

El Gouna Shertaon Miramar hotelli

Reissua pukkaa

Terppa kaikille!

Matka on varattu El Gounan Sheraton Miramar hotelliin ja parin päviän päästä pitäs ennovarausmaksu hoitaa alta pois. Joten onko jollain jotain plussia tai miinuksia kerrottavana tästä hotellista? Onko mahdollisesti syytä vielä vaihtaa hotskua?

5

1323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Hotelli oli aivan ihana ja ihanalla paikalla. Olimme siellä viime joulukuussa. Huoneemme oli iso ja siisti ja joka päivä vaihdettiin lakanat ja pestiin lattiat, pyyhittiin pölyt ja parveke järjestettiin. Varauksen yhteydessä esitin itse toivomuksen, että parveke olisi merelle ja sen myös saimme. Aaamupa oli uskomaton ja maisema jossa sitä sai nauttia oli taivaallinen. Itse olisin halunnut lähteä sinne uudestaan tänä talvena, mutta mieheni ei halua heti samaan paikkaan. Kysy, niin kerron lisää.

      • Reissua pukkaa

        Kiitos vastauksesta. Mä jo ehdin vähän huolestua ku tuntu et kaikki El Gounan kävijät ylisti Mövenpick hotellia....eikä kukaan maininnut sanallakaan koko Sheraton hotellia.
        Mutta kiitos sulle. Me ollaan menossa lokakuussa sinne kaheks viikos...häämatkalle...:)


      • minä
        Reissua pukkaa kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Mä jo ehdin vähän huolestua ku tuntu et kaikki El Gounan kävijät ylisti Mövenpick hotellia....eikä kukaan maininnut sanallakaan koko Sheraton hotellia.
        Mutta kiitos sulle. Me ollaan menossa lokakuussa sinne kaheks viikos...häämatkalle...:)

        Jos haluat jotain muita vinkkejä hotellista tai itse El Gounasta niin kysele vaan niin vastaan sinulle.


      • zigma
        minä kirjoitti:

        Jos haluat jotain muita vinkkejä hotellista tai itse El Gounasta niin kysele vaan niin vastaan sinulle.

        Olen myös kiinnostunut El Gounasta. Onko siellä snorklailijalle nähtävää rantaviivassa, vai pitääkö ottaa järjestetty venematka koralliriutalle? Järjestetäänkö snorklausmatkoja El Gounasta, vai onko lähdöt vain keskustasta.

        Onko hotelliruoka hyvää ja voiko olettaa selviävänsä ilman vatsavaivoja, jos syö hotelliruokia? Kannattaako ottaa täyshoito?

        El Gounan alueella mitään nähtävää?


      • Minä
        zigma kirjoitti:

        Olen myös kiinnostunut El Gounasta. Onko siellä snorklailijalle nähtävää rantaviivassa, vai pitääkö ottaa järjestetty venematka koralliriutalle? Järjestetäänkö snorklausmatkoja El Gounasta, vai onko lähdöt vain keskustasta.

        Onko hotelliruoka hyvää ja voiko olettaa selviävänsä ilman vatsavaivoja, jos syö hotelliruokia? Kannattaako ottaa täyshoito?

        El Gounan alueella mitään nähtävää?

        Kun asuimme Sheraton Miramar Resortissa niin hotellin edessä on saari jossa on talli, sukelluskeskus jne. Saarelta oli avomerelle päin n.200m pitkä laituri ja sen päässä oli tosi hyvä snorkkeloida. Sukelluskeskuksesta sai vuorata pelkkiä välineitä, retkiä, lainelautoja.

        Me söimme aamupalan hotellissa ja ruuan söimme joko keskustassa tai sitten hotellilla.
        Vatsatautia ei varmaan voi pelkällä ruualla välttää sillä rahat mitä siellä käytetään on ihan uskomattoman likaisia.
        Me saimme vatsataudin, mutta omani oli sellainen, että aamuyöstä sai ruveta istumaan pytyllä, mutta kun otin samantien Tannopon ripulilääkettä olo helpottui ja puoli päivää taudin kynsissä meni. MIeheni sai lähtöpäivänä myös pienen ripulikohtauksen, mutta sekin meni Tannopenilla ohi. Antinol? oli paikallista lääkettä ja se auttaa kuulema tosi hyvin. Lääkärini kehoitti minua ostamaan konjakkipullon koneesta ja ottamaan sitä aamuin illoin ruokalusikallisen. Näin toimimme ja kaipa se jotain auttoi. Ostimme suomesta apteekista sellaisen käsien desinfiointiaineen (geeliä) ja aina ennen ruokailua käytimme sitä.

        Itse El Gounan alueella ei mitään suuria nähtävyyksiä ole, mutta ehkä suurimmat nähtävyydet ovat sitten tuolla Kairossa ja Luxorissa. Viihdyimme kuitenkin El Gounassa oikein hyvin.

        En osaa sanoa, että kannattaako ottaa täysihoito. Itse en ole koskaan täysihoitoa halunnut, koska haluan syödä eri paikoissa. El Gounassa kaikista ravintoloista sai ihan hyvää ruokaa ja söimme päivällä usein erilaisia sämpylöitä esim. kanatäytteellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe