Kihlatun menneisyys arveluttaa

ellinoora93

Olen 20-vuotias, kihlattu nainen. Pari viikonloppua sitten tulin takaisin Suomeen Rooman-reissulta. Olimme kihlattuni kanssa sopineet, että hän pitäisi huolen asunnostani ja kahdesta kissastani. Kun sitten lopulta nyt tulin kotiin, en löydä kissojani MISTÄÄN. Kihlattuni väittää naapurin koiran syöneen rakkaat mirrini, mutta kyllähän minä tiedän etteivät koirat syö kissoja! Kihlatullani on metsästäjätausta, ja hän on nuorempana syönyt isänsä metsästämiä oravia, hirviä ja jäniksiä. Hän valitteli ennen reissuani monesti, että kaipaa metsästysreissuja ja hyvää ruokaa, joten ostin hänelle broileria. Jääkaappi oli tullessani tyhjä. Minulla on siis syytä epäillä, että hän on syönyt kissani. Onko kissanliha jotenkin haitallista terveydelle, onko miehestäni tulossa hirviö? Miten minun pitäisi toimia? Kiitän jo etukäteen vastauksista, kaikista kokemuksista ja neuvoista on apua!

8

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itämaantietäjä

      Onko miehelläsi jonkin näköinen rahapula ? Tilaa pikavippi niin ei tarvitse kissoja syödä ! Kuulostaa ihan hirveältä, mutta lihanpuutteessa voi tehdä mitä vaan.. Ei hänestä hirviötä tule, jos ei muuten niin ole sinä sitten kaunotar !

    • marinointi alkaa

      Nyt etsi äkkiä käsiisi kirja nimeltä Pystyyn marinoitu nainen (Veikko Huovinen). Miehen joka syö oravia, ei ole vaikea syödä naista karvoineen kaikkineen.
      Ei kai miehesi ole alkanut säännöllisesti juottaa sinulle viiniä ????
      Pidä varasi, ja ole myös tarkkana valkosipulin syönnin suhteen, saati sitten voimakkaiden chilien.

    • No voi helvetti mitä paskaa ihmiset tänne kirjoittaa!!!! Toinen pyytää apua ja te saatanan talitollot menette vielä kirjoittamaan tuollaista ja ns pelottelemaan!!!!

      Viestin aloittaja:

      Jätä se kihlattusi. Miksi olet edes sellaisen miehen kanssa, joka pystyy tappamaan ja syömään eläimiä (toisten lemmikkejä)? Pelkään että kihlattusi on syönyt kissasi, joten nyt kannattaisi jättää hänet. Jos meinaat vielä kissoja, koiria, hamstereita tms.. eläimiä hommata, niin kertomuksesi perusteella hän voisi syödä jopa koiran! Pelkään että jos hommaat uusia lemmikkieläimiä, niin kihlattusi söisi ne seuraavan kerran, kun olet taas ulkomailla reissulla!

      Itse en voisi koskaan seurustella sellaisen miehen kanssa, joka tappaa ja syö toisten lemmikkieläimet!

      Oma avomieheni / kihlattuni kuuluu metsästysseuraan, eikä hänkään ole "metsästänyt" koiriani ja syönyt niitä, kun olen ollut poissa (tosin en ole ollut kovinkaan kauaa, mutta kuitenkin. lyhyessä ajassakin ehtii vaikka ja mitä).

      • Tosssiiikkko

        Niin... kaikea ei tarvitse ottaa todesta. Joskus voi jopa nauraa jutulle.


    • näitä juttuja

      just joo

    • Elli71

      Minulla itselläni on samanlaisia kokemuksia kuin sinulla ellinoora93. Oma mieheni söi kolme kissaani ja valehteli niiden karanneen ja jääneen autonalle.

      Kuitenkin aina kissan katoamisen jälkeen, miehelläni oli voimakas suku vietti. Ilman kissoja hän oli ns. lerppa. Päätin kokeilla teoriaa, hain kissan löytöeläinkodista ja tein siitä ruokaa.
      Seuraavana yönä matkasin tähtiin mieheni opastuksella.

      Nykyään haemme kissoja löytöeläinkodeista ja nautimme elämästä.

    • Jees

      Hehheh, hysteeristä naurua.
      Sehän on kuin uuno tuhapuro elokuvasta.
      Jos miehesi on syönyt kissasi, niin täytyy
      sanoa, että aika rohkea mies!
      Jospa naisit hänet?

    • Ymmärtäväinen

      Kysy mieheltäsi suoraan, onko hän syönyt kissasi, lupaa hänelle rehellisestä vastauksesta vapautunutta seksiä. Kyllä hän kertoo totuuden.

      Eikö muuten ole raikas ilma asunnossa, kun ei kissan paska haise.

      Kaverilleni tapahtui sama, mutta siinä mies valmisti kissan mikrossa. Sai hyvää seksiä ja hajuttoman kämpän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe