Englannin prinssi Williamin ja Catherinne vauva ei taatusti voi hyvin. Mielestäni vauva on joko vakaavsti vammainen,aliravittu, kuollut, tai jotain muuta. Vauvamaha ei tietenkään voi kasvaa eikä olla suurempi koska prinsessa ei halua syödä tarpeeksi eikä vauva kasva. Vauva ei saa välttämättömiä vitamiineja , hivenaineita eikä rasvoja joista muodostuisi terve lapsi. Epäilen jopa että koko vauva on mennyt kesken jo ajat sitten, mutta totuus halutaan salata, ja lasketun ajan tullen, kuollut lapsi korvataan adoptiovauvalla.
Olen lukenut ja katsellut kuvia tästä vauvamahasta, ja feikkilääkäreiden kommentteja, kuinka he yrittävät epätoivoisesti selittää vauvamahan pienuuden "normaaliutta". Totuus on toinen. Jokaisella muulla 6kk raskaana olevalla naisella vauvakumpu on 3 kertaa suurempi. Prinsessan maha näyttää 3 kk suuruiselta.
Catherinen vauva vammainen?
4
646
Vastaukset
- kahdenäiti86
Ilkeästi sanottu! Prinsessa on hoikka,taidat olla kateellinen. Minulla raskausmahat olleet isot,koska olin aikamoinen punkero odotusaikana:D Hoikat sekä sirot ystävättäreni olivat viimehetkiin saakka pienivatsaisia,ja jäivätkin olivat hoikkia ja pienoisia minun järkäleisiini verrattuna. Ihan terveitä lapsia ovat nuo sirot tytöt saaneet. Parempi olla keräämättä liikaa massaa raskausaikana. Monilla on sitä läskiäkin mukana,hyvä kun erottaa edes raskauden heistä. Toivon prinsessalle hyvää odotusaikaa ja tervettä vauvaa.
- kahdenäiti86
Vauvatkin,tarkoitin siis...
- mietis ny!?
olen synnyttänyt kolme tervettä ihanaa lasta , eikä vatsani ol koskaan kasvanut kovinkaan suureksi! en näe tuossa mitään poikkeavva
- kahdenäiti86
http://www.iltasanomat.fi/a/1288560572995 Tässä kuvaa vauvamasusta. Catherine näyttää terveeltä ja kauniilta. Vähän näyttää saaneen pitääkin luidensa päälle. Ihan normaali raskaana oleva nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379