Catherinen vauva vammainen?

syntyykö elävänä?

Englannin prinssi Williamin ja Catherinne vauva ei taatusti voi hyvin. Mielestäni vauva on joko vakaavsti vammainen,aliravittu, kuollut, tai jotain muuta. Vauvamaha ei tietenkään voi kasvaa eikä olla suurempi koska prinsessa ei halua syödä tarpeeksi eikä vauva kasva. Vauva ei saa välttämättömiä vitamiineja , hivenaineita eikä rasvoja joista muodostuisi terve lapsi. Epäilen jopa että koko vauva on mennyt kesken jo ajat sitten, mutta totuus halutaan salata, ja lasketun ajan tullen, kuollut lapsi korvataan adoptiovauvalla.
Olen lukenut ja katsellut kuvia tästä vauvamahasta, ja feikkilääkäreiden kommentteja, kuinka he yrittävät epätoivoisesti selittää vauvamahan pienuuden "normaaliutta". Totuus on toinen. Jokaisella muulla 6kk raskaana olevalla naisella vauvakumpu on 3 kertaa suurempi. Prinsessan maha näyttää 3 kk suuruiselta.

4

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahdenäiti86

Ilkeästi sanottu! Prinsessa on hoikka,taidat olla kateellinen. Minulla raskausmahat olleet isot,koska olin aikamoinen punkero odotusaikana:D Hoikat sekä sirot ystävättäreni olivat viimehetkiin saakka pienivatsaisia,ja jäivätkin olivat hoikkia ja pienoisia minun järkäleisiini verrattuna. Ihan terveitä lapsia ovat nuo sirot tytöt saaneet. Parempi olla keräämättä liikaa massaa raskausaikana. Monilla on sitä läskiäkin mukana,hyvä kun erottaa edes raskauden heistä. Toivon prinsessalle hyvää odotusaikaa ja tervettä vauvaa.

• kahdenäiti86

Vauvatkin,tarkoitin siis...

• mietis ny!?

olen synnyttänyt kolme tervettä ihanaa lasta , eikä vatsani ol koskaan kasvanut kovinkaan suureksi! en näe tuossa mitään poikkeavva

• kahdenäiti86

http://www.iltasanomat.fi/a/1288560572995 Tässä kuvaa vauvamasusta. Catherine näyttää terveeltä ja kauniilta. Vähän näyttää saaneen pitääkin luidensa päälle. Ihan normaali raskaana oleva nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      272
      5079
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      51
      4027
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      93
      3579
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2699
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1853
    6. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      19
      1777
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1650
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1468
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1085
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      146
      1063
    Aihe