tarvitsee että pääsee lukemaan ranskaa.. en onnistunut löytämään helsingin yliopiston sivuilta mitään pisterajoja. Tietääkö joku paljonko esimerkiksi viime vuonna on pisteitä tarvinnut?
Paljonko pisteitä
6
195
Vastaukset
- Hokisokki
Viime vuonna pääsi pääsykokeiden perusteella min 60p/100p tai yo pääsykoe 143/200. Pääsykokeesta on saatava vähintään 50p/100p, että kokeen läpäisee.
- nwEDL
Kiitos! :)
- Äitikin messissä
Turkuun haki viime vuonna ranskaa opiskelemaan 135 ihmistä. Pääsykokeissa oli 48 ihmistä. Sisään pääsi 32 ja jonosta vielä 7. varasijalta pääsi. Melkein mahdotonta on olla pääsemättä, jos vähänkin valmistautuu.
Harmittaa, kun lapseni ei yrittänyt edes tänä vuonna, mutta ensi vuonna ollaan asialla koko perheen voimin.- pyyhin pyllynkin
Tekeekö teitin perhe sen lapsosen kokeen?
Mikä vaan on mahdollista, jos äitee ja isä peesaa?
Hupaisin juttu tänään. - austerism1
pyyhin pyllynkin kirjoitti:
Tekeekö teitin perhe sen lapsosen kokeen?
Mikä vaan on mahdollista, jos äitee ja isä peesaa?
Hupaisin juttu tänään.pyyhin pyllynkin. Olipa hölmö kommentti.
- 5+6
Tänä vuonna HY:ssa pisterajat ranskassa koepisteillä 72/100 tdk:n sivujen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076