Hesassa 40+ miitti

tähdenlentoromu

40 miitti Hesassa 4.9.klo 18.00 alkaen.
Paikka:Satumaa linja-autoaseman vieressä vanhaa Postitaloa vastapäätä Mannerheimintiellä.
pöydässä Suomenlippu,siitä tuntee.
Jatkopaikka Zetori tai mihin nyt kuka haluaa lähteää.
tervetuloa kaikki
Romu

3

1644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai

      Katsomaan kun pieni piiri vetää lärvit, valitsee uudet parit sättikivaan ja heittelee toisiaan sitten ulos ja määrää kaljanjuontikieltoon. Ja sitten sättiin palatessaan pitää sisäpiirikivaa ja levittelee juoruja toisistaan. Hauskanpidoksi riittää että tekee kavereista vippejä ja ottaa vippioikeuksia pois muilta.

      Älä vaan kaadu kotiin tultuasi!

      • pettynyt

        Olin ekakertaa miitissä ja pettymys oli tosi rankka. Luulin, että siellä tavataan toisia ja nikille tulee ns. kasvot. Mutta totuus oli toisenlainen. Pieni sisäpiiri vaan siellä juhli keskenään ja uudet jäivät oman onnensa nojaan. On todella naurettavaa katsoa, kun keski-ikäiset henkilöt vetävät lärvit ja käyttäytyvät kuin teinit. Olen ihan tyytyväinen itseeni kun ei ole enää tarvetta "pitää hauskaa" niinkuin omat teini-ikäiset lapset. Olen ihan nuorekas ja myös osaan olla hauska, mutta haluan myös olla ikäseni ja aikuinen ihminen. Mutta jos tälläinen on sättiläisistä hauskanpitoa, niin en enää aio osallistua näihin teinibailuihin.

        Tulen kyllä jos sellainen ryhmä järjestää miitin, missä voi keskustella ja tutustua muussakin ympäristössä kuin meluissa ravintolassa. Juoda voi omalla paikkakunnallakin ja se tulee todella paljon edullisemmaksi niin.


    • lilli62

      vieläkään rohjennut.. !!
      ehkä sitten ensi kerralla!!

      Koska ne muuten on??

      ps. vaihdan nimimerkkiä sillä täällä on joku muukin lilli ( ehkä jo mua ennen..)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe