World of tanks nettipeliä on nyt tullut kuukauden verran pelattua.
Onko muille sattunu yhtä hyvää tuuria, että vastustajan puolella on joku pelaaja, jonka tankin tuhoamisesta vastustaja lupaa tuhoajalle kultaa, ihan niissä tavallisissa taisteluissa ?
Eilen sattu tuollainen harvinainen taistelu ja onnistuin tuhoamaan pelaajan tankin, josta luvattiin kultaa.
Kultaa tuli 500 kolikkoa, jolla saikin ostettua yhden tallipaikan uudelle tankille, kun yksi tallipaikka maksaa 300 kulta kolikkoa.
Tallipaikkoja on mahdollista ostaa lisää oikealla rahalla, jolla saa kultakolikoita.
6$ saa 600 kultakolikkoa, mutta olisihan paljon parempi, jos jonkun tankin tuhoamalla saisi kultakolikoita.
Mukava yllätys WOTissa...
4
162
Vastaukset
- Wot pelaaja
Wot pelin tietoturva on vaarantunut ja salasanoja pyydetään vaihtamaan.
Kannattaa käydä vaihtamassa salasana, pelitilille tuli 300 kultakolikkoa, jolla pystyy ostamaan yhden tallipaikan tankille tai lisää paikkoja kasarmilta.
Tietenkin muutakin pystyy kullalla hankkimaan, mutta varmaan talleja uusille tankeille, koska mielenkiintoisia tankkeja on paljon.- SPG master1
Mitäs vainuja teikäläinen suosii?
Itse käytän:
GW Typ E
8.8cm Jagtigerii
Jagdz-E100
- jokuturha
Miten wotissa myydään tankkeja?
mun lemppareita on mun uusimmat AMX 50B ja 8.8 JagTiger, lisäksi BatChat155 -arti ja E50M. aina turvallinen valinta on myös IS-3 ja E-75. voit myydä tankin kun menet hiirellä sen kohdalle alhaalla vaakatasossa ja painat hiiren oikeata ja valitset "myy".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368