World of tanks nettipeliä on nyt tullut kuukauden verran pelattua.
Onko muille sattunu yhtä hyvää tuuria, että vastustajan puolella on joku pelaaja, jonka tankin tuhoamisesta vastustaja lupaa tuhoajalle kultaa, ihan niissä tavallisissa taisteluissa ?
Eilen sattu tuollainen harvinainen taistelu ja onnistuin tuhoamaan pelaajan tankin, josta luvattiin kultaa.
Kultaa tuli 500 kolikkoa, jolla saikin ostettua yhden tallipaikan uudelle tankille, kun yksi tallipaikka maksaa 300 kulta kolikkoa.
Tallipaikkoja on mahdollista ostaa lisää oikealla rahalla, jolla saa kultakolikoita.
6$ saa 600 kultakolikkoa, mutta olisihan paljon parempi, jos jonkun tankin tuhoamalla saisi kultakolikoita.
Mukava yllätys WOTissa...
4
185
Vastaukset
- Wot pelaaja
Wot pelin tietoturva on vaarantunut ja salasanoja pyydetään vaihtamaan.
Kannattaa käydä vaihtamassa salasana, pelitilille tuli 300 kultakolikkoa, jolla pystyy ostamaan yhden tallipaikan tankille tai lisää paikkoja kasarmilta.
Tietenkin muutakin pystyy kullalla hankkimaan, mutta varmaan talleja uusille tankeille, koska mielenkiintoisia tankkeja on paljon.- SPG master1
Mitäs vainuja teikäläinen suosii?
Itse käytän:
GW Typ E
8.8cm Jagtigerii
Jagdz-E100
- jokuturha
Miten wotissa myydään tankkeja?
mun lemppareita on mun uusimmat AMX 50B ja 8.8 JagTiger, lisäksi BatChat155 -arti ja E50M. aina turvallinen valinta on myös IS-3 ja E-75. voit myydä tankin kun menet hiirellä sen kohdalle alhaalla vaakatasossa ja painat hiiren oikeata ja valitset "myy".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12710488
- 525070
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422261Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052078- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131621Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411432Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291114Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331051Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987