World of tanks nettipeliä on nyt tullut kuukauden verran pelattua.
Onko muille sattunu yhtä hyvää tuuria, että vastustajan puolella on joku pelaaja, jonka tankin tuhoamisesta vastustaja lupaa tuhoajalle kultaa, ihan niissä tavallisissa taisteluissa ?
Eilen sattu tuollainen harvinainen taistelu ja onnistuin tuhoamaan pelaajan tankin, josta luvattiin kultaa.
Kultaa tuli 500 kolikkoa, jolla saikin ostettua yhden tallipaikan uudelle tankille, kun yksi tallipaikka maksaa 300 kulta kolikkoa.
Tallipaikkoja on mahdollista ostaa lisää oikealla rahalla, jolla saa kultakolikoita.
6$ saa 600 kultakolikkoa, mutta olisihan paljon parempi, jos jonkun tankin tuhoamalla saisi kultakolikoita.
Mukava yllätys WOTissa...
4
221
Vastaukset
- Wot pelaaja
Wot pelin tietoturva on vaarantunut ja salasanoja pyydetään vaihtamaan.
Kannattaa käydä vaihtamassa salasana, pelitilille tuli 300 kultakolikkoa, jolla pystyy ostamaan yhden tallipaikan tankille tai lisää paikkoja kasarmilta.
Tietenkin muutakin pystyy kullalla hankkimaan, mutta varmaan talleja uusille tankeille, koska mielenkiintoisia tankkeja on paljon.- SPG master1
Mitäs vainuja teikäläinen suosii?
Itse käytän:
GW Typ E
8.8cm Jagtigerii
Jagdz-E100
- jokuturha
Miten wotissa myydään tankkeja?
mun lemppareita on mun uusimmat AMX 50B ja 8.8 JagTiger, lisäksi BatChat155 -arti ja E50M. aina turvallinen valinta on myös IS-3 ja E-75. voit myydä tankin kun menet hiirellä sen kohdalle alhaalla vaakatasossa ja painat hiiren oikeata ja valitset "myy".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483