Mistäköhän mahtaa johtua, että ruoka ei sula vatsassa? Huomasin äsken, kun kävin vessassa, että ulosteen mukana tuli kokonaisia puolukoita, jotka söin klo 11 aamupäivällä..nyt kello on 17.40.. Aiemmin olen myös huomannut, että raejuustoa on tullut ulosteen mukana. Olen 26 vuotias, terve nainen. Harrastan paljon liikuntaa ja syön terveellisesti. Minulla on laktoosi-intoleranssi..voisikohan sillä olla jotain tekemistä asia kanssa? Kiva jos joku osaisi auttaa!
Ruoka ei sula
4
4274
Vastaukset
- jiksjoffre
Heippa! Ovatko oireesi jatkuneet pitkäänkin vai oliko kyseessä jokin yksittäinen tapaus? Liittyykö tähän ruuan sulamattomuuteen jotain muita oireita? Ripulia, ummetusta, mahakipuja? Vaikea sanoa jos on yksittäinen tapaus vain kyseessä mihin ei liity mitään muita oireita.
Marjojen kuidut voivat olla joskus vähän vaikeasti sulavia, joten saattaa näkyä ulosteessa hyvinkin. Itsellä esim mustikat värjää ulosteen melko tummaksi ja mukana voi näkyä ihan mustikan kuoriakin. Itselläni tosin on diagnosoitu ärtynyt suoli, josta olen kärsinyt viimeiset 11 vuotta. Välillä esim kaurapuuro tai kauraleivän osat voivat tulla sellaisenaan ulos. Ruoka ei minulla siis ärtyneen suolen takia aina sula oikein.
Itsellänikin on laktoosi-intoleranssi, joka onkin ainut lääkärien tutkimuksissa selvinnyt vaiva. Muutoin on laitetty ihan toiminnallisen vaivan syyksi. - rtyuiiiiii
Ulosteessa kokonaisia puolukoita ---> et ole pureskellut syömääsi kunnolla??
- Anonyymi
On vanha laulu, joka meni jotenkin näin: Irja muistatko kun lapsena, söimme puolukoita paskasta. Niin että aivan normaali ilmiö, paitsi että aika nopeasti on läpi mennyt.
- Anonyymi
😂😂 Muistatko mitään muita sanoja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788