Kuka seuraavista Demisin kaksoisolennoista on eniten hänen näköisensä:
1. Kylpyammeseilori Che Kumiankka Alve
2. Karvakorvainen taatto modelli
3. Keskikaljajuoppo PlatosMorbidDeeku
Äänestä ja vaikuta :)
Palstan Demis Roussos?
13
111
Vastaukset
- tietysti ihqu
Platos
- y.b off..
Äänestän ammeamiraalia :)
- Ratikkakuski.
Minä, minä ilman karvoja vaan, mutta samanlainen lauluääni, kun makaan vatsallani peukalo perssilmässä
Tältäkö se sitten kuulostaa?
http://www.youtube.com/watch?v=PZababJgF10
Tarvittaisiin palstan oma Arja Saijonmaa jos kerran Demiskin valitaan.- Che futbol Alves
bravo.bravi kirjoitti:
Tarvittaisiin palstan oma Arja Saijonmaa jos kerran Demiskin valitaan.www.yooutube.com/watch?v=tphmbksNx54
Kieltämättä jotain yhdennäköisyyttä on, mutta en ole pyylevä 75-80kg, enkä kkaljuuntut hiukkaakaan--sporttisen lyhyt tukka, viikset ja pieni leukaparta naisten mieliksi.
Kerran tuli yx nainen jutskaamaan baarissa ja näytti ison pinon valokuvia ja sanoi
minun olevan hänen ex-miehenä kopio, paitsi erikoisen vihreät naisia seljättävät silmät....nainen oli........Kirkan vaimo!
Saan aina aploodit karaokessa tästä biisistä imitoidessani ja jokunen on pyytänyt jopa nimmaria ja vängänyt, että täytyy olla ainakin veli....Kirka itsekin katseli jotenkin hämmäentyneenä eräässä ravintolashowssa
,, - por favor..Che
Che futbol Alves kirjoitti:
www.yooutube.com/watch?v=tphmbksNx54
Kieltämättä jotain yhdennäköisyyttä on, mutta en ole pyylevä 75-80kg, enkä kkaljuuntut hiukkaakaan--sporttisen lyhyt tukka, viikset ja pieni leukaparta naisten mieliksi.
Kerran tuli yx nainen jutskaamaan baarissa ja näytti ison pinon valokuvia ja sanoi
minun olevan hänen ex-miehenä kopio, paitsi erikoisen vihreät naisia seljättävät silmät....nainen oli........Kirkan vaimo!
Saan aina aploodit karaokessa tästä biisistä imitoidessani ja jokunen on pyytänyt jopa nimmaria ja vängänyt, että täytyy olla ainakin veli....Kirka itsekin katseli jotenkin hämmäentyneenä eräässä ravintolashowssa
,,Punainen WOT merkki on turha..sisältö ei ole loukkaava tai härskikään
yuutuuttiin haku : Kirka mamy blue - protokollabugi:(
por favor..Che kirjoitti:
Punainen WOT merkki on turha..sisältö ei ole loukkaava tai härskikään
yuutuuttiin haku : Kirka mamy bluewww.youtube.com/watch?v=tphmbksNx54
- Oasis kaasupaniikki:
protokollabugi:( kirjoitti:
www.youtube.com/watch?v=tphmbksNx54
www.youtube.com/watch?v=D431CwC9wTw
Tos on sulle aploodit PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖT - THö POikaYstävÄ:.!1#
bravo.bravi kirjoitti:
Tarvittaisiin palstan oma Arja Saijonmaa jos kerran Demiskin valitaan..
"THö POikaYstävÄ Himself??????"
http://www.youtube.com/watch?v=W0F7rFxa5DU
Har!
.
- CGE Mannerheim
SUBmarine pyllistäjä Alve.
- murriperkeIe
mun tonttu
mur - kaikki, kaikki*
Kaikki
- y.b off
Gentsu vois olla, jos olis 20 senttiä pidempi ja parta kasvais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184721Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271535- 1011430
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi671323Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3261289- 481256
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721170Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253991- 86925
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49894