Deprakinesta karmea haju??

minävain1

Eräällä miestuttavallani on Deprakine lääkitys, 5 x 300 mg päivässä ja olen pannut merkille hänen hirvittävän lemunsa.. ilmeisesti lääke puskee kehon läpi ja lisäksi kuivattaa suuta jolloin hänen henki haisee ihan karmealle, monen metrin päähän. hävettää liikkua hänen kanssaan missään kun hän ei itse ole asiaa huomannut. mies vielä kaiken lisäksi litkii vichyä lähes koko ajan ja hiilihapot syövyttävät jo ennestään huonoja hampaita. mies ihmettelee miksi naiset kaikkoavat ympäriltä epilepsiasta kuullessaan mutta ehkäpä syy on löyhkässä. miten asiasta voisi kertoa hänelle?

6

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmmmmmmmm

Hiilihappo ei syövytä hampaita.

• kjhskjhnkjhn

paljon käytettynä kyllä. tämän on ihan hammaslääkäri kertonut.

• Hugo.

Deprakinesta ei tule paha haju, mutta huonoista hampaista. Samaa ilmenee monilla naisilla ja se on todella luotaantyötävää. Suuhygieniasta on hyvä pitää huolta. Aamuin illoin hampaiden pesu riittää.

• uygygyy

kyseinen ihminen pesee hampaansa huolella aamuin illoin. silti henki haisee heti pesun jälkeen karmealle. ilmeisesti suun kuivuus on tosi paha ongelma. hänen muu hajunsa on outo ja kitkerä.. ei hiki tms..

• happohyökkäys?

Saattaa vichyn happohyökkäys aiheuttaa. Onko hän kokeillut matalahiilihydraattista kivennäisvettä? Samoin pelkkä hampaiden virutus vähintään kerran päivällä saattaisi vähentää hajua.

Aikanaan minulla Deprakine oli vain 2 x 300 mg, joten en voi verrata. Deprakine aiheuttaa hyponatremiaa, mikä selittää vichyn runsaan käytön.

• 45678

en tiedä onko kokeillut, varmaan olis parempi jos söisi jotain natriumlisiä eikä litkis mitää happojuomia.. sitten sen ihon läpi puskeva haju, hieman vissyn tyylinen kitkerä lemu.. hyhhyh..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4582
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      12
      2757
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      178
      1815
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      261
      1620
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1510
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1367
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1317
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      73
      1301
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1272
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35