Deprakinesta karmea haju??

Eräällä miestuttavallani on Deprakine lääkitys, 5 x 300 mg päivässä ja olen pannut merkille hänen hirvittävän lemunsa.. ilmeisesti lääke puskee kehon läpi ja lisäksi kuivattaa suuta jolloin hänen henki haisee ihan karmealle, monen metrin päähän. hävettää liikkua hänen kanssaan missään kun hän ei itse ole asiaa huomannut. mies vielä kaiken lisäksi litkii vichyä lähes koko ajan ja hiilihapot syövyttävät jo ennestään huonoja hampaita. mies ihmettelee miksi naiset kaikkoavat ympäriltä epilepsiasta kuullessaan mutta ehkäpä syy on löyhkässä. miten asiasta voisi kertoa hänelle?
6545
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Hiilihappo ei syövytä hampaita.

Äänestä

paljon käytettynä kyllä. tämän on ihan hammaslääkäri kertonut.

Äänestä

Deprakinesta ei tule paha haju, mutta huonoista hampaista. Samaa ilmenee monilla naisilla ja se on todella luotaantyötävää. Suuhygieniasta on hyvä pitää huolta. Aamuin illoin hampaiden pesu riittää.

Äänestä

kyseinen ihminen pesee hampaansa huolella aamuin illoin. silti henki haisee heti pesun jälkeen karmealle. ilmeisesti suun kuivuus on tosi paha ongelma. hänen muu hajunsa on outo ja kitkerä.. ei hiki tms..

Äänestä
  • Saattaa vichyn happohyökkäys aiheuttaa. Onko hän kokeillut matalahiilihydraattista kivennäisvettä? Samoin pelkkä hampaiden virutus vähintään kerran päivällä saattaisi vähentää hajua.

    Aikanaan minulla Deprakine oli vain 2 x 300 mg, joten en voi verrata. Deprakine aiheuttaa hyponatremiaa, mikä selittää vichyn runsaan käytön.

    Äänestä

en tiedä onko kokeillut, varmaan olis parempi jos söisi jotain natriumlisiä eikä litkis mitää happojuomia.. sitten sen ihon läpi puskeva haju, hieman vissyn tyylinen kitkerä lemu.. hyhhyh..

Äänestä

Kommentoi aloitusta


minävain1 kirjoitti:

Eräällä miestuttavallani on Deprakine lääkitys, 5 x 300 mg päivässä ja olen pannut merkille hänen hirvittävän lemunsa.. ilmeisesti lääke puskee kehon läpi ja lisäksi kuivattaa suuta jolloin hänen henki haisee ihan karmealle, monen metrin päähän. hävettää liikkua hänen kanssaan missään kun hän ei itse ole asiaa huomannut. mies vielä kaiken lisäksi litkii vichyä lähes koko ajan ja hiilihapot syövyttävät jo ennestään huonoja hampaita. mies ihmettelee miksi naiset kaikkoavat ympäriltä epilepsiasta kuullessaan mutta ehkäpä syy on löyhkässä. miten asiasta voisi kertoa hänelle?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu