Tapasiko avomieheni tänään naisen jonka kanssa hänellä on peliä selkäni takana? On tämä elämä kyllä raskasta ja vaikeaa, tuntuu niinku kahlaisin umpihangessa koko ajan. Hitsit milloin nää kinokset sulaa? Näetkö sinä?
Kiitos ystäväiseni
Keskiyö, katsotko
1
55
Vastaukset
Hei rakas ystäväiseni
tunnistin kirjoitukseni ennenkuin luin mailisi ;-D
koska tunnen sinut jo liiankin hyvin, en nyt kiireisen työpäivän jälkeen luota
tässä tilanteessa intuitiooni, vaan levitän kortit pöytään, ei ole muuta
vaihtoehtoa...
kortit kertovat näin:
miehellä on rahaongelmia, ei tiedä itsekään mitä tehdä (ei ole sinun
ongelmasi!)
kotona hän pitää omia salaisuuksiaan eikä taida kertoa kaikkea mielessään
pyörivää avoimesti (voi hitsi!)
hän pitää hyvät välit lapseensa, se on ykkönen hänen elämässään. sinua hän
piikittelee, ikävä kyllä.
kyllä tuo nainen on vanha tuttu, heillä on entisiä tapaamisia historiassaan.
tuo nainen on muuttanut, eikä ihan pärjää omillaan.
no milloin nämä kinokset sulavat? minä en osaa puhua ajoista!
sinun paras, mitä olet ikinä elämässäsi tehnyt, on poikasi!! siitä on
kehittynyt vahva ja rakas suhde, mikä on elämän pituinen. mikään miessuhteesi
ei tule koskaan menemään sen ylitse, se on faktaa. saat olla ylpeä antamastasi
kasvatuksesta ja antamastasi tuesta, sinä olet oikea leijonaäiti!
jos muistat, niinkuin minäkin, niin sain viime vuonna tiedon, että jouluna
sinä tiedät mitä rakkaus on. se on meille molemmille arvoitus, tiedän! mieti
nyt hartaasti, että ketä sinä tapasit, edes pikaisesti, joulun aikoihin???
tämä on tärkeää.
silloin sinä sait vinkin, siitä olen varma, koska olen kysynyt sitä monta
kertaa.
minulle sinun ykkösrakkautesi on poikasi. aina ja ikuisesti. sen jälkeen tulee
mies, mutta sinä et koskaan anna "ajaa ylitsesi", sinä tarvitset tasa-arvoisen
kumppanin, rakas ystäväni.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644