Isku päin näköö!

Mattoalta

Mikä v**** mun miestä vaivaa, kertokaa. Ollaan seukattu 2v, kaikkien mutkien jälkeen aletaan luottaa toisiimme ja suhde pitäis virallistaa.

Sitten, kun odatan sitä onnellisena reenien jälkeen kotiin, -äijästä ei yllättäin kuulu mitään (vaikka päiväl ollaan rakastavaisina soiteltu 30min välein). Laitan viestii, et mis oot?

TSADAAA, hän soittaa hiprakas ja kertoo et; kultaaa, mä oon tääl kavereiden kaa BAARIS :D pusuuuuu. Tuukko kulta hakeeee!!! (HYI VI***!)

Siis mitä. Eli oma ajatteluni on. Juoda saa ja nähdä kavereita, kun toiselle on siitä vähintään soittanut. Alkoholi on ok, mut ei keskel viikkoo (vain harvoin). Ollaan puhuttu asiasta ja yhteisistä säännöistä ja juuri tämä asia on puhuttu auki ja molemmat ovat sen virallisesti hyväksyneet.

Mua loukkaa kaikista eniten se et jää ryyppää yllättäin vaikka meillä saattoi olla jotain yhteisiä iltamenoja.

Jälkitäteen soitto baarista on mulle hetkessä kun vedettäis matto alta, luottamus ja kaikki loppuu hetkessä; KUN ISKU PÄIN NÄKÖÖ!

Kaikist parasta et aamul soitetaan ja kerrotaan kuinka paljon rakastaa ja kulzikkaaa jne. Sä reagoit liian rankasti, zillaaa, pusi kulziii, mä haluun sun vieraan ja sua ja sä oot niin ihana jne.. Elikkä hakee turvaa ja anteeksipyyntö', eikä edes aina tarkoita sitä. Pystyykö sit vaan antaa olla jne. Silloin mua niin v******* ja oksettaa koko äijä. Mut ollaan menty 2 vuotta siten et on ollu tosi hyviä aikoja, jolloin oon rauhoittunut ja alkanu just luottaa..

Tästä voi päätellä; joko on alkoholiongelma tai sitten ei välitä oikeesti toisesta.

Kertokaa, pitääkö jäädä suhteeseen, jos tälläisten yllätysten lopusta ei voi olla todellakaan varma.

53

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssi~

Jaa, sinähän tietysti jatkat suhteessa jos tuo on niin ainutlaatuinen ja ihana mies ettei siitä voi millään luopua. Sanot sille nyt, että tämä oli viimeinen kerta kun ilmoittamatta ja suunnittelematta lähtee baariin jos aikoo kanssasi jatkaa.

Eihän se sua tällä puheella usko, vaan testaa. Se kysyy sitten naista että pysyy puheissaan.

• Mattoalta

Niin, mutta jo mummoistamme ja vanhemmistamme tiedämme, et kaikki ei oo niin mustavalkoista. Pikkuhijaa voi rakentaa hyvän suhteen. Ei me heti olla kaikessa ammattilaisia. Vanhuksillakin oli ongelmia, mutta ovat silti yhdessä ja me jälkeläiset ollaan onnellisia, kun saimme elää ja kasvaa kokonaisissa kodeissa. Eikä sitä, että rakastetaan vaan itseään ja erotaan aina, kun on loukattu. Jengi eroo 90%.

Sitten aikaisemmissa suhteissa olen tehnyt päätökset ja pysynyt niissä. Mut onko sekään ratkaisu.? On kova ja päättäväinen ja itsenäinen, sitäkö on nyky-yhteiskunta?

• ssi~

Ei oo mustavalkosta ei. Joustoa tarvitaan. Mun nähdäkseni sä oot nyt joustosi joustanut noiden baari-iltojen kanssa ja on miehen vuoro. Yksinpäin ei voi suhdetta rakentaa.

Ja valitettavasti kyllä, naisen on oltava kova ja päättäväinen, jos meinaa ettei jää maailmasta luu käteen.

• ssi~

Nii, ja jos haluut että joku muukin herää todellisuuteen, niin tee itse samoin, jos se kerran kuuluu hyvään suhteeseen. Yllättävä baari-ilta tyttöjen kesken keskellä viikkoa. Kuulostaa hauskalta :)

• himatuikku

Noin mäkin ajattelin vuosia ja killuin epätyydyttävässä parisuhteessa. Kunnes tajusin, ei helvetti ei oo mikään pakko lyödä päätä seinään kerta toisensa ja vuosi toisensa perään. Lopulta tossa palaa ihan niin loppuun, ettei toisella ole enää mitään vitun väliä. Sori voimasanat, mutta ne korostakoon tilanteen astetta.

Tiiän joo, että vanhemmat ja isovanhemmat on tapelleet liitoissansa ja lopulta liimautuneet yhteen. Syystä että?

• himatuikku kirjoitti:

Noin mäkin ajattelin vuosia ja killuin epätyydyttävässä parisuhteessa. Kunnes tajusin, ei helvetti ei oo mikään pakko lyödä päätä seinään kerta toisensa ja vuosi toisensa perään. Lopulta tossa palaa ihan niin loppuun, ettei toisella ole enää mitään vitun väliä. Sori voimasanat, mutta ne korostakoon tilanteen astetta.

Tiiän joo, että vanhemmat ja isovanhemmat on tapelleet liitoissansa ja lopulta liimautuneet yhteen. Syystä että?

Ja tää kommentti vain, että ei pidä jäädä suhteeseen siksi, kun muutkin on kärsineet näin ja jääneet. Jokainen kuuntelee omaa sietorajaansa ja rajojaan. Ei suhteessa siksi jatketa, että mun äiti ja isäkin selvisi 50-vuotta käsi toistensa kurkuilla. Ihan väärä peruste matkia itsensä kurjuuteen ja suhteeseen jossa ei sitten ehkä ole kuitenkaan muuta kuin katkera.

On totta, että ihmiset eroo tyyliin syystä, näin hänet paskalla ja enää ei seiso. Tai jotain muuta yhtä imbesilliä syytä. Mutta, omaa suhdettaan ja jaksamistaan on syytä funtsia tykönään, ei mössö urhoollisena mennä sotaan jossa sisimmässään tietää kuolevansa ensimmäiseen luotiin aka ristiriitaan. Jokainen tosin valitsee itse sotansa.

• Mattoalta
        ssi~ kirjoitti:

Nii, ja jos haluut että joku muukin herää todellisuuteen, niin tee itse samoin, jos se kerran kuuluu hyvään suhteeseen. Yllättävä baari-ilta tyttöjen kesken keskellä viikkoa. Kuulostaa hauskalta :)

Ihanasti sanottu! Ja todellakin, ei mitään ongelmaa. Baari-illat hoituu. Mut ku ei niistä jaksa nauttia, kun asenteena on KOSTO. Mä en oo ikinä menny yllättäin baariin ja jämähtäny siihen. Häh!

• ssi~
        Mattoalta kirjoitti:

Ihanasti sanottu! Ja todellakin, ei mitään ongelmaa. Baari-illat hoituu. Mut ku ei niistä jaksa nauttia, kun asenteena on KOSTO. Mä en oo ikinä menny yllättäin baariin ja jämähtäny siihen. Häh!

Eihän sun tarvi mennä baariin, jos ei nappaa. Saa sitä muuallakin yötä myöten liesuta kummemmin ilmottelematta.

• Mattoalta
        ssi~ kirjoitti:

Eihän sun tarvi mennä baariin, jos ei nappaa. Saa sitä muuallakin yötä myöten liesuta kummemmin ilmottelematta.

Joo, mä pidän ton!

• sgssdsdssdgsdg

No jos kerran kahdes vuodes lähtee vähän enempi ex empore -meiningillä kavereiden kanssa radalle, ni sä sitten vauhkoonnut? Lisää syitä miksen halua seurustella, sitä on kuin jossain avovankilassa, ei voi mitään omia juttuja tehdä, keksiä juttuja lennosta. Pitää siltä vanginvartijaltaan eli puolisolta kaikkeen anoa kaikkeen lupa suunnilleen kirjallisesti.

• Pässi narussa

Täytyy todeta, etten kykenisi elämään päivääkään tollasen muijan kanssa, jonka mielestä mitään luottamusta ei ole ennen kuin sovitaan kaikki "säännöt" etukäteen JA noudatetaan niitä sitten 100 %:sti.

Ehkä se kundi pyrkii susta eroon just samasta syystä: tuntee muuten tukehtuvansa sun kuristusotteeseesi.
      Eipä mies muuten käyttäydy tuolla tavalla kapinallisesti, kuin pikkupoika äitinsä komennon alla.

• Mattoalta

OK, eli tätä näkökulmaa lähdin just hakee. Mulla on siis ongelma mitä pitää työstää! Kuristan kaikki mun kanssa seurustelevat miehet. Mut mitä v*** missä menee itsekunnioituksen raja? Mix ei voi soittaa ja kertoo missä mennään ja siinä se. Ei tartte ku soittaa ja luottamus pysyy. Kyssä sinne baariin mennessä on 1 min aikaa soittaa, et menee pitkään..

Mut ku en mä sitä väkisin pidä ja olisin valmis luopuu, mut ku äijä ruikuttaa takas niin nätisti et, hitto mix ei?

En myös halua kiristää enkä tukahduttaa ketään äijää, vaan haluan et molemmat on onnellisia!

• Minä väitän, ettei sellaista suhdetta olekaan, jossa ei pettymyksiä tulisi puolin ja toisin. Pitää vaan punnita hyviä ja huonoja puolia ja miettiä, missä omat sietämisen rajat kulkevat ja onko keskimäärin onnettomampi vai onnellisempi kuin yksinään.

Ymmärrän, että raja kulkee pettämisessä, väkivallassa, jossain pahemmansorttisessa addiktiossa jne. Mutta jos luottamus menee satunnaisista töppäilyistä, voi kysyä, onko sitä koskaan ollutkaan.

Jos minä olisin kanssasi kimpassa, olisin pettänyt luottamuksesi ja tullut jätetyksi varmaan joka kuukausi. Silti olen pysynyt aviksessa jo reilun vuosikymmenen. Typeryydet ja anteeksianto vain kuuluvat epätäydellisten ihmisten elämään.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Minä väitän, ettei sellaista suhdetta olekaan, jossa ei pettymyksiä tulisi puolin ja toisin. Pitää vaan punnita hyviä ja huonoja puolia ja miettiä, missä omat sietämisen rajat kulkevat ja onko keskimäärin onnettomampi vai onnellisempi kuin yksinään.

Ymmärrän, että raja kulkee pettämisessä, väkivallassa, jossain pahemmansorttisessa addiktiossa jne. Mutta jos luottamus menee satunnaisista töppäilyistä, voi kysyä, onko sitä koskaan ollutkaan.

Jos minä olisin kanssasi kimpassa, olisin pettänyt luottamuksesi ja tullut jätetyksi varmaan joka kuukausi. Silti olen pysynyt aviksessa jo reilun vuosikymmenen. Typeryydet ja anteeksianto vain kuuluvat epätäydellisten ihmisten elämään.

100 % komppaus tästä kommentista.

• Pässi narussa

Käsi sydämelle: riittääkö sulle se, että jätkä soittaa baarista selvinpäin, että hei menee vähä pitkäks ku kaverit pyys baariin, tuun niin pian ku ehin kulta?

Tuollahan sä jo ilmaisit epäileväsi tuollaisten "yllätysten loppuja" eli tunnustat asennoituvasi jo ennalta negatiivisesti siihen, että mies ei toimi niiden sääntöjen mukaan joilla sinä yrität hänen menemisiään kontrolloida.
        Ehkä se siis keräsi alkoholista rohkeutta soittaakseen äkäselle muijalleen, että tuleekin mutkan kautta himaan, koska tiesi että saa kuitenkin vain haukut.

Tuollaisessa vanki-vartija -asetelmassa ei takuulla ole onnellisia ihmisiä. Siinä epäillään jo lähtökohtaisesti kumppanin luotettavuutta ja tämä aistii sen heti. Ei se vahvista miehenkään rakkaudentunnetta, että sillä on muija joka ei luota häneen, rokottaa vaan siitä kun ei nyt soitettu oikeaan aikaan vaan "iskettiin päin näköä" hiprakassa.

Kysy ens kerralla vain, että missä baarissa te ootte ja mene mukaan. Saatat yllättää kundin vihdoin iloisesti.

• mitä muka
        himatuikku kirjoitti:

100 % komppaus tästä kommentista.

Mitä pettymyksiä muka?

• mitä muka kirjoitti:

Mitä pettymyksiä muka?

Jokaisessa suhteessa on joskus jonkinlaisia odotuksia toiselta ja kyllä ne välillä ei koskaan toteudu, jolloin pettyy. Mitä ja millaisia, se riippuu täysin parista ja osapuolista.

• Mattoalta

juuh, olin just laittamas aiheesta, mut säkin puhut muijasta ja sen kontrollista. On miehessäkin samaa vartijameininkiä. Mä oon vaan antautunut siihen ilman ongelmii. Ja mitä siihen porukkaan liittymiseen kuuluu niin todellakin hoituu, mut alkaa tuntuu puulta, kun se aina tapahtuu sieltä suunnalta:

Tämähän tapahtui eilen ja nyt tilanne päällä. Äijä soitti kun mitään ei ois tapahtunut. Lässynlässyn taas. Ja mua niin oksettaa kun hän ei itse puhu asiasta mitään. Mä oon se nalkuttava ämmä, joka ottaa asian esille, koska en pysty hengittää.

Eilenkin juteltiin vaan luuris ja äijä tiesi loukkaavansa mua suuresti, eikä maininnut asiasta mitään esim: et sori tämä, mut tuun kotiin. Siksi ei soittanut ennen kun lähti baariin, kun tiesi loukkaavansa.

Jotenkin sitä muuttuu väliinpitämättömäksi ja on välittämättä koko jutusta. Luuriskin sanoin et aa, ok, no moi sit. Kyl olisin voinut sanookki et hei, mehän puhuttiin näist jutuis, mix teet mulle näin. En ymmärrä. Onko alkkisongelma vai ei välitä musta.

Mä en pystyis ees baaris olee kun tiedän et sil toisella on paska fiilis.

Itse äijä taas on sikamustis ja mä saan 1000viestii ku ite oon jossain viihteel, et kultaa tuu jo, on ikävä ja lässynlää..v*** mä oon niin heikko näköjään. Joustan ja annan ittestäni kaiken ja se toinen menee tyylil miltä tuntuu.

• Teidän suhde tuntuu jostain syystä perustuvan epäluottamukselle, jos kerran 2 vuotta on mennyt luottamuksen rakentamiseen. Sikamustis ja sen kaveri. seurustelu on vaikeaa, jos päällimmäisenä on mustasukkaisuus ja siitä johtuva ehdottoman kuuliaisuuden vaatimus. Kaksi samantapaista sellaista ihmistä yhdessä ei hyvää lupaa. Ei tosin yksi sellainen ja yksi rennompi tyyppi lupaa sen parempaa..

Joko opitte, että seurustelu ei ole omistussuhde, tai riitelette ikuisesti tai eroatte ajoissa. Jutusta ei käy ilmi, onko teillä joustavuudessa jotain eroa. Vaikuttaa ettei paljoa ainakaan, vaikka mies nyt saakin huutia.

• Helvetin pässi

Vittu että sulla viiraa päässä ja pahasti!

Parisuhde ei ole mikään omistussuhde. Soitteletko kavereillesikin että missä olette ja heti kotiin sieltä?

Parisuhde on täysin samanlainen kuin kaverisuhde, mutta se poikkeaa vain siinä että te olette tehneet sanattoman sopimuksen siitä kuinka usein saat häneltä kullia, ja että hän ei jakele kulliaan muille. Muutoin se ei kaverisuhteesta poikkea, sillä kavereiden kanssakaan et petä, eivätkä he petä keskinäistä luottamusta.

Mutta, se ei tarkoita sitä että heidän pitäisi jatkuvasti hyppiä sinun pillisi mukaan, kun kärsit niin saatanan huonosta itsetunnosta ettet tiedä mitä tekisit kun toinen ei ole vierelläsi sinua käskyttämässä!

Kasva aikuiseksi ja hanki selkärankaa!

• Mattoalta
        Helvetin pässi kirjoitti:

Vittu että sulla viiraa päässä ja pahasti!

Parisuhde ei ole mikään omistussuhde. Soitteletko kavereillesikin että missä olette ja heti kotiin sieltä?

Parisuhde on täysin samanlainen kuin kaverisuhde, mutta se poikkeaa vain siinä että te olette tehneet sanattoman sopimuksen siitä kuinka usein saat häneltä kullia, ja että hän ei jakele kulliaan muille. Muutoin se ei kaverisuhteesta poikkea, sillä kavereiden kanssakaan et petä, eivätkä he petä keskinäistä luottamusta.

Mutta, se ei tarkoita sitä että heidän pitäisi jatkuvasti hyppiä sinun pillisi mukaan, kun kärsit niin saatanan huonosta itsetunnosta ettet tiedä mitä tekisit kun toinen ei ole vierelläsi sinua käskyttämässä!

Kasva aikuiseksi ja hanki selkärankaa!

Pässi, sä oot loistava!

Mut sulla on myös hieman kortit sekaisin. Suhde ei ole kaverisuhde vaan ystävyyssuhde ja kyllä, omistamalla ei pitkälle pääse. Mut säännöt tehdään yhdessä ja niissä pysytään, välil tehdään mutkaa, mut siitä pyydetään anteex.

Omistaminen tulee kahden päätettäväksi. Toisilla on vapaa suhde (jossa nussitaankin muita) toisil 100% luottamus ja vi**n kiihottavaa, et saat nussii ja omistaa sun kumppanis sängys 100% (ajatuksena siis molemminpäin).

Itsetunto mulla on loistava siksi avaudunkin ja pohdin näitä asioita. Ja korostan, en halua, et äijä hyppii mun pillin mukaan ja toisinpäin. Mehän ihanstumme ja rakastumme temperamenttisiin pahiksiin. Ei kiltteihin miehiin ;)

Pässi, sua taitaa välittäminen ja luottamus-asiat kiukuttaa, kun ittelläs on joku ongelma sen kanssa. Työstäppä sitä hieman niin voit paremmin :D Toivon sulle hyvää ja hirveesti ONNEE!

• Ei tuo miehes sua rakasta. On vaan sun kanssa että sais seksiä joskus. Näkeehän se että ei se sovittuja juttuja pysty pitämään kun kaljan kittaaminen on tärkeämpää kuin sinä. On se selvää et jos ei pysty pitämään yksinkertaisia lupauksia niin ei pysty suhteeseenkaan.

Suhte pitäis perustua rehellisyydelle ja luotamukselle. Miehes ei kai ole kovin luotettava. Kyllä sillä on ongelma jos keskellä viikkoa juo ja en sinuna jäis kattelemaan tota äijää. Sitten se latelee kaikki kehut sulle kännissä joten pitää sua itsestään selvyytenä että siedät sen kaikki metkut ja petetyt lupaukset. On ihan oma asiasi et siedätkö tollasta vai lähetkö meneen.

• Helvetin pässi

Mitä vittua. Jätkä kerran kahdessa vuodessa käy kaljalla, niin heti ämmä vetää herneen nenään ettei ukko pidä muka lupauksiaan!

Kyllä siinä naisessa on jotain pahasti vialla jos suhteessa pitää KAKSI VUOTTA... Mieti nyt itsekin _K_A_K_S_I_,_ V_U_O_T_T_A_ kerätä luottamusta!

Missä suhteessa muka kerätään luottamusta kahden vuoden ajan?

Vittu mikä ovimatto koko ämmä.

Onhan se nyt päivänselvää ettei tuo nainen sitä ukkoa jätä koska se ei sitä uskalla tehdä.

• kundi.kundine

aika takakiree oot täytyy kyl sanoo et niinku jotai rajaa nipottamiseenki.

jos se olis tän mimmi ja jos se noi menis, ni se olis kato sit niinku sen talkoot duunailla safkat ja siivoilla puts-puts-kliiniks, pestä pyykit ja muutki kotiaskartelut. jos tää ei vaihdos siit sais muuta sit ku istuu himas ja ehkä tsägäl kerra viikos pilluu.

kerranki jos mokais ni se olis sit taivasalle samantie. ei tullu pilluu, luottamus meni.

olisko tää styranki hä? käviskö kytät kyläs joka ainoo viikko? meniskö tappeluks koskaa meniskö?

elämä o tasa nii vaikeet ku se tekis siit ittellee vaikeeks. kato o toinenki tapa, helpompi tapa. se söis vähemmä muitaki ihmisii sellane. vinkvink.

• Mattoalta

Juu, on sekin totta. Aika näyttää.

Mä tosiaan reagoin aika villista, johtuen luurangoista kaapis. Ja se oli kitannu kaljaa, ku oli tää ÄSSÄ-juttu. Kyl mun on pakko hyväksyy :)

Oon nyt nolosti onnellinen.

• Oasis

Tekstistäsi ei selviä, minkälaisten mutkien jälkeen olette luottamuksen löytäneet, mutta kuulostaa siltä, että luottamus on teille edelleen ongelma.

Toki miehesi olisi voinut ilmoittaa baariin menostaan, ettei tarvitse turhaan huolehtia, mutta reaktiosi tuntuu silti turhan voimakkaalta. On ihan ymmärrettävää, ettet ollut innoissasi miehen teosta ja hyvä, että olet kantasi miehelle kertonut, mutta varo ettet tukahduta häntä.

Et voi koskaan omistaa miestäsi tai määrätä hänen tekemisistään, vaikka kuinka haluaisit eikä miehesi voi omistaa sinua. Toista täytyy toki kunnioittaa ja yhteisesti sovituista "säännöistä" pyrkiä pitämään kiinni, mutta valitettavasti me ihmiset nyt vain joskus sorrutaan virhearviointeihin. Ei toisen loukkaamista mikään oikeuta, mutta on ehkä hyvä suhteuttaa teon vakavuus parisuhteen tärkeyteen itselle ja miettiä, onko teko niin vakava, että sen takia kannattaa laittaa sota pystyyn vai riittäisikö pelkkä pusu ja pyyntö, että "ilmoitathan ensi kerralla, etten turhaan huolestu".

• Mattoalta

LOPPU HYVIN KAIKKI HYVIN!
      Noniin nyt kerron miten piina saatiin kuntoon.

Koko seuraava päivä mies soitteli, et mitäs sinne? Monelta tuut kulta kotiin?
      Itse olin aika hiljainen ja pysyin vain perusasioissa. Mies aisti jotain ja kyseli et onks kaikki hyvin. Vastasin tietty et ON. Sit mies ehdotti et tehtais jotain yhes illal? Sanoin et UPS oon bookannu kaverin kaa lenkkii ja saunailtaa. Mihin mies et; MITÄÄH. Mut joo se on ok, ku mäkin olin eilen ilmoittamatta.

Mut sit ku nähtiin illal himas ja juteltiin ja kerroin, et se, ettei se ilmoittanut, loukkas mua suuresti. Olin tosi epävarma ja onneton. Juteltiin pitkän tovin ja asia selvisi ja se vakuutti, ettei niin tuu käymään. Me halutaan pitää luottamus toisiimme ja olla avoimia jne. Et ei muuta ku mutkien kautta kohti parempaa tulevaisuutta.

-Mun voimakas reaktio johtui entisestä suhteesta
      -Miehen toiminta johtui siitä et olin ennen tapahtunutta kertonut, et oon toosi varattu myöhään iltaan (mies päätti olla pois jaloista).

Oasis, sulta sain todella asiallista palautetta.
      Helvetin pässi, taidat olla aika sovinisti ja hirvee tyyppi.

Haluan kiittää kaikkia, et autoitte ja annoitte näkökulmii asioihin!!!

• EiOnnistu.

viimeistään ensi viikolla tulee seuraava kriisi, sorivaan

• Mattoalta
        EiOnnistu. kirjoitti:

viimeistään ensi viikolla tulee seuraava kriisi, sorivaan

Hei,

entä jos mä oon fiksu nainen ja osaan hoitaa sen jotenkin asiallisesti. Hitto onko se oikeesti kriisistä kriisiin...AGRRR

Katsellaan ensiviikol.

Hej taidan laittaa viestii tulemaan, jos tulee kriisi. Silloin on sit pakko katsoa kirjoitettua faktaa :)

• Mattoalta

Mistä sitä ikinä mitään voi tietää ;)

• 8+9
        Mattoalta kirjoitti:

Mistä sitä ikinä mitään voi tietää ;)

ei voi mu ennuste ei oikeen hyvä ku ootte tollasia takakireit niuhoi

• Oasis

Hienoa, että siellä on kaikki hyvin :)
        Asioista kannattaa puhua heti ja suoraan, ettei jää kaivelemaan. Se on yllättävän vaikeaa ja valitettavan helpolla kommunikointi unohtuu pitkässä pari suhteessa, joten kannattaa todella panostaa siihen.

Mukavaa vaan viikonvaihdetta teille!

• Mattoalta

Valmistetaanko tässä suhdetta, kuulostaa hyvätä, MIES-AUTO, hmm, lähellä toisiaan:D

8D eli Eight Disciplines Problem Solving on ongelmanratkaisumenetelmä. Yhdysvaltain hallitus kehitti menetelmän toisen maailmansodan aikana ja sitä käytettiin aluksi kuvaamaan valmistusprosessissa tapahtuneiden virheiden korjaamisessa toteutettavia toimenpiteitä.
      1960- ja 1970-luvuilla Ford Motor Company otti menetelmän käyttöön ja siitä tuli standardi tapa virheiden käsittelyyn autoteollisuudessa ja myös kokoonpano- ja muussa valmistavassa teollisuudessa.

Tarkoitatko muumien jäärouvaa, hmm

• Tiedoksii

cissi, ssi jne on palstan jäärouva.

• ssi~
        Tiedoksii kirjoitti:

cissi, ssi jne on palstan jäärouva.

Paitsi etten ole naimisissa, enkä mene :) Vaikka kuljenkin tökkimässä miehiä jääpuikolla, ne kihisee yllättävän kuumana. Paljon ei tarvi tärsyttää :)

• 983
        ssi~ kirjoitti:

Paitsi etten ole naimisissa, enkä mene :) Vaikka kuljenkin tökkimässä miehiä jääpuikolla, ne kihisee yllättävän kuumana. Paljon ei tarvi tärsyttää :)

jäätä kuitenkin kaikin puolin :-)

• ssi~
        983 kirjoitti:

jäätä kuitenkin kaikin puolin :-)

Monikaan ei naparetkeilyä kestä.

• Mattoalta

Kyl se jää"rouvakin" sulaa kun alkaa tökkii oikeaa miestä ;)

Jos on elämä menny siihen vaiheeseen että edelliset suhteet on kovastikki kovettanu, niin luulen et kyl se oikean kohdalla alkaa kovetus pehmenee!

Ole vaan itse avoin! Vaik välil v*****aaa!

• Mattoale

Siul ei näytä tuo toteutuvan ollenkaan.

• ssi~

Kyllä mulla miestä tossa pyörii, ei moittimista. Taitaa olla enempi palstarooli, ei niin kiinnosta henkilöt vaan asiat.

• Mattoalta
        Mattoale kirjoitti:

Siul ei näytä tuo toteutuvan ollenkaan.

Sanos muuta v***u!

Mut kyl mä oon suhteessa kasvanu ja kehittyny hyvään suuntaa. Ja ainahan sitä uutta suhdetta saa ku menee vaan hakemaan. Mut se ei ole se juttu. Vaihtamalla ei myöskään parane. Vaan yksi riittä

• Tuo on pikkasen sellainen tuurijuopon kaava. Sellaisen kanssa olen joskus menneisyydessä hetken seukannut ja sellainen on työkaverina.

Kaava menee: seurustelukumppani: on tosi "pusipusi ja eikö meillä meekin ihanasti, i love you", ostan sulle herkkuja ja sanon nättejä sanoja. ja sovitaan kiva menokin.. Ja uupps.. nyt lipsahti. Äijästä ei kuulukaan pariin päivään mitään. Sit kauhee katumus ja kivana olo taas ja erikoishyvittelyt alkaa taas, kun on katoamistempun aika.

Työkaverina: tiukka palaverisointi ja kritoisointi muita kohtaan ja työasioiden delegointi ja asioiden järkkäily ja minulle erikoissuuri työmäärien kaato, myös omat työt jostain syystä päätyvät mulle, kun hän on niin kiireinen (muka). Sit kun stressaantuneena työasioiden alle hautautuneena soitan jotain kysyäkseni, numeroon ei yhtäkkiä saada yhteyttä. Sit parin päivän päästä selviää, että oli taas iskenyt ryyppyputki ja kaikki mun mulle delegoidut työt on mahtihienosti tehty ja hän on kiitollinen kaikesta ja hyvin tässä taas menee ja hän alkaa nyt oikein hoitamaan juttuja.. Kunnes menee taas noin viikko.. Ja kaikki alkaa alusta.

Eli voi olla että miehelläs on tuurijuopon vikaa. Ei välttämättä, mutta mahdollista. Sitä joko jaksaa tai sitten ei.Mutta noissakin tilanteissa pärjää, jos ottaa itse rennosti, ja ottaa tosiaan omaa aikaa jne.

Hyvä, että tilanne selvisi :)

• Mattoalta

Ni periaattees se luuranko on just se entinen suhde mikä oli yrittäjä. Siirsi ja kasas töitään muille kun oli pomo ja pakotti sihteeriäkin ymmärtämään hänen suurta painettaan (sihteeri lähti muihin hommiin myöh). Kun on suuret työt niin huvit senmukaiset.

Niin koska tää tyyppi oli just tuurijuoppo ja kavereitten ja asiakkaisen kaa juopottelija. Niin mulle kehitty luuranko. Alux yritin jakaa hänen paineitaan ja töitään ja auttaa ja hoitaa häntä. Mut sit tajusin et se on vaan hänen tapa elää.

Jätin sen ku tajusin, etten se muutu mixkään, en haluu sellasta arkee ja hermoilua. Vaikka tuli kaikkee, timanttisormusta ja kalevalakoruu ja makoj, matkoj jne. V**** raha ei merkkaa mitään vaan kokonaisuus arki elämä tasapaino.

Jotkut kuluttaa itteään loppuun.. Harmi

Nyt vaan koitan suhtautua joihinkin hassihin lipsahduksiin ottamalla rennosti, huom, vaik välil on vaikeaa :)

• Mattoalta kirjoitti:

Ni periaattees se luuranko on just se entinen suhde mikä oli yrittäjä. Siirsi ja kasas töitään muille kun oli pomo ja pakotti sihteeriäkin ymmärtämään hänen suurta painettaan (sihteeri lähti muihin hommiin myöh). Kun on suuret työt niin huvit senmukaiset.

Niin koska tää tyyppi oli just tuurijuoppo ja kavereitten ja asiakkaisen kaa juopottelija. Niin mulle kehitty luuranko. Alux yritin jakaa hänen paineitaan ja töitään ja auttaa ja hoitaa häntä. Mut sit tajusin et se on vaan hänen tapa elää.

Jätin sen ku tajusin, etten se muutu mixkään, en haluu sellasta arkee ja hermoilua. Vaikka tuli kaikkee, timanttisormusta ja kalevalakoruu ja makoj, matkoj jne. V**** raha ei merkkaa mitään vaan kokonaisuus arki elämä tasapaino.

Jotkut kuluttaa itteään loppuun.. Harmi

Nyt vaan koitan suhtautua joihinkin hassihin lipsahduksiin ottamalla rennosti, huom, vaik välil on vaikeaa :)

Ok, no sit ymmärrettävää, että oletat nykyisen miehesi toistavan samaa kaavaa. Toivottavasti näin ei kumminkaan. Satunnaisia lipsahduksia sattuu kaikille :)

• Kyöstix

Pataan tulee ammu :)

• Kuule:.

.

"Kuule, sinua karsastetaan"

Har!

.

• Lukiessani aloituksesi muistin miksi en tule enää ikinä asumaan yhdenkään naisen kanssa saman katon alla...

• buhahaha,,,,,

Tuskin on pelkoa että kukaan haluaisi tai kestäisi kuin max päivän..

• buhahaha,,,,, kirjoitti:

Tuskin on pelkoa että kukaan haluaisi tai kestäisi kuin max päivän..

Tietäisit vaan...

• 2+15

Tuo on nuorelta mieheltä täysin normaalia. Naurettavaa puhua jostain alkoholiongelmasta. Kuvauksesta päätellen mies harrastaa jotain joukkueurheilua ja siellä saattaa treeneissä olla joku kaveri, joka on mennyt kihloihin tai saanut lapsen tai kuullut saavansa lapsen tai eronnut tai ihan muuten vaan ollut lähdössä viihteelle. Joskus niin tapahtuu kun vaikkapa kolmekymmentä 20-35-vuotiasta miestä kokoontuu treeneihin. Silloin välillä joku toinenkin niistä kolmestakymmenestä saattaa olla sillä fiiliksellä, että olisi kiva lähteä jatkamaan juttua ja sitten mennään. Se on osa joukkueurheilua ja joukkueessa elämistä. Ainahan siellä on mukana näitä tossun alla olevia, jotka eivät saa lähteä kun tyttöystävä kieltää, mutta sellainen ei kyllä ole ns. normaalia. Sitten on eri asia kun aletaan olla veteraaneja ja kotona on pieniä lapsia, vaimo ja muita rajoitteita, ja sen joukkuetoveritkin ymmärtävät, mutta joku 2 v. seukattu tyttöystävä ei ihan ole sellainen pakottava syy, joka estäisi nuoren miehen baariin lähdön silloin tällöin.

• Mattoalta

Juu, juuri näin. Mä vaan zillaan :) ootte ihanii kiitti

• matto casa

Sun nikkiä ei kannata huudella Italiassa, voi olla ettei joku tykkää.

• Mattoalta

Moik,

just ku sanoit niin kävin tulkkaamas, eli tarkoittaa: korkea hullu :)
      Noo, en oo menos italiaan jotain sellattis selittää?!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4721
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1535
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1430
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      67
      1323
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      326
      1289
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      48
      1256
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1170
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      991
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      925
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      49
      894
    Aihe