Omistajat kertokaa kokemuksianne ja antakaa risuja ja ruusuja!!!
-Miten kestää ja millaisia huoltokustannuksia mahtaa kertyä? (tyyppiviat)
- Toimiiko talvella, ettei lukot jäädy!!
- Mikä on jakohihnan vaihtoväli?
Kiitos!!!
Xsara 2.0i 2002 ostamassa!
6
1371
Vastaukset
- tarkkaan
Mulla oli tollanen Xsara 2.0i Excl 5ov kolmisen vuotta. En suosittele. Kyllä se talvella pelasi ihan Ok, lämpöäkin puski aikas nopeasti.
Vikoja (kaikki takuuna kun ostin uutena):
-Automaatti-ilmastointi hajosi, ei puskenut kylmää (kesti 2kk saada uutta osaa!)
-Lambda-anturi kossahti
-Moottorin huohotinputken vaihto laajempaan
-Airbag valo jäi päälle ("korjattiin" 3 kertaa, johtuu penkin alla olevien liittimien kosketusviasta)
-Peilit "ruostuivat", vaihdettiin ja sitten Ok
-Vasemman etualakyljen pieni "Xsara"-merkki jäätyi kaarelle ja lopulta tipahti
-Kuskinpenkin säätörulla jäi käteen, liimasin kiinni ja sitten pysyi
Lisäksi:
-Huono yleislaatu (nitinöitä/natinoita/kolinoita; ovenkahvat/penkit/vilkkuviikset etc. laadutonta kamaa)
-Herkkä sivutuulelle
-Pintakova alusta
-Kalliit vakuutukset ja huoltohinnat
Halpa ostohinta ja hyvät vakiovarusteet :) - joo
Mulla ollut -03 Break uudesta ja ihan kiva peli ajella (2.0 kone on todella pirteä). Pikkuvikoja oli ekana vuonna, mutta kun ne huollatti takuuseen on saanut nauttia ajamisesta. Vikoja varmaan keskimäärin saman verran kuin muissa vastaavanlaisilla sähköherkuilla olevissa.
Perushuollot (20tkm) oli mun mielestä 250 euron paikkeilla (Veho) ja isompi (jakohihna ym 60tkm) 500 euron hujakoilla.
Mulla ei ainakaan kahden talven kokemuksella ole lukot jäätyneet, enkä ole kuullut sellaisesta.
Jos farmari kiinnostaa, itse olen vaihtamassa omaani isompaan. Kaikki mahdolliset lisävarusteet löytyvät (ESP, autom.ilm., vakionopeuden säädin, sateentunnistin ym). Kilometrejä on kertynyt 77 tkm, mutta kun kävin pyytämässä hinta-arviota liikkeessä myyjä totesi ettei auto häpeä uudelle yhtään.
Ilmoittele jos kiinnostaa, mutta jos ei niin toivottavasti hyvä löytyy!- make
- Mitä maksaa?
- Missäpäin Suomea auto on?
- Minkä värinen? - joo
make kirjoitti:
- Mitä maksaa?
- Missäpäin Suomea auto on?
- Minkä värinen?http://www.keltainenporssi.fi/show_ad.jsp?o_id=2925231
Sijaintipaikka Helsinki mutta kuljen Turku, Tampere, Lahti väliä melko usein.
Väri on metalli siniharmaa (ei näy lika!)
hintapyyntö on 18500, josta voi olla varaa tinkiä. - make
joo kirjoitti:
http://www.keltainenporssi.fi/show_ad.jsp?o_id=2925231
Sijaintipaikka Helsinki mutta kuljen Turku, Tampere, Lahti väliä melko usein.
Väri on metalli siniharmaa (ei näy lika!)
hintapyyntö on 18500, josta voi olla varaa tinkiä.Xsarassa on?
- joo
make kirjoitti:
Xsarassa on?
Pohjolassa liikennevak täyskasko 650 euroa vuosi, kylläkin rahoitusyhtiön kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658