Nyt rengas-alalla kusetteaan asiakkaita oiken olan takaa. Vanhoja pinnoitettuja sekundarenkaita myydään uusina. Tätä tapahtuu erittäin yleisesti Nokian renkaissa. Ne kumisevat, ulisevat, tärisevät, ne eivät ole edes pyöreitä ja niitä ei saa tasapainoon millään keinolla. Syy on selvä: Rikollismafiat hallitsevat alaa ja pilaavat Nokian renkaiden maineen. Joten varokaa Nokian renkaita. Niiden kanssa petetään ja rosvotaan aiakkaita systemaattisesti.
Pinnoitettuja myydään uusina
4
208
Vastaukset
- vainoharhainenko?
mitähän pälli koittaa selittää?? Uudet on uusia ja pinnatut pinnattuja.
- 12235432452345345342
Niin missä? Pinnoitettu rengas on uusi pinnoitettu, et sitten viitsi
kertoa missä myydään/mainostetaan merkkirengasta alkuperäisenä
uutena renkaana vaikka onkin pinnoitettu, kyllä noissa käry käy aika äkkiä
jos joku liike uskaltaa sellaista tehdä. Jonkun asiakkaan voi uunottaa
mutta tarkkana saa olla kyllä ja vahingossa ei voi käydä niin että
-sori kun laitettiin sulle pinnatut alle vahingossa :)
Oikeasti, netissä kun kirjoitatte tuollaista niin faktaa perään,
muuten tälläisillä ole mitään arvoa ja aivan naurettavia kirjoituksia.- tehoratsia tarvtaan
Lukekaa Hesaria. Siellä asiasta kerrottiin. Pinnoitettuja myydään uusina paljon. Erityisesti Nokian renkaissa on rikollisketju. Syynä venäjä-yhteys ja Suomen "kumppanit". Sekundaa myydään paljon. Eteen laitetaan pyöreät ja taakse sekundasoikiot. Eka kesä menee, mutta seuraavana alkavat ongelmat ja tärinät.. Kyse on petoksesta. Rengasala konnien bisnestä. Ihme kun poliisi ei ole vielä tehnyt alalle tehoratsiaa.
tehoratsia tarvtaan kirjoitti:
Lukekaa Hesaria. Siellä asiasta kerrottiin. Pinnoitettuja myydään uusina paljon. Erityisesti Nokian renkaissa on rikollisketju. Syynä venäjä-yhteys ja Suomen "kumppanit". Sekundaa myydään paljon. Eteen laitetaan pyöreät ja taakse sekundasoikiot. Eka kesä menee, mutta seuraavana alkavat ongelmat ja tärinät.. Kyse on petoksesta. Rengasala konnien bisnestä. Ihme kun poliisi ei ole vielä tehnyt alalle tehoratsiaa.
Miksi et itse tee rikosilmoitusta kun sinusta tuntuu, että sinua petetään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592