Mitä pidätte avoautoista Suomen keväässä, kesässä? Oletteko omistaneet, ajaneet avoautolla? Onko siistiä?
Avoautot
36
143
Vastaukset
En vällää, jossain etelän maassa semmonen menis. Täällä kun on niin kylmät kesät, ettei ainakaan mun hartiat ja niska kestä avoautoilua ilman pipoa ja toppatakkia. :)
En siis ole omistanut, en kyllä ajanutkaan.- mesemiehelläs<3
Häh! Onhan sulla avo-mese
- avoNainen
Niin, et ole omistanut etkä ajanut, ilmeisesti et ole ollut kyydissäkään.
Jos olisit, tietäisit, että luxus-avoissa on viimat ohjattu pysymään ulkona ja ihanat lämmittimet puhaltelemassa suloisia lämpöjä kyydissä olijoiden iholle. avoNainen kirjoitti:
Niin, et ole omistanut etkä ajanut, ilmeisesti et ole ollut kyydissäkään.
Jos olisit, tietäisit, että luxus-avoissa on viimat ohjattu pysymään ulkona ja ihanat lämmittimet puhaltelemassa suloisia lämpöjä kyydissä olijoiden iholle.Olen ollut avokuplassa. Oli kylmää kyytiä, mutta se olikin wanha auto jossa oli viileätä tunnelmaa. :)
- Suomessa..
Koomisia
- huslaaa
oon just kattellut nettiautosta ja oikotieltä mokomaa... kun tarttisin autoa vain kesäisin, niin miksei sitten jotain corollaa hauskempaa? Rättikaton saa motaria varten alas, ei se niska kaupungilla kruisaillessa ehdi kipeytyä.
Kohtahan autolla ajosta tehdään lailla kiellettyä muutenkin, sama se sitten onko autossa kattoa vai ei. Katto on autossa aika tärkeä ominaisuus, ainakin Suomessa ajellessa. Olisko Suomen kesässä 1-2 viikkoa heinä-elokuun vaihteessa, että vois katottomana ajaa. Silloinkin ite laittaisin karvalakin :)
- Eikö se
kuuluisa reuhka kelpaisi?
Eikö se kirjoitti:
kuuluisa reuhka kelpaisi?
Jaa, että lainaisin sitä taas..? Ei se pysyis päässä avoautossa, putois vauhdissa jos yli 50 km/h pitäis mennä.
- avon omistaja
Ei laadukkaassa avoautossa tule kylmä huhti-syyskuun avoajoaikana.
enemmän pitäis näkyä! muistaakseni vaan kerran saanu elämäni aikana kyydissä olla ja voi että, sehän oli ihan ku taivaassa olis ollut, oli juomat ja kaikki, letti hulmus ja musiikki raikas.
- Cabri-mercedes
Omistan ja ajan ja on se ihan siistiä kesällä, talvikeleille on toinen auto.
Suosittelen sellaisille ihmisille, joita ei häiritse muiden kuskien tuijotus ja keskisormen esittely. Niitä nimittäin riittää tässä kateellisten kansalaisten pikkuvaltiossa.- LexusLady
Voi, tämä blondi saa pelkkiä lentosuukkoja ja silmäniskuja, mutta naisella taitaakin olla eri juttu kuin miehillä ;D
- Ernesto G
Suomessa on eniten autoja siellä, missä vähiten tarvitaan, Helsingin kapeilla kaduilla
Kokoomusudmurttien citymaastureita - vilukissa kyydissä
Hienoa komiikkaa.
Suomen kevät, räntäsade ja avoautolla ilman pipoa. - Oasis
Avoautot on ihan ok, vaikkei ehkä niitä käytännöllisimpiä Suomen sääoloihin. Ei aina tosin tarvitse käytännöllinen ollakaan.
En ole itse koskaan omistanut, mutta kyydissä ollut. Oli ihanaa, sai samalla aivan uudenlaisen kampauksen.- Che querilla
Justjuu, wash and go hiustenpesu Suomen ukkossademyrskyissä
Tropiikissakin aurinko polttaa ja varpusen kokoiset torakat ja tarrantellat naamaan
Willys jeepissä
Jeep= sotilasslangia ja tarkoittaa good for nothing eli suomalaisessa sotilasslangissa :malli Cajander - Oasis
Che querilla kirjoitti:
Justjuu, wash and go hiustenpesu Suomen ukkossademyrskyissä
Tropiikissakin aurinko polttaa ja varpusen kokoiset torakat ja tarrantellat naamaan
Willys jeepissä
Jeep= sotilasslangia ja tarkoittaa good for nothing eli suomalaisessa sotilasslangissa :malli CajanderEi se nyt ihan noin dramaattista menoa avoautolla ole :)
Joissain jopa tukka pysyy siistinä, jos ilmavirtaukset ohjautuu nätisti. Eikä sillä tukalla nyt muutenkaan niin väliä ole, tuleepahan enemmän volyymia. - Che serpiente
Oasis kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin dramaattista menoa avoautolla ole :)
Joissain jopa tukka pysyy siistinä, jos ilmavirtaukset ohjautuu nätisti. Eikä sillä tukalla nyt muutenkaan niin väliä ole, tuleepahan enemmän volyymia.Ei ole Oasex kokeillutkaan tropiikkia ja sotajeeppiä, eikä uskaltaisikaan
ei äämät pärjää niissä olosuhteissa
Pissat olis sukkahousuissa, kun minullekin autoon mennessä nilkkaan kietotui
pythonkääme--sekin haki vain lämpöä yön viileydessä.....kuin nainen=O)
- avo Chevyllä
Vappuna cruisailemaan
- Kyöstix
Mä cruisailen pyörätuolillani ;)
- pikku valametti:.
Kyöstix kirjoitti:
Mä cruisailen pyörätuolillani ;)
.
Mä kruisailen pikku valametilla se lisää katu-uskottavuutta
http://youtu.be/xv4aIPFFhVM
Har!
.
Mulla oli vuosi sitten kiikarissa Trabant kesäautoksi, mutta oli liian kallis ja huonokuntoinen. Luu pihalla ostalgian puikoissa ja katto vakiovarusteena.
Joku flip top vois myös toimia, mutta kuten moni on sanonut, Suomen kesä ei oikein suosi avoautoilua.- Oasis
Trabant? :D
Takuulla kesäksi sopii, sellaiseksi hyvän mielen autoksi. Ei sellaisessa voi murjottaa. - trabantti:.!1"%
Oasis kirjoitti:
Trabant? :D
Takuulla kesäksi sopii, sellaiseksi hyvän mielen autoksi. Ei sellaisessa voi murjottaa..
Trabantti olis ookoo ellei se pärisevä kakstahtimoottori pilaisi tunnelman
.
Poikavauvan vaaleansinisenä kuten niistä suuri osa oli. Vaan haaveeksi jäi se tyttömagneetti.
- Oasis
Harmi, ehkä sitten joku toinen kesä :) Sun täytyy keksiä korvaava tyttömagneetti.
Oasis kirjoitti:
Harmi, ehkä sitten joku toinen kesä :) Sun täytyy keksiä korvaava tyttömagneetti.
Joo, opettelen ulkoa ton pelimiesblogin ja lasken kesän lopuksi paljonko naisia on kertynyt sen opeilla =)
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Joo, opettelen ulkoa ton pelimiesblogin ja lasken kesän lopuksi paljonko naisia on kertynyt sen opeilla =)
Ei muuta kuin lista käteen ja opettelemaan. Mä veikkaan sulle suunnattoman hyvää menestystä ;)
Älä sitten anna periksi missään kohdin, muuten se lasketaan fuskaamiseksi. Oasis kirjoitti:
Ei muuta kuin lista käteen ja opettelemaan. Mä veikkaan sulle suunnattoman hyvää menestystä ;)
Älä sitten anna periksi missään kohdin, muuten se lasketaan fuskaamiseksi.Heti ensirepliikeissä käydään läpi anaaliseksit, nenän muodot, kenkäpolitiikka ja muut minimivaatimukset. Aseta itsesi tällaiseen tilanteeseen. Eikö olisikin mahdoton vastustaa tuollaista valan tehnyttä pleijeriä??
bravo.bravi kirjoitti:
Heti ensirepliikeissä käydään läpi anaaliseksit, nenän muodot, kenkäpolitiikka ja muut minimivaatimukset. Aseta itsesi tällaiseen tilanteeseen. Eikö olisikin mahdoton vastustaa tuollaista valan tehnyttä pleijeriä??
Auktorisoitu Pelimies, KHT, JHTT, HTM, virallinen tavarantarkastaja :p
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Heti ensirepliikeissä käydään läpi anaaliseksit, nenän muodot, kenkäpolitiikka ja muut minimivaatimukset. Aseta itsesi tällaiseen tilanteeseen. Eikö olisikin mahdoton vastustaa tuollaista valan tehnyttä pleijeriä??
Eihän siinä voisi kuin antautua miehen edessä, määrätietoinen mieshän on vallan vastustamaton.
Paitsi niin... Minuthan rankattiin ulkopuolelle jo iänkin puolesta. Hiivatti vieköön, mä jo ehdin suunnitella, että korvaan kumpparit korkkareilla nostaakseni statustani pleierien silmissä mutta turhaahahan se nyt on. Julmaa. Oasis kirjoitti:
Eihän siinä voisi kuin antautua miehen edessä, määrätietoinen mieshän on vallan vastustamaton.
Paitsi niin... Minuthan rankattiin ulkopuolelle jo iänkin puolesta. Hiivatti vieköön, mä jo ehdin suunnitella, että korvaan kumpparit korkkareilla nostaakseni statustani pleierien silmissä mutta turhaahahan se nyt on. Julmaa.Se oli kloppi-edition. Oikeat aikuiset pelimiehet ei ole melkein-sakkolihan perään. Kumpparitkin käy, osana sopivaa latexasukokonaisuutta.
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Se oli kloppi-edition. Oikeat aikuiset pelimiehet ei ole melkein-sakkolihan perään. Kumpparitkin käy, osana sopivaa latexasukokonaisuutta.
Mahtavaa! Mulla on siis kuitenkin mahdollisuuksia päästä pelimiehen pyöriteltäväksi ainakin iän puolesta.
Musta kiiltävä lateksiasu ja jalassa liilat nokialaiset... Makunsa kullakin :)
Kaupunkiajossa menettelee, moottoritiellä takana istuvalla turhan viileät oltavat, vaikka olisi kuuma. Ajettiin kerran avo-Trumphilla Helsingistä Kauniaisiin ja takaisin. Minä istuin menomatkan takana ja palelin. Paluumatkan istuin edessä.
On tuolla avoauto tallissa, mutta se ei ole liikkunut 50-luvun jälkeen.
Pitäisi ehkä kunnostaa joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei153715Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261434- 931288
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2871187Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi591153Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721110- 441045
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253951- 86875
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48818