hemmetin mopo pojat rellestävät taas mielakassa

yksikin vielä

nyt taas kesän tullessa mopoilijat tulevat pilaamaan piha piirin rauhaa. asun mielakan vieressä enkä tänä kesänä aio katsoa sivusta sitä rellestystä. suosittelen pysymään poissa mielakasta ellette halua menettää mopojanne ja muutakin. poliisit ovat paikalla hetkessä ja aion ostaa kameran tokumendoitakseni teidän rikoksia. teidät pitäisi lailla kieltää, kävisitte edes koulua.

70

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep 65

      mopopojat kuriin...

    • saldo2

      ette vaan ole kateellisia kun toisilla on moposkootterit mulla ikää 56v ja omistan moposkootterin että ajeellaan pojat

      • oletkakakra

        no sinä oletkin iki kakara, minulla on pihassa audi a4 eli en moisia leluja tarvitse.


      • pellesää oot
        oletkakakra kirjoitti:

        no sinä oletkin iki kakara, minulla on pihassa audi a4 eli en moisia leluja tarvitse.

        Mul onkii vittu lambo pihas pelle!! Ja ajan silti viel mopol se o peli se!! :D


      • ilgbjhmhbhnb

      • kjhjhvbgj
        oletkakakra kirjoitti:

        no sinä oletkin iki kakara, minulla on pihassa audi a4 eli en moisia leluja tarvitse.

        hehehehehehehehehhheeeeeeeeeeeeeeee vitusti väliä et sinä vanha jarru ajat audilla, mopolla et kuitenkaa pysy pystyssä =D


      • kyll...
        kjhjhvbgj kirjoitti:

        hehehehehehehehehhheeeeeeeeeeeeeeee vitusti väliä et sinä vanha jarru ajat audilla, mopolla et kuitenkaa pysy pystyssä =D

        tekis varmasti tenavankin mieli ajaa audilla mutta koska ikää on vasta 15 vee niin se ei onnistu, hihih.


      • jhvgfhv
        kyll... kirjoitti:

        tekis varmasti tenavankin mieli ajaa audilla mutta koska ikää on vasta 15 vee niin se ei onnistu, hihih.

        heh, minä millää mopoaudeilla aja.. ajan Mercedes-Benz SL600 AMG:llä =D ei paljoo ole kuule tosta pätäkästä kii...kjhehhhhhh


    • Motoristi nykyisin

      Antaa mopopoikien ajella. Meilläkin näitä oli meidän poikien mopoikäisia pihassa kymmenenkin kerrallaan. Ei näistä häiriöitä ollut meille koskaan.
      Antaa poikien ja tyttöjen päristellä.... mukavaa ajanvietettä mielestäni =)
      Suvaitsuvaatta, pliis!!!

      • Edelllinen

        Muutama typo, sorry.... asia kai silti selvisi? =)


    • Ota pelle koppi

      Itse olen kaukana mopoiästä, mutta tekisi mieleni tulla huudattamaan pihasi viereen jotain laitetta, missä ei mitään äänenvaimenninta.
      Tuollaiselle ahdasmieliselle pellelle se oikeaa musiikkia.
      Italian Minarellista saa tarvittaessa infernaalisen äänen......

      • junttiolet

        minulla on oikeus rauhallisiin elin ympäristöön ja siinä vaiheessa kun mopoilijat rupesivat minulle vittuilemaan ajamalla pihan läpi niin on minulla oikeus toimia. mene sinä takaisin sinne mistä tulitkin, sinun laisia ei täällä kaivata.


      • vitu pelle
        junttiolet kirjoitti:

        minulla on oikeus rauhallisiin elin ympäristöön ja siinä vaiheessa kun mopoilijat rupesivat minulle vittuilemaan ajamalla pihan läpi niin on minulla oikeus toimia. mene sinä takaisin sinne mistä tulitkin, sinun laisia ei täällä kaivata.

        Muuta maalle tai vittu korpee kaupunki o kaikkille vitu viherpiipittäjä saatana!!


    • Parempi kun ei mene

      pysäyttelee tai uhomaan!!
      Voi olla nenä kipee tai audi kurtus,tai jotain muuta?
      Sitä nykyään luulla vaan ihan hemmetisti itsestään.
      Ja kuitenkin voi tapahtua ihan mitä vaan.

    • perse ripuli

      olisi kannattanut aloittaa lääkitys ja aikoja sitten ettei sun nuppi sekoo.

    • Hätänumeroonko?

      Olen tuossa muutamaan kertaan miettinyt, miten pitäisi toimia kun näkee liikenteessä mopon/mopoilijoita, jotka ajavat noin 60-70km tuntivauhdilla autoni edellä. Jotenkin vain tuntuisi hölmöltä soittaa 112 hätänumeroon, että täällä olisi tällä ja tällä rekkarilla varustettuja viritettyjä mopoja. Onko se sitten tosiaan HÄTÄ? Mutta mihin niitä sitten voi ilmiantaa? Voiko hätänumeroon tosiaan soittaa ja ilmoittaa tuollaisia vai onko se hätänumeron väärinkäyttöä? Onko jokin muu helppo reitti, millä nuo viritetyt mopot saisi poliisin tietoon? Ajelee sellainen 5-7 pojan porukka ainakin täällä Tehontien lähistöllä ja muutenkin Tornionmäessä.

      • Hätänumeroonko?

        Niin ja tosiaan, hieman hankala arvioida todellista nopeutta kun itse ajaa about rajoitusten mukaan 50 alueella noin 50-55km/h. Mutta ohi ne menee ja tekee välimatkaa melko nopeasti, joten tuo 60-70km/h on silmämääräinen arvio.


      • ripuli 66

        suosittelen että hankit lääkityksen niin se auttaa virittettyihin mopoihin parhaiten


      • soita soita
        Hätänumeroonko? kirjoitti:

        Niin ja tosiaan, hieman hankala arvioida todellista nopeutta kun itse ajaa about rajoitusten mukaan 50 alueella noin 50-55km/h. Mutta ohi ne menee ja tekee välimatkaa melko nopeasti, joten tuo 60-70km/h on silmämääräinen arvio.

        Kyllä hätänumeroon voi ilmoittaa mistä tahansa liikennerikkomuksesta / liikenteen vaarantamisesta, mitä melko usein toi mopoilijoiden touhu on. Jos siellä olisi kiirettä, esimerkiksi kriisitilanteessa, lyötäisiin varmaan luuri korvaan. Nytkin huoli kuunnellaan, mutta poliiseja kun ei ole kentällä tarpeaksi niin partio saapuu usein liian myöhään paikalle. Yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta.


    • mopoton

      parempiakin harrastuksia on kun mopojen kanssa rällääminen....isät ei vaan ole sitä vielä tajunneet jotka mopoja pojilleen ostaa.....

    • Naawamuna

      Viritetty mopo, paras mopo.... Ketä haittaa, että mopolla pääsee normiliikenteen mukaan? Ei olla tientukkona, toisin kuin Nissan Micralla ajevat wanhukset!!!!

      • kortti pois

        Ei haittaisikaan jos osaisitte ajaa.


      • muisto_ja

        Micra on hyvä auto ja sillä pääsee kovaakin. ;D


      • hm jonne

        Micra rules sil menee linttaa 1.6 koneel vittu ei oo vaa korttii mopol mennää 70 km/h


      • vgvjmhblouyhohg
        muisto_ja kirjoitti:

        Micra on hyvä auto ja sillä pääsee kovaakin. ;D

        nii kun on tarpeeks nopee hinausauto tai jyrkkä alamäki? :D


      • .nmj
        kortti pois kirjoitti:

        Ei haittaisikaan jos osaisitte ajaa.

        monikin mopopoika osaa varmasti ajaa paremmin kun nuo ikäloput muumiot jotka ajaa jollain fiat unolla 30km/h 50km/h alueella...


      • niinpäniintaas...
        .nmj kirjoitti:

        monikin mopopoika osaa varmasti ajaa paremmin kun nuo ikäloput muumiot jotka ajaa jollain fiat unolla 30km/h 50km/h alueella...

        ei taida tenavat ihan niin hyvin ajaa kuten kokeneet AIKUISET


      • mopollinen
        niinpäniintaas... kirjoitti:

        ei taida tenavat ihan niin hyvin ajaa kuten kokeneet AIKUISET

        Ei tuo kokemus aina kuljettajasta hyvää tee. Ja miksi mopoista tehdään näin iso asia? Hyviä ja halpoja menopelejä ne o.


      • yleistäjä saatana
        kortti pois kirjoitti:

        Ei haittaisikaan jos osaisitte ajaa.

        Mulla on kohta vuoden ollu mopokortti ja oon risteyksissä törmänny montakertaa sellasii autoilijoihi mitkä ei osaa liikennesääntöjä. Oikeeltatulevat rupee huitomaa mulle et mee vaikka niillä itellä on etuajo oikeus ja monet tulee kolmion takaa etee


    • eigs gras

      PROB LEMS??? DEAL WITH IT, ME OLLAAN TULTU JÄÄDÄKSEEN :-----DDDDDDDDDDDD

    • trolol1

      hemmetin vanhukset ku valittaa joka asiasta ite ainaki aijon mennä huudattamaa konetta sinne iha niiku ennenkin

    • joonet suoho

      Tuun koht polttaa kumii su caari päälle jos et rauhotu mopojen suhteen

    • ex mopopoika itsekin

      Antaa mopopoikien ja -tyttöjen ajella. Turhaa narisette ahdasmieliset!!!
      Meidän pihalla moporisteja riitti, kun lapset siinä iässä.Autotalli oli kovassa käytössä ja jälkensä aina korjaushommiensa jälkeen siivosivat.
      Mukavia poikia ja tyttöjä kaikki. Minua ei päristelyt/ajelut koskaan häirinneet

      • kyllästynt

        Ehkä se ei olekaan sama juttu kotinurkilla kun muualla jossa pitää näyttää. En itselään tykkää siitä pärinästä kaikesta muusta mitä he aiheuttavat. Kauhulla odotan taas kesää ja koulujen loppua ja sitä, että se taas alkaa toden teolla.

        Mutta muuten minulla ei ole nuoria vastaan mitään, mutta omalla käytöksellään he saavat tämänkin viestiketjun aikaan.


    • saatanan nulikat

      Ja tänäänkin päivystän Mielakassa. Näen pihaltani jos yksikin mopo ajaa kello 21:00 jälkeen parkkipaikalle, tai sitä ennen häiritsevästi. 112 valmiina puhelimssa. Tulkaa vain nulikat.

      • 232323223

        ole valmiina. kannattaa ottaa lääkkeet ette saa laakia pärinän takia.


      • Kyrsiikö??

        Laitahan osoite, niin saat aiheen soittaa satakakskaks. Odotetaan siinä mahdollista virkavallan tuloa. Saat naurut!!!


      • kjvhfkjhgvf

        et sie mitää oo huomannu stanan vammanen, siitä ikkunan edestä kannattaa ne verhotki avata ennenku alkaa kyttäämää siitä ulos, (helpottaa huomattavasti) :D ja taisin olla pahis ku ajoin auton parkkii jo 22 jälkee =D


      • kb,jhvbmjhfvcj
        Kyrsiikö?? kirjoitti:

        Laitahan osoite, niin saat aiheen soittaa satakakskaks. Odotetaan siinä mahdollista virkavallan tuloa. Saat naurut!!!

        nii kannattaahan se soittaa numeroo 122...? kukahan siel vatsaa? ei varmaan sama henkilö kun suomen yleisessä hätänumerossa 112?


      • Anonyymi

        Ehkä vähän myöhäistä kertoa mutta kai sinä pölvästi ymmärsit että sinne ajettiin usein takarinteen kautta? =D


    • Annnnd

      Huhhuh.. Pienet on murheet sulla jos lapsosten mopojen pärinä noin pistää ärsyttämään. Tosiaan, kaupungissa on kaupungin äänet -kesäisin varsinkin. Annetaan kaikkien nauttia tästä ihanasta auringonpaisteesta, kun se niin vähän täällä suomessa kestää.

      • vuorotyöläinen

        Ei oo mitään pientä pärinää muutamasta kymmenestä moposta ja jos tuntikausia sitä kuuntelet niin ymmärrät hyvin pian, varsinkin jos joudut sen vuoksi valvomaan yön. Olisivat edes hiljaa!!


    • mahtuu....

      Jos kaupungissa asuu siellä on kaupungin melut. Se on oma valinta jos joku ääni alkaa korpeamaan. Parempi se on et nuoret mopoilla ajelee kun kaljapäissään puistossa huutaa. Kyllä pärinää maailmaan mahtuu. Kvl pieni tuppu kylä meluineen jos verrataan oikeaan kaupunkiin.

      • justiinsa2

        Enpä ole suurkaupungeissa mm. ulkomailla asuessani kärsinyt moposaasteesta. Mopot = kaupunkilaisuus?!?!


      • ijhgjughj
        justiinsa2 kirjoitti:

        Enpä ole suurkaupungeissa mm. ulkomailla asuessani kärsinyt moposaasteesta. Mopot = kaupunkilaisuus?!?!

        mene vaikka esimerkiks helsinkiin, siellä pörisee mopot ja mölyää bussit ja aina jotakin ääntä kuuluu.. kouvola on hiljanen pöndepaukkula siihen verrattuna..


    • maketheoriginal2

      pienessä tuppukylässä on asukaslukuun suhteutettuna idiootteja enemmän ku missää. ei siinä mitään että ne mopot kulkisi vaikka 200 km/h, mutta onko niihin pakko laittaa "teho"-putki, joka tuottaa aivan jumalatonta meteliä? ja sitte jos niillä mopoilla liikuittaisiin paikasta toiseen eikä rallatettaisiin samassa paikassa ympyrää. sama koskee niitä idiootteja aikuisia jotka ostaa ensin 15000 euron kyykkypyörän ja sitte maksaa 1500 euroa jostain "teho"-putkesta?! sitte ajellaan ympäri kouvolaa niin että tarttee paikallaankin väännellä oikeanpuolista tuppea, jotta saisi huomiota. ettekö osaa säätää tyhjäkäyntiä vai miksi sitä pitää vatkata? eikö pysy muuten käynnissä? tehoa noilla ylihinnotetuilla pöntöillä tullee 5 heppaa maksimikierroksilla, mutta meteliä senkin edestä. sillä varmaan on merkitystä onko siinä pyörässä 150 tai 155 heppaa kun ajelette huomiota kerjäten tuppukylässä. "kattokaa ihmiset! mulla on mopo! ihailkaa mua!"

    • 112poliisisoitto

      Pennut kaahaa viritetyillä mopilla ja vetävät litroittain energiajuomia.
      Niistä päihtyneinä keulivat ja aiheuttavat vaara tilanteita!
      Koska tulee ensimmäinen kuolon uhri?
      Yliannostus ja/tai mopo onnettomuus.
      Missä on virkavalta kun sitä tarvitaan?

    • ihmiskunta on sairas

      Hengitysilmakin pilaantuu kun nämä retuperseet saastuttavat raikasta ilmaa. Eivätkö ihmiset ymmärrä, että ilmastonmuutos on välttämätön tähän tahtiin..

      • kyugj

        sie oot retu


    • ikäraja 18v

      Kouvolalaiset on yleensä ottaen tyhmiä ja varsinkin mopolapsien vanhemmat on tyhmiä. "Ei meidän poika ole mopoillut..." jne selityksiä.

      Laissa on määritelty kotirauha. Mikäli joku rikkoo sitä toistuvasti niin kehoittaisin aina soittamaan poliisille. Mopokakaroiden kuvaaminen on laitonta. Videovalvontaa voi suorittaa vain omalla pihalla.

      Hyvä ratkaisu olisi ottaa mopokortti 5 vuodeksi pois sellaiselta jota poliisi joutuu huomauttamaan rikkeestä. Mielestäni mopokortin ikäraja pitäisi nostaa 18 vuoteen.

      • Poikki

        No kerropas mulle missä lukee niin ettei saisi kuvata myös muualla?
        Julkisella paikalla saan ottaa vaikka vastaantulijan naamasta kuvan, sitä ei kiellä mikään tai kukaan.


    • kyllästynnä

      Mietin viime yönä kun nämä rakkaat mopotyttömme ja -poikamme joskus yöllä klo 01.10 lähtivät mielakasta pois huomattavaa ylinopeutta ajaen ja ilmeisesti joku heistä oli päästä hengestään, sillä kuului auton jarrusen ulvontaa, eihän siihen stop-merkille tietenkään pysähdytä vaan täyttä vauhtia eteenpäin välittämättä mahtaisiko muutakin liikennettä olla, että koska joku tosiaan pääsee hengestään ja milloin herätään siihen, että ongelma tosiaan on. Sitten kun joku heistä pääsee hengestään?? Siihen asti vain mopoilijoiden vanhemmat silittelevät kullannuppujensa päitä, että eihän meidän Kalle.... annetaan niiden ajaa!

    • =29

      Oikein roskaväkeä ollutkin, myös jäljistä päätellen. Roskaa ja rikottuja kalja- ja alkoholipulloja rinteessä reilusti. Käyty juopottelemassa ja sitten lähdetty vielä mopoilemaan. Eipä ihme, jos jotain on meinannut sattua. Kummallisen välinpitämätöntä sakkia, myös näiden vanhemmat. Vanhemmat, jotka eivät taida paljon välittää, muuta kuin alkoholijuomia jälkikasvulleen. Sitten nämä kullannuput kuvittelevat, että voivat tehdä mitä tahansa, missä tahansa, milloin tahansa ja missä kunnossa tahansa. Ihan kuin mitkään säännöt eivät heitä koskisi tai ainakaan niitä ei tarvitse noudattaa, jos ei halua. Ei näin. Kyllä meillä on ongelma, joka ei ole pelkästään Mielakan alueella. Ongelma on paljon syvemmällä ja laajemmalle levinnyt.

    • tuohtunut

      lasku vanhemmille nuorten häiriköivästä käyttäytymisestä...viisi valitusta eri henkilöiltä ja lasku vanhemmille.jos ei vieläkään tehoa ..mopo valtiolle.

    • Just...

      "hehhehee, äijä käyny huorissa ku tietää miltä haisee ****** limavittu..., eikö ole omaa muijaa vai joudutko tyytymää käsipelii ku akka ei halua sun kuivunutta korpinnokkaas =D=D=D menevittu muualle pörisemäst täältä =DD "


      sinua pikku pösilöä vetelesi korville yksikin ryssän muori ja haistaisi samalta sitä hernepallejasi mitä sulla on, älä sinä poika isottele aikuisille täällä.

      • samoin,samoin

        pieni kilikikkeli.
        sitä käydään alaikäsiä tyttöjä rannalla ruikuttamassa.
        Ja kun pyörä pörisee sehän onkin jo pikkutyttöjen mieleen.
        Kova karju panee pikkutyttöjä ja polttelee kumia.


      • mnbmhb

        mee sie muualle pölypusseines, sinuu ne vanhat ryssät haistelee ja läiskii sua sun sateliittikorvilles =D=D


    • juu juu...

      nyt luulee moottoripyörän omistava urpo liikoja itsestään. nussiminen ei sinusta karjua tee ja nää kumijutut on pikkupojille.

      älä lässytä

    • lopenuupunut80

      Samanlainen moposhow on joka päivä myös Myllykoskella, Viialantiellä Postin lastauslaiturilla huudatetaan mopoja, poltetaan kumia, potkitaan rullakoita ja lavoja ja huudetaan kurkku suorana.. tätä jatkuu 24-03 asti, ilmoista riippuen.. hermo menee. On käyty sanomassa, on käynyt vartija, on käynyt poliisi ja palokunta, vaan sama meno jatkuu. Viereisessä talossa mukavaa kun kuulee kaiken.

      • kurin puute.

        se on sitä roskasakin porukkaa, eli kuri puuttuu kotoa.


    • Mopo rule's

      Itse en omista mopoa, mutta puolestani mopopojat saavat leipoa aloittajaa naamariin !!

      • isopahamopopoika?

        senkun näkisi.


      • romanip*skat

        leivotaan mopopojalle aamuvelliä että näet taas unia asioista joita et uskalla toteuttaa.


    • Addis Jallis
      • kaunisnurmelta päivä

        uhotaan jatkossakin niin pitkään kunnes äidin pikku niiskunokat lopettavat ajelunsa


      • kumma juttu

        vai munattomille ukonrähjille?
        luulenpa että ukonrähjillä on munaa sata kertaa enemmän kuin leikkimielisillä teinipojilla jotka tuskin ymmärtää mistään mitään.
        ihme uhoajia tää 2 pyöräisten porukka täälä kymenlaaksossa kun ei millään mene kaaliin miksi moni poliisilla uhoilee. mikä siinä on niin vaikeaa ajaa normaaalilla kulkupelillä ja inttää vastaan. en ymmärrä.


    • H4istakaa jo

      Joo joo munki mummo kuto mattoja

    • mopopoika itsekin

      En tiedä että mistä tänne päädyin, mutta silti.

      No ensinnäkin, jos nuo mopopojat ajavat todellakin sinun pihapiirisi läpi, oman pihan läpi, niin on silloin puututtava asiaan. Tässä tulee viranomaisten moka, koska eipä tuosta sinne 112:n kannata soittaa. Poliisilla pitäisi olla oma päivytävä puhelin, johon soittaa. Yritä siis ratkaista ongelma itse; jos satut tietämään, että mistä nämä pojat ovat, niin ilmoita vaikkapa koululle/työpaikalle/kotiin etc etc..

      Mutta siinä tapauksessa, jos mopopojat eivät aja pihapiirisi läpi, ei sinulla ole siihen oikeuksia puuttua. Tietysti voi olla että mopojen ääni on laiton. Mutta silti he saavat ajaa vaikka neljällä aamuyöllä tonttisi vierestä. Ja tietysti aika m*ulkkujahan he ovat, jos tarkoituksella siinä sinun talosi ympärillä rälläillään..

      Itse omistan Honda Monkeyn. Monesta syystä, mm. luotettavuus, kulutus, mutta myös ääni, joka on miellyttävän hiljainen. jos siis satun myöhemmin ajelemaan, ei asukkaat häirinny. Ugh, olen puhunut.

    • ruttu mummot

      kaikki täällä mopoista valittavat ihmiset ovat ruttusia,kärttysiä mummoja joilla ei ole muuta elämää kuin vahtia mopoja ja mopo poikia,kännykässä 112 numero valmiina

    • älykäs ?

      voi voi voi voi voi.....

      mitä penska kiukkuat ? olisit tyytyväinen kun räkänokka laista piittaamaton isäsi ja äitisi antavat sun vellihousun rikkoa lakia. mitä siis itket ?
      mene vähän kaahaamaan niin tulee parempi mieli ?

      ja jos mummon ja papat on sun mielestä niin ruttusia niin sä olet sitten köyhä pienokainen joka ei juurikaan omaa mitään suurta omaisuutta. ennemmin siis ruttunen ja vanha ja rikas kuin tyhmä ja köyhä teini vai mitä ?

      aina ihmettelen tuolla liikenteessä miksi poliisit pysäyttelee autoilijoita vain sen takia että puhallutetaan ja tarkastellaan korttia, ja samaan aikaan nulikat kimpoilee mopoillaan reilusti yli kuuttakymppiä autojen seassa ja pysäköivät harmittomana kaupan eteen viritetyn rassinsa.

      ja onko teillä sitten elämää kuin rikkoa lakia ja kaasukahva auki koko ajan ?

      mitä valitat kirppu jos et ymmärrä mitä saa tehdä ja mitä ei ? taidat olla urpo.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe