mistä polttokynä???

Dragona

Olen yrittänyt löytää Prandell tai jonkun muun merkkistä polttokynää ja tietenkin niihin erikokoisia "rautoja".En ole kuitenkaan löytänyt ja toivoisinkin että joku joka tietää, kertoisi mistä kynän voisi löytää ja mitä se suurinpiirtein tulisi maksamaan? Kiitos avusta jo etukäteen.

11

12094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkemarika

minä hankin oman polttokynäni Plektra Trading Oy Ab:sta ja se sijaitsee hesassa. ja hinta oli n. 80 Euroo, ellen väärin muista...
      Osoite Ruusankatu 8, 00250 Helsinki

Puhelin (09) 4543253
      Fax (09) 4543839

Sähköposti: [email protected]

• täältä

http://www.slojd-detaljer.com/Butik/default.asp

Tuolta klikkaat suomenlippua, odotat valikkojen avautumisen.
      Valitset työkalut/sähkötyökalut/polttomerkkaus.

Samalla pyydät toimittamaan maksuttoman tarvikekuvaston kotiasi.
      Siinä paljon hyviä juttuja,,, ei voi ola innostumatta kartelusta.

• jasu

löytyy myös biltemasta alle 10 euron hintaan.samat sovellutukset...

• JKU1958
    • ++++

askarteluliikkeet myy polttokyniä muuntajan kera

• SvE

Plektra Tradingkin.
        Ruusankatu 8, Helsinki

• elikkäs

Minua taas kiinnostaisi että voiko raudan sijaan itse ostaa rautalankaa eri vahvuuksilla, ajaako saman asian, käykö tinalankakin?

• hth**

Polttorauta on kuuma koko ajan, rautalankaa pitää kuumennella liekissä tms. ehtimiseen. Kerralla painettavaan kuvioon toki tämmöinenkin metodi sopii.

Tinalanka sulaa melko herkästi, en suosittele.

• Hmm._

Ei kyllä biltemasta löytynyt mitään polttokynää, kyllä masentaa kun taiteijija haluaisi luoda jotain puuhun.

• sormenpolttaja

Bilteman sivulla hakusanalla "Polttopiirrinsarja"

• lankakori

Minulla on tuollainen polttopiirrinsarja, joka on aikanaan ostettu Biltemasta. Silloin se maksoi noin 20 euroa. Piirrin on jo parisen vuotta vanha, edelleen hyvässä iskussa. Piirtimessä on erilaisia kärkiä ja kuviopäitä. Kotisivuillani on sen kuvakin (linkkisivun alalaidassa):
      http://lankakori.nettisivu.org/muut-kasityot/

Puun lisäksi olen piirtänyt sillä kuviointia vaaleahkoon nahkaan. Onnistui erinomaisesti sekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      74
      3180
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2030
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      166
      1773
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      292
      1308
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      30
      1198
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1160
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      100
      1086
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1074
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1070
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      26
      991
    Aihe