Olen yrittänyt löytää Prandell tai jonkun muun merkkistä polttokynää ja tietenkin niihin erikokoisia "rautoja".En ole kuitenkaan löytänyt ja toivoisinkin että joku joka tietää, kertoisi mistä kynän voisi löytää ja mitä se suurinpiirtein tulisi maksamaan? Kiitos avusta jo etukäteen.
mistä polttokynä???
11
12094
Vastaukset
- mikkemarika
minä hankin oman polttokynäni Plektra Trading Oy Ab:sta ja se sijaitsee hesassa. ja hinta oli n. 80 Euroo, ellen väärin muista...
Osoite Ruusankatu 8, 00250 Helsinki
Puhelin (09) 4543253
Fax (09) 4543839
Sähköposti: [email protected] - täältä
http://www.slojd-detaljer.com/Butik/default.asp
Tuolta klikkaat suomenlippua, odotat valikkojen avautumisen.
Valitset työkalut/sähkötyökalut/polttomerkkaus.
Samalla pyydät toimittamaan maksuttoman tarvikekuvaston kotiasi.
Siinä paljon hyviä juttuja,,, ei voi ola innostumatta kartelusta.- jasu
löytyy myös biltemasta alle 10 euron hintaan.samat sovellutukset...
- JKU1958
Löydät osoitteesta: http://www.slojd-detaljer.com/Butik/default.asp polttomerkkaukseen tarvittavia tuotteita.
Tv Juha - ++++
askarteluliikkeet myy polttokyniä muuntajan kera
- SvE
Plektra Tradingkin.
Ruusankatu 8, Helsinki
- elikkäs
Minua taas kiinnostaisi että voiko raudan sijaan itse ostaa rautalankaa eri vahvuuksilla, ajaako saman asian, käykö tinalankakin?
- hth**
Polttorauta on kuuma koko ajan, rautalankaa pitää kuumennella liekissä tms. ehtimiseen. Kerralla painettavaan kuvioon toki tämmöinenkin metodi sopii.
Tinalanka sulaa melko herkästi, en suosittele.
- Hmm._
Ei kyllä biltemasta löytynyt mitään polttokynää, kyllä masentaa kun taiteijija haluaisi luoda jotain puuhun.
- sormenpolttaja
Bilteman sivulla hakusanalla "Polttopiirrinsarja"
- lankakori
Minulla on tuollainen polttopiirrinsarja, joka on aikanaan ostettu Biltemasta. Silloin se maksoi noin 20 euroa. Piirrin on jo parisen vuotta vanha, edelleen hyvässä iskussa. Piirtimessä on erilaisia kärkiä ja kuviopäitä. Kotisivuillani on sen kuvakin (linkkisivun alalaidassa):
http://lankakori.nettisivu.org/muut-kasityot/
Puun lisäksi olen piirtänyt sillä kuviointia vaaleahkoon nahkaan. Onnistui erinomaisesti sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee743180Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362030Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1661773Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2921308Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki301198Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911160- 1001086
Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201074En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711070- 26991