Elikäs kokemuksii tästä aseesta: http://proairsoft.com/acatalog/info_15861.html
Kokemuksia M15A4?
:•D
3
50
Vastaukset
- Herätys
Classic Armyn sportline... Siis yksi paskimmista sähköaseista ikinä, maruin tapaiset (huonot) osat mutta surkealla viimeistelyllä.
Classicin aseet eivät vedä vertoja huippuvalmistajille mutta aloittelialle kuitenkin ihan ok.
Mutta suosittelisin Maruita, G&P tai G&G jotain metallirunkoista asetta.- Herätys
Aloittelijalle kuule ihan kiinalainen koska niissä sisäosat yleensä paremmat kuin yhdessäkään mainitsemassasi merkissä. Osta vaikka Kalashin teräsrunkoinen ase, jos et jaksa kantaa, osta Cyma/JG MP5 tai G36C.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635479Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193732Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172756- 1392021
- 161785
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171534- 951347
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171096- 681062
- 8797