Olen 13-vuotias(kohta 14)menkkani alkoi juuri ja toiset menkkani jäi pois,siitä lähtien olen alkanut epäillä raskautta.Vatsani on alkanut pulleutua mutta minulle ei ole vielä tullut kasvupyrähdystä joten se voi olla senkin takia.En ole kertonut äidilleni vielä menoistani enkä myöskään raskaus epäilystä.En ole ollut yhdynnässä joten suuri kysymys "Miten olen voinut tulla raskaaksi?"OLen nukkunut samassa sängyssä missä isäni on nukkunut,mutta en usko ehkä olevan raskauteni johtuvan siitä.Auttakaa en tiedä mitä tehdä :(;(
Apuaa!!olenko raskaana!!!!????
8
238
Vastaukset
- hgdfotttt
Et ole raskaana, jos et ole ollut yhdynnässä!!!
- täti
Et voi olla raskaana josset ole ollut yhdynässä. Sitäpaitsi on normaalia kun menkat ovat alkaneet ettei toisia heti tule. Mahan kasvu voi johtua turvotuksesta. Kannattaisi keskustella äidin kanssa näistä asioista :)
Älä huoli kulta. Menkkojen vasta alettua ne voivat olla hyvin epäsäännölliset jopa vuoden ajan. Voi esim. kestää 3 kk ennen kuin saat toiset menkat. Varaa terkkarille aika ja keskustelkaa näistä asioista. Murrosiän muutoksista, menkoista ym. Muista sanoa ettet voi kuitenkaan olla raskaana koska et ole ollut vielä yhdynnässä.
- Provoprovoprovoprovo
Jaahas täällä taas ihmiset on vastaillu tyhmään trolliin...
- Provoprovoprovoprovo
Niin ja se vielä, että kai nyt pian 14 vuotias tietää, että pitää olla yhdynnässä ennen kun tulee raskaaksi!!! Se opetetaan jo alakoulussa!
- klk....
voi vttt...
- ...
et oo raskaana itelläni oli ekojen ja tokien menkkojen väliä about jotain 60päivää:)
- ukkoinalushousuista
Kyllä on mahdollista,satuitko näkemään ukkoin alushousut vaikka pyykkinarulla.Sieltä ne siemenet lentää tuulen mukana,Nyt kiireesti äitiys neuvolaan.Että saat kaikki etuudet mitkä sulle kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647