Olen 13-vuotias(kohta 14)menkkani alkoi juuri ja toiset menkkani jäi pois,siitä lähtien olen alkanut epäillä raskautta.Vatsani on alkanut pulleutua mutta minulle ei ole vielä tullut kasvupyrähdystä joten se voi olla senkin takia.En ole kertonut äidilleni vielä menoistani enkä myöskään raskaus epäilystä.En ole ollut yhdynnässä joten suuri kysymys "Miten olen voinut tulla raskaaksi?"OLen nukkunut samassa sängyssä missä isäni on nukkunut,mutta en usko ehkä olevan raskauteni johtuvan siitä.Auttakaa en tiedä mitä tehdä :(;(
Apuaa!!olenko raskaana!!!!????
8
289
Vastaukset
- hgdfotttt
Et ole raskaana, jos et ole ollut yhdynnässä!!!
- täti
Et voi olla raskaana josset ole ollut yhdynässä. Sitäpaitsi on normaalia kun menkat ovat alkaneet ettei toisia heti tule. Mahan kasvu voi johtua turvotuksesta. Kannattaisi keskustella äidin kanssa näistä asioista :)
Älä huoli kulta. Menkkojen vasta alettua ne voivat olla hyvin epäsäännölliset jopa vuoden ajan. Voi esim. kestää 3 kk ennen kuin saat toiset menkat. Varaa terkkarille aika ja keskustelkaa näistä asioista. Murrosiän muutoksista, menkoista ym. Muista sanoa ettet voi kuitenkaan olla raskaana koska et ole ollut vielä yhdynnässä.
- Provoprovoprovoprovo
Jaahas täällä taas ihmiset on vastaillu tyhmään trolliin...
- Provoprovoprovoprovo
Niin ja se vielä, että kai nyt pian 14 vuotias tietää, että pitää olla yhdynnässä ennen kun tulee raskaaksi!!! Se opetetaan jo alakoulussa!
- klk....
voi vttt...
- ...
et oo raskaana itelläni oli ekojen ja tokien menkkojen väliä about jotain 60päivää:)
- ukkoinalushousuista
Kyllä on mahdollista,satuitko näkemään ukkoin alushousut vaikka pyykkinarulla.Sieltä ne siemenet lentää tuulen mukana,Nyt kiireesti äitiys neuvolaan.Että saat kaikki etuudet mitkä sulle kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai888003Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424708Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414341Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit442546Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.931392- 401256
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress401207Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391140Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?631090Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1661070