Apuaa!!olenko raskaana!!!!????

Ansdaa

Olen 13-vuotias(kohta 14)menkkani alkoi juuri ja toiset menkkani jäi pois,siitä lähtien olen alkanut epäillä raskautta.Vatsani on alkanut pulleutua mutta minulle ei ole vielä tullut kasvupyrähdystä joten se voi olla senkin takia.En ole kertonut äidilleni vielä menoistani enkä myöskään raskaus epäilystä.En ole ollut yhdynnässä joten suuri kysymys "Miten olen voinut tulla raskaaksi?"OLen nukkunut samassa sängyssä missä isäni on nukkunut,mutta en usko ehkä olevan raskauteni johtuvan siitä.Auttakaa en tiedä mitä tehdä :(;(

8

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgdfotttt

Et ole raskaana, jos et ole ollut yhdynnässä!!!

• täti

Et voi olla raskaana josset ole ollut yhdynässä. Sitäpaitsi on normaalia kun menkat ovat alkaneet ettei toisia heti tule. Mahan kasvu voi johtua turvotuksesta. Kannattaisi keskustella äidin kanssa näistä asioista :)

• Älä huoli kulta. Menkkojen vasta alettua ne voivat olla hyvin epäsäännölliset jopa vuoden ajan. Voi esim. kestää 3 kk ennen kuin saat toiset menkat. Varaa terkkarille aika ja keskustelkaa näistä asioista. Murrosiän muutoksista, menkoista ym. Muista sanoa ettet voi kuitenkaan olla raskaana koska et ole ollut vielä yhdynnässä.

• Provoprovoprovoprovo

Jaahas täällä taas ihmiset on vastaillu tyhmään trolliin...

• Provoprovoprovoprovo

Niin ja se vielä, että kai nyt pian 14 vuotias tietää, että pitää olla yhdynnässä ennen kun tulee raskaaksi!!! Se opetetaan jo alakoulussa!

• klk....

voi vttt...

• ...

et oo raskaana itelläni oli ekojen ja tokien menkkojen väliä about jotain 60päivää:)

• ukkoinalushousuista

Kyllä on mahdollista,satuitko näkemään ukkoin alushousut vaikka pyykkinarulla.Sieltä ne siemenet lentää tuulen mukana,Nyt kiireesti äitiys neuvolaan.Että saat kaikki etuudet mitkä sulle kuuluu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      255
      9591
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      160
      5367
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      154
      5024
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      59
      4700
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      179
      2151
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      10
      2105
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      296
      1722
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1458
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      15