Olen 13-vuotias(kohta 14)menkkani alkoi juuri ja toiset menkkani jäi pois,siitä lähtien olen alkanut epäillä raskautta.Vatsani on alkanut pulleutua mutta minulle ei ole vielä tullut kasvupyrähdystä joten se voi olla senkin takia.En ole kertonut äidilleni vielä menoistani enkä myöskään raskaus epäilystä.En ole ollut yhdynnässä joten suuri kysymys "Miten olen voinut tulla raskaaksi?"OLen nukkunut samassa sängyssä missä isäni on nukkunut,mutta en usko ehkä olevan raskauteni johtuvan siitä.Auttakaa en tiedä mitä tehdä :(;(
Vastaukset 8
- hgdfotttt
Et ole raskaana, jos et ole ollut yhdynnässä!!!
- täti
Et voi olla raskaana josset ole ollut yhdynässä. Sitäpaitsi on normaalia kun menkat ovat alkaneet ettei toisia heti tule. Mahan kasvu voi johtua turvotuksesta. Kannattaisi keskustella äidin kanssa näistä asioista :)
Älä huoli kulta. Menkkojen vasta alettua ne voivat olla hyvin epäsäännölliset jopa vuoden ajan. Voi esim. kestää 3 kk ennen kuin saat toiset menkat. Varaa terkkarille aika ja keskustelkaa näistä asioista. Murrosiän muutoksista, menkoista ym. Muista sanoa ettet voi kuitenkaan olla raskaana koska et ole ollut vielä yhdynnässä.
- Provoprovoprovoprovo
Jaahas täällä taas ihmiset on vastaillu tyhmään trolliin...
- Provoprovoprovoprovo
Niin ja se vielä, että kai nyt pian 14 vuotias tietää, että pitää olla yhdynnässä ennen kun tulee raskaaksi!!! Se opetetaan jo alakoulussa!
- klk....
voi vttt...
- ...
et oo raskaana itelläni oli ekojen ja tokien menkkojen väliä about jotain 60päivää:)
- ukkoinalushousuista
Kyllä on mahdollista,satuitko näkemään ukkoin alushousut vaikka pyykkinarulla.Sieltä ne siemenet lentää tuulen mukana,Nyt kiireesti äitiys neuvolaan.Että saat kaikki etuudet mitkä sulle kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S59812- 34795
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125746- 92694
- 31612
- 40537
- 42509
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.71506Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9502Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63499- 45426
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24420- 57419
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23408- 36407
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev104405- 72403
- 39403
- 35397
- 38394