Apuaa!!olenko raskaana!!!!????

Ansdaa

Olen 13-vuotias(kohta 14)menkkani alkoi juuri ja toiset menkkani jäi pois,siitä lähtien olen alkanut epäillä raskautta.Vatsani on alkanut pulleutua mutta minulle ei ole vielä tullut kasvupyrähdystä joten se voi olla senkin takia.En ole kertonut äidilleni vielä menoistani enkä myöskään raskaus epäilystä.En ole ollut yhdynnässä joten suuri kysymys "Miten olen voinut tulla raskaaksi?"OLen nukkunut samassa sängyssä missä isäni on nukkunut,mutta en usko ehkä olevan raskauteni johtuvan siitä.Auttakaa en tiedä mitä tehdä :(;(

8

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgdfotttt

Et ole raskaana, jos et ole ollut yhdynnässä!!!

• täti

Et voi olla raskaana josset ole ollut yhdynässä. Sitäpaitsi on normaalia kun menkat ovat alkaneet ettei toisia heti tule. Mahan kasvu voi johtua turvotuksesta. Kannattaisi keskustella äidin kanssa näistä asioista :)

• Älä huoli kulta. Menkkojen vasta alettua ne voivat olla hyvin epäsäännölliset jopa vuoden ajan. Voi esim. kestää 3 kk ennen kuin saat toiset menkat. Varaa terkkarille aika ja keskustelkaa näistä asioista. Murrosiän muutoksista, menkoista ym. Muista sanoa ettet voi kuitenkaan olla raskaana koska et ole ollut vielä yhdynnässä.

• Provoprovoprovoprovo

Jaahas täällä taas ihmiset on vastaillu tyhmään trolliin...

• Provoprovoprovoprovo

Niin ja se vielä, että kai nyt pian 14 vuotias tietää, että pitää olla yhdynnässä ennen kun tulee raskaaksi!!! Se opetetaan jo alakoulussa!

• klk....

voi vttt...

• ...

et oo raskaana itelläni oli ekojen ja tokien menkkojen väliä about jotain 60päivää:)

• ukkoinalushousuista

Kyllä on mahdollista,satuitko näkemään ukkoin alushousut vaikka pyykkinarulla.Sieltä ne siemenet lentää tuulen mukana,Nyt kiireesti äitiys neuvolaan.Että saat kaikki etuudet mitkä sulle kuuluu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8586
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      846
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe