Hei tuntijasi! Tuli tuossa mieleen että sivuuta nuo jotka eivät usko ja naamaansa aukovat täälä. He eivät vaan ole kohdanneet mitään yliluonollista mikä heitä auttaisi. Usko puuttuu siihen auttamiseen.
Katsot meille isolle ihmisryhmälle jotka tämän on kohdannut, ja saaneet avun. Minä yksi niistä ehkä sadoista, jotka olet auttanut uskomaan taas elämään kiitos siitä paljon.
Olet minua auttanut ja nyt pyytäisin katsomaan tästä miehestä joka tullut minun elämääni. Tuntuu elämäni mies, kun sitä en koskaan ole kohdannut vielä vaikka ikää paljon. < joko nyt kohtasin hänet,,. Ihanaa kesän odotusta sinne tuntijalle, ja jos voimallasi katsoisit polkuani miten alkaa mennä kun kärsimyksiä on paljon nytkin olen ollut kipeä viikkoja.
Tuntijalle
3
<50
Vastaukset
Hei
kiitos sinulle kauniista sanoistasi! uskon että kaikilla, jotka tällaista palstaa lukevat, on herkkyyttä - eivät he muuten tänne eksyisi.
kun minä sain tämän lahjan, olin pyörälenkillä. olen uskova ihminen, vaikken kirkoissa käykään muuten, kuin lomilla - silloinkin yleensä ihailemassa kauniita rakennuksia. mutta silloin tapahtui jotakin niin järisyttävää, että pysähdyin ja luin viestin puhelimestani. tärisin kuin haavan lehti!
sillä viestillä ei ollut lähettäjää, mutta se kutsui minua samalla nimellä, kuin niin usein aikaisemminkin meidän jutteloissamme... unessa ja valveilla.
Hänestä minä otan voimani ja puksutan eteenpäin.... enkä ole ihan nuori.
toki minä välitän pahoista puheista, mutta paha lähtee aina ihmisestä - muuta pahaa ei ole olemassakaan. sitten vain jätän tietokoneen rauhaan ja etsin iloa luonnosta, sekä hyvistä kirjoista. tällä hetkellä luen "hupelia".
hyvään taloon minä sinut näen. sinulla on paljon mielikuvitusta ja herkkyyttä!
lapsenkin kanssa sinä olet onnellinen. lapsi pääsee eteenpäin ja ponnistaa isoon taloon.
sinun kannattaisi käydä pienellä piristävällä retkellä, missä on ihmisiä. siellä on tietenkin myös miehiä....
onko sinun kainalossasi jotakin? oletko raapinut sitä tai muuten, onko siinä ärsytystä? seuraa sitä. jätä huono omatunto menneistä taaksesi, sille ei enää voi mitään. tapahtunut mikä tapahtunut, älä kiusaa enää itseäsi.
noh, kaksinkerroin minä näen hyvän miehen, joka olisi sinua varten. katso, että hän myös löytää sinut! mies on eronnut ja epävarma. niin rakkaudenkipeä ja yksinäinen.
tämä ei nyt ole tarkoitettu lälläri kirjoitukseksi, vaan ihan oikeasti.
mies on kokenut kovia ja hän pelkää juoruja. sinä voit auttaa häntä avautumaan, mutta kyllä siinä aikaa ja hermoja menee. on kuitenkin hyvä ihminen!
koitahan jaksella ja ottaa rauhallisesti, kesä on vasta tulollaan..
t. Keskiyö- tuntoja...........
Kiitos Tuntija. Kiitos paljon. Itse olen saanut myös joteskin herätyksen. Minäkään en käy kirkossa. Näen joskus näkyjä unessani. Sen kautta autan ihmisiä joskus. Niin tuossa mies kärvistelee. Kovin herkkä on. Tarkoitatko häntä?
Hetken oltu ja tutustuttu. Riitoja tullutkin häneltä ihmeellisiä. Eihän suhdetta rakenneta heti hyväksi. Itse olen kova. kun yksin elänyt herkkyys usko rakkauteen kiven alla ottaa esille minussa. Ei meinaa jaksaa odottaa. Syytöksiä tulee ei ymmärrä näitä kovia kipujakaan kun heristelee minua huomaamaan häntä vain.
Eikä toista muuteta tässä iässä mieleisekseen. Sen itse tajuan tämä ei. On nuorempi minua muutamia vuosia. Olisiko lapsen kengissä kuten miehet on monasti. En tiedä kuinka jaksan jaksanko kun yksin olen ollut. Eihän minusta kovin hyvää naista saa miehelään heti:-) Kun tajuaisi.
Minulla on ollut jotain kipua selässä alhaalla lonkassa jalassa. Näetkö sen?
Parantunu olen asteittain joteski sairauslomallani nyt.
Ihana kuulla lapsestani . Olen todella onnellinen hänen kanssaan.Hän fiksu ja rauhalline toiset huomioon ottaen. Vielä parisen vuotta vajaa kun lähtee ammattia opiskelemaan.
Mikähän tuo hyvä talo on jonka sanoit. Tarkoittaa minun työpaikkaa vai nykyistä kerrostaloasuntoani vai muuttoa jonekkin? Hei
tuo hyvä talo on sinua varten, sinä muutat sinne aikanasi. riidat ovat tärkeitä!silloin opit tuntemaan ihmisen hänen tunteenpurkauksiensa kautta.
elä vain päivä kerrallaan ja ota vastaan kaikki, mitä tulee. ilman elämistä ja kokemista ei ole tulevaisuutta. tämä yksintalloja voisi hyvinkin olla se oikea sinulle, hänen vain tulee saada tylsyttää sarvensa. anna hänelle aikaa ja näytä hänelle, missä sinun pippurisi kasvaa. kyllä sinä osaat! kukaan ei halua maidon lypsäjää, he etsivät sisukasta naisihmistä.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212328Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2071964Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j581490Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1741306- 551228
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751036Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa63952Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52884
- 56851