Tuntijalle

tuntoja elämässäni

Hei tuntijasi! Tuli tuossa mieleen että sivuuta nuo jotka eivät usko ja naamaansa aukovat täälä. He eivät vaan ole kohdanneet mitään yliluonollista mikä heitä auttaisi. Usko puuttuu siihen auttamiseen.

Katsot meille isolle ihmisryhmälle jotka tämän on kohdannut, ja saaneet avun. Minä yksi niistä ehkä sadoista, jotka olet auttanut uskomaan taas elämään kiitos siitä paljon.

Olet minua auttanut ja nyt pyytäisin katsomaan tästä miehestä joka tullut minun elämääni. Tuntuu elämäni mies, kun sitä en koskaan ole kohdannut vielä vaikka ikää paljon. < joko nyt kohtasin hänet,,. Ihanaa kesän odotusta sinne tuntijalle, ja jos voimallasi katsoisit polkuani miten alkaa mennä kun kärsimyksiä on paljon nytkin olen ollut kipeä viikkoja.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

kiitos sinulle kauniista sanoistasi! uskon että kaikilla, jotka tällaista palstaa lukevat, on herkkyyttä - eivät he muuten tänne eksyisi.
      kun minä sain tämän lahjan, olin pyörälenkillä. olen uskova ihminen, vaikken kirkoissa käykään muuten, kuin lomilla - silloinkin yleensä ihailemassa kauniita rakennuksia. mutta silloin tapahtui jotakin niin järisyttävää, että pysähdyin ja luin viestin puhelimestani. tärisin kuin haavan lehti!
      sillä viestillä ei ollut lähettäjää, mutta se kutsui minua samalla nimellä, kuin niin usein aikaisemminkin meidän jutteloissamme... unessa ja valveilla.
      Hänestä minä otan voimani ja puksutan eteenpäin.... enkä ole ihan nuori.

toki minä välitän pahoista puheista, mutta paha lähtee aina ihmisestä - muuta pahaa ei ole olemassakaan. sitten vain jätän tietokoneen rauhaan ja etsin iloa luonnosta, sekä hyvistä kirjoista. tällä hetkellä luen "hupelia".

hyvään taloon minä sinut näen. sinulla on paljon mielikuvitusta ja herkkyyttä!
      lapsenkin kanssa sinä olet onnellinen. lapsi pääsee eteenpäin ja ponnistaa isoon taloon.
      sinun kannattaisi käydä pienellä piristävällä retkellä, missä on ihmisiä. siellä on tietenkin myös miehiä....
      onko sinun kainalossasi jotakin? oletko raapinut sitä tai muuten, onko siinä ärsytystä? seuraa sitä. jätä huono omatunto menneistä taaksesi, sille ei enää voi mitään. tapahtunut mikä tapahtunut, älä kiusaa enää itseäsi.
      noh, kaksinkerroin minä näen hyvän miehen, joka olisi sinua varten. katso, että hän myös löytää sinut! mies on eronnut ja epävarma. niin rakkaudenkipeä ja yksinäinen.
      tämä ei nyt ole tarkoitettu lälläri kirjoitukseksi, vaan ihan oikeasti.
      mies on kokenut kovia ja hän pelkää juoruja. sinä voit auttaa häntä avautumaan, mutta kyllä siinä aikaa ja hermoja menee. on kuitenkin hyvä ihminen!
      koitahan jaksella ja ottaa rauhallisesti, kesä on vasta tulollaan..

t. Keskiyö

• tuntoja...........

Kiitos Tuntija. Kiitos paljon. Itse olen saanut myös joteskin herätyksen. Minäkään en käy kirkossa. Näen joskus näkyjä unessani. Sen kautta autan ihmisiä joskus. Niin tuossa mies kärvistelee. Kovin herkkä on. Tarkoitatko häntä?
      Hetken oltu ja tutustuttu. Riitoja tullutkin häneltä ihmeellisiä. Eihän suhdetta rakenneta heti hyväksi. Itse olen kova. kun yksin elänyt herkkyys usko rakkauteen kiven alla ottaa esille minussa. Ei meinaa jaksaa odottaa. Syytöksiä tulee ei ymmärrä näitä kovia kipujakaan kun heristelee minua huomaamaan häntä vain.

Eikä toista muuteta tässä iässä mieleisekseen. Sen itse tajuan tämä ei. On nuorempi minua muutamia vuosia. Olisiko lapsen kengissä kuten miehet on monasti. En tiedä kuinka jaksan jaksanko kun yksin olen ollut. Eihän minusta kovin hyvää naista saa miehelään heti:-) Kun tajuaisi.
      Minulla on ollut jotain kipua selässä alhaalla lonkassa jalassa. Näetkö sen?
      Parantunu olen asteittain joteski sairauslomallani nyt.

Ihana kuulla lapsestani . Olen todella onnellinen hänen kanssaan.Hän fiksu ja rauhalline toiset huomioon ottaen. Vielä parisen vuotta vajaa kun lähtee ammattia opiskelemaan.

Mikähän tuo hyvä talo on jonka sanoit. Tarkoittaa minun työpaikkaa vai nykyistä kerrostaloasuntoani vai muuttoa jonekkin?

• Hei

tuo hyvä talo on sinua varten, sinä muutat sinne aikanasi. riidat ovat tärkeitä!silloin opit tuntemaan ihmisen hänen tunteenpurkauksiensa kautta.

elä vain päivä kerrallaan ja ota vastaan kaikki, mitä tulee. ilman elämistä ja kokemista ei ole tulevaisuutta. tämä yksintalloja voisi hyvinkin olla se oikea sinulle, hänen vain tulee saada tylsyttää sarvensa. anna hänelle aikaa ja näytä hänelle, missä sinun pippurisi kasvaa. kyllä sinä osaat! kukaan ei halua maidon lypsäjää, he etsivät sisukasta naisihmistä.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      140
      7879
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      30
      3087
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      364
      2113
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1714
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      146
      1529
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1301
    7. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1229
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1142
    9. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1108
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      1086
    Aihe