on varaa Bentleyhin?
Haittaakse, jos...
34
106
Vastaukset
- lifemocker
ainakin se kertoo huonosta mausta
- ruostetta housuissa
Ajat ilmeisesti Mossella :P
- Mosse ja bentley:.
ruostetta housuissa kirjoitti:
Ajat ilmeisesti Mossella :P
.
Mosse ja bentley näyttää hämärässä ihan samoilta autoilta
Har!
. - kirpeIä
Mosse ja bentley:. kirjoitti:
.
Mosse ja bentley näyttää hämärässä ihan samoilta autoilta
Har!
.Ja Massey Fergusson!
*nauraa poskihampaat maitohapoil*
- kirpeIä
Ei, jos on varaa myäs nakkeihin.
*nauraa poskihampaat maitohapoil* Ei se haittaa, jos on varaa. Mutta toisaalta mitä hyötyä/iloa on Bentleyn omistajan imagosta?
- ylintä tasoa
Ei haittaa, koska olet selvästi YTM
Mielellään sais olla varaa Bentleyhin, mutta vaikka oliskin, en ostaisi. Järjetöntä pistää autoon satoja tuhansia. Kokoomusräppäri Cheekillä on sellanen on, joten sekin puoltaa volkkarilla ajamista.
- Ei bentleytä:.
.
Skoda Combissa on isompi matkatavaratila kuin bentleyssä
.
- majakanvartija Che
Bentley veisi vain turhan paljon tilaa......................................
- Ikisinkku M
Eipäkai siitä haittaakaan ole, valtio kiittää jos sellaisen laitat mutta onhan se vähän nousukasmaista ja joudut hiuksenhienolle rajalle ihailun ja takanapäin naureskelun välimaastoon.
- ~c~
Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee, vaikka nauraisivat, jos ite tykkää jostakin? Eikö nuo ajat jääneet jo yläasteelle.
- hah ja hah
eiköhän se naureskelun puolelle käänny.
- Ikisinkku M
~c~ kirjoitti:
Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee, vaikka nauraisivat, jos ite tykkää jostakin? Eikö nuo ajat jääneet jo yläasteelle.
Aika monastihan noita "hienoja" autoja hankitaan ympäristön arvostuksen hankkimiseksi vaikka juurikin se on se väärin peruste. Eipä sillä kai kovin suurta väliä ole jos itse on onnellinen mutta kovin helposti se vain koomiseksi kääntyy jos ihminen yrittää esittämällä esittää jotain mitä ei ole ja ihmisluonnon laumakäyttäytymiseen vaan kuuluu harmiton hauskanpito sellaisen kustannuksella jolla homma menee metsään.
Ikisinkku M kirjoitti:
Aika monastihan noita "hienoja" autoja hankitaan ympäristön arvostuksen hankkimiseksi vaikka juurikin se on se väärin peruste. Eipä sillä kai kovin suurta väliä ole jos itse on onnellinen mutta kovin helposti se vain koomiseksi kääntyy jos ihminen yrittää esittämällä esittää jotain mitä ei ole ja ihmisluonnon laumakäyttäytymiseen vaan kuuluu harmiton hauskanpito sellaisen kustannuksella jolla homma menee metsään.
Tunnetko ketään, joka arvostaisi ihmistä hänen autonsa vuoksi? Joku saattaa vielä kadehtia, mutta että arvostaisi? Ei kai nyt sentään.
- ~c~
Ikisinkku M kirjoitti:
Jos oletat, että artefakteja hankitaan muiden arvostuksen saamiseksi, kerrot vain jotain itsestäsi. Minä hankin kauniita esineitä, jotka tuottavat mulle silkkaa omistamisen iloa. Autossa voisin kuvitella muotoilun tuottavan esteettistä mielihyvää ja tekniikan tuottavan vauhdin hurmaa ja seikkailuita.
Aika köyhää on elämä, jos hankintapäätöksiä tekee muiden ihmisten oletettujen mielipiteiden perusteella, kun olisi omakin elämä elettävänä. - Ikisinkku M
Ratikkakuski kirjoitti:
Tunnetko ketään, joka arvostaisi ihmistä hänen autonsa vuoksi? Joku saattaa vielä kadehtia, mutta että arvostaisi? Ei kai nyt sentään.
Niinpä, sinä ilmaisit ytimekkäästi sen mitä tuossa tarkoitin.
- Ikisinkku M
~c~ kirjoitti:
Jos oletat, että artefakteja hankitaan muiden arvostuksen saamiseksi, kerrot vain jotain itsestäsi. Minä hankin kauniita esineitä, jotka tuottavat mulle silkkaa omistamisen iloa. Autossa voisin kuvitella muotoilun tuottavan esteettistä mielihyvää ja tekniikan tuottavan vauhdin hurmaa ja seikkailuita.
Aika köyhää on elämä, jos hankintapäätöksiä tekee muiden ihmisten oletettujen mielipiteiden perusteella, kun olisi omakin elämä elettävänä.en oleta vaan tiedän, en tiedä että oletko mies vai nainen mutta oletan naiseksi koska juurikin tuo sinun perustelusi on se oikea mutta miehenä tiedän ihan kavereistakin että aika monesti niitä itselle ylimitoitettujakin hankintoja tehdään etupäässä ihan vain siksi että saisi tehtyä naisiin vaikutuksen ja siinähän niitä ylilyöntejä toisinaan syntyy kun naiset ei jostain auton mallista tai merkistä ole kovinkaan vaikuttuneita yleensä.
Näinhän se on. - ~c~
Ikisinkku M kirjoitti:
en oleta vaan tiedän, en tiedä että oletko mies vai nainen mutta oletan naiseksi koska juurikin tuo sinun perustelusi on se oikea mutta miehenä tiedän ihan kavereistakin että aika monesti niitä itselle ylimitoitettujakin hankintoja tehdään etupäässä ihan vain siksi että saisi tehtyä naisiin vaikutuksen ja siinähän niitä ylilyöntejä toisinaan syntyy kun naiset ei jostain auton mallista tai merkistä ole kovinkaan vaikuttuneita yleensä.
Näinhän se on.Ihmiselle on luonnollista tavoitella muiden arvostusta. Se miten sen tekee, kertoo jokaisen omasta kehitystasosta. Jos haluaa autolla saada arvostusta, niin varmaan löytyy tasan sellainen seuralainen jonka ansaitseekin.
Ikisinkku M kirjoitti:
Niinpä, sinä ilmaisit ytimekkäästi sen mitä tuossa tarkoitin.
Noin muutenkin luulen, että ihmiset hankkivat hienon auton etupäässä omaksi ilokseen, eivät kanssaihmisiä silmälläpitäen. Tai kai sellaisiakin jokunen on, mutta onneksi sentään vähemmistö. Minäkin olen pikkupojasta alkaen unelmoinut Porchesta, mutta en ole koskaan miettinyt, millaisen vaikutuksen se muihin tekisi. Minä vain haluaisin omistaa ja ajaa sillä. Pinnallistako? Kyllä, mutta lienee kuitenkin aika inhimillistä.
- R2D2-
~c~ kirjoitti:
Ihmiselle on luonnollista tavoitella muiden arvostusta. Se miten sen tekee, kertoo jokaisen omasta kehitystasosta. Jos haluaa autolla saada arvostusta, niin varmaan löytyy tasan sellainen seuralainen jonka ansaitseekin.
taitava kanttura oot.kahteen peräkkäiseen viestiin saat täysin vastakkaiset mielipiteet
- ~c~
R2D2- kirjoitti:
taitava kanttura oot.kahteen peräkkäiseen viestiin saat täysin vastakkaiset mielipiteet
Kerrotko vielä, mitkä ne vastakkaiset mielipiteet on?
- ~c~
~c~ kirjoitti:
Voimme käsitellä asiaa puolisotilaallisessa Vihtori Kosolan Tyttäret - järjestössämme.
- Ikisinkku M
~c~ kirjoitti:
Ihmiselle on luonnollista tavoitella muiden arvostusta. Se miten sen tekee, kertoo jokaisen omasta kehitystasosta. Jos haluaa autolla saada arvostusta, niin varmaan löytyy tasan sellainen seuralainen jonka ansaitseekin.
No näinpähän se ja kyllä miesten keskuudessa hyvinkin yleistä, no kyllähän jotkut naisetkin tahtoo audi-miehen että joskus se kysyntä ja tarjonta kohtaa. Itse en ole koskaan autoa hankkinut muiden takia vaikka nykysien väri kieltämättä on saanut naisilta kehuja ja onhan siinä ihan hyvä kyyti, seuraava auto tulee luultavasti olemaan joku itsestä näppärä ja naisten mielestä symppis pikkuauto kun ei nykyään tule ajoa kovinkaan paljon.
- ~c~
~c~ kirjoitti:
Voimme käsitellä asiaa puolisotilaallisessa Vihtori Kosolan Tyttäret - järjestössämme.
Eli et pysty vastaamaan, koska et löydä vastakkaisia mielipiteitä :) Ja niinpä on esiinnyttävä minuna :)
- ~c~
Ikisinkku M kirjoitti:
No näinpähän se ja kyllä miesten keskuudessa hyvinkin yleistä, no kyllähän jotkut naisetkin tahtoo audi-miehen että joskus se kysyntä ja tarjonta kohtaa. Itse en ole koskaan autoa hankkinut muiden takia vaikka nykysien väri kieltämättä on saanut naisilta kehuja ja onhan siinä ihan hyvä kyyti, seuraava auto tulee luultavasti olemaan joku itsestä näppärä ja naisten mielestä symppis pikkuauto kun ei nykyään tule ajoa kovinkaan paljon.
Itse kyllä arvostan hyvää autoa, mutta semmoisen saa hommattua ilman miestäkin. Itse asiassa autokaupat ei tarjoa miestä lisävarusteena ollenkaan.
- Ikisinkku M
~c~ kirjoitti:
Hän taisi mennä sekaisin kun niissä minun kommenteissa oli sekä omaa mielipidettä että myös sitä miten moni mies ihan oikeasti kuvittelee asian olevan, esim. yksi tuttu kaveri vaihtoi todella näyttävän auton ja oli aidosti ylpeä että naiset arvostaa, minun silloinen nainen taas piti sitä naurettavannäköisesenä katiskana eli siinä oltiin siinä ihailun ja naurettavuden välimaastossa.
- -----
~c~ kirjoitti:
Eli et pysty vastaamaan, koska et löydä vastakkaisia mielipiteitä :) Ja niinpä on esiinnyttävä minuna :)
Ihminen ei hanki artefakteja muiden arvostuksen saamiseksi -- on luonnollista että ihminen haluaa toisten arvostusta . Samassa asia yhteydessä :-) ~pässi~ :)
- Ikisinkku M
~c~ kirjoitti:
Itse kyllä arvostan hyvää autoa, mutta semmoisen saa hommattua ilman miestäkin. Itse asiassa autokaupat ei tarjoa miestä lisävarusteena ollenkaan.
Miehen saa helposti hankittua kun ajaa sen hyvän auton tienposkeen ja nostaa konepellin pystyyn mutta pitää ollä sitten lyhkäinen hame ja sorjat sääret.
- Ikisinkku M
Ratikkakuski kirjoitti:
Noin muutenkin luulen, että ihmiset hankkivat hienon auton etupäässä omaksi ilokseen, eivät kanssaihmisiä silmälläpitäen. Tai kai sellaisiakin jokunen on, mutta onneksi sentään vähemmistö. Minäkin olen pikkupojasta alkaen unelmoinut Porchesta, mutta en ole koskaan miettinyt, millaisen vaikutuksen se muihin tekisi. Minä vain haluaisin omistaa ja ajaa sillä. Pinnallistako? Kyllä, mutta lienee kuitenkin aika inhimillistä.
Oletkos ihan varma kun tässä materialistisessa maailmassa kuitenkin eletään? Aika monasti kuulemma esmes jossain asumalähiöissä kuinka ollakaan kun joku vaihtaa auton vaihtuu niitä kohta naapureillakin vielä vähn hienompaan, tuskin tulee kaikilla pelkästään omista tarpeista ne liikkeet. Ei kun vaan sakuista hakemaan, sikälihän se olisi hyvä valinta kun siinä voi kohtuukuluilla yhdistää sekä harraste- että käyttöauton Suomenkin oloissa.
- ~c~
----- kirjoitti:
Ihminen ei hanki artefakteja muiden arvostuksen saamiseksi -- on luonnollista että ihminen haluaa toisten arvostusta . Samassa asia yhteydessä :-) ~pässi~ :)
Se oli kylläkin niin, että "jos oletat, että artefakteja hankitaan..." eli että ne jotka itse tavoittelee materialla arvostusta on taipuvaisempia myös tulkitsemaan toisten motiivit materian hankkimiselle samoin.
Kaikki haluaa arvostusta, kyllä. Kaikki ei tavoittele sitä hankkimalla materiaa, kyllä. Jotkut pyrkivät hankkimaan arvostusta keräämällä rahaa tai omaisuutta, kyllä. Ei mitään ristiriitaa.
Hienoja autoja ostetaan eri syistä. En voi tietää, mitkä on toisten syyt, mutta omien arvostusteni pohjalta voin kaikenlaista olettaa, jos olen niin utelias, että mun täytyy jotain olettaa. Toivottavasti ei jäänyt hirveän epäselväksi. - ~c~
Ikisinkku M kirjoitti:
Miehen saa helposti hankittua kun ajaa sen hyvän auton tienposkeen ja nostaa konepellin pystyyn mutta pitää ollä sitten lyhkäinen hame ja sorjat sääret.
Miehissä ja autoissa on se kätevää, että kumpiakin saa ilman toistaankin, ja ilman minihamettakin.
Aamulehti testasi jalankulkijoiden päästämistä tienylitykseen. Ylittäjänä oli nainen, minihameessa päästettiin nopeammin yli kuin verkkareissa. Varmaan inhimillistä, mutta ei ihailtavaa. Mummut tarvitsisivat enemmän tuota huomiointia vaikka crimplene-mekko onkin vähän pitempi.
Laumassamääkijät naureskelisivat, niinkö?
- Ei kai,
ehkä se että olisi varaa vain Harley Bentoniin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei153715Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261434- 931288
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2871187Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi591153Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721110- 441045
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253951- 86875
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48818