näkymättömät palvelumaksut ( kysely)

hyvin tärkeäää

Hei. Itselläni oli dna mokkula liittymä sekä puhelin liittymä. Yllättäen puhelimeni liittymä sulkeutui. Seuraavana päivänä kävelin dna liikkeeseen kyselemään mistä tämä johtui. Kertoivat laskujen erääntyneen. Pyysin heiltä laskut tulostettuina mukaan ja tämä onnistui.

Saatuani laskut käteen huomasin niissä huomattavam kalliimpia summia kuin piti. Kerroin asiakaspalvelijalle että minulla on kiinteä netti ja puhelin ja laskujen kuuluisi olla kolmen kympin ei satojen eurojen.

Päätimme selvittää samantien mistä laskut ovat peräisin. Myyjä ilmoitti hetken päästä että mokkula liittymäni on kaapattu ja tapauksia on paljon joten lasku ei ollut minusta johtuvaa. Säikähdin ja pyysin heitä sulkemaan netti liittymän heti. He kuitenkin ilmoitti että se ei olisi tarpeellista vaan minun pitäisi tehä rikosilmoitus ja kaikki olisi selvää sillä. Helpotus oli suuri.

Tein rikosilmoituksen ja pidin nettiyhteyden. Laskuja rupesi tulemaan tuhansien eestä mutta en murehtinut kun oltiin sanottu että ei tarvitse välittää.

No nyt tilanne on se että minun pitää kuitenkin maksaa kaikki laskut ja ollaan käräjille menossa. Sen lisäksi että pitäisi maksaa noin neljän tonnin edestä laskuja jotka ei ole minun pitäisi myös valmistautua maksamaan dna:lle oikeuskulut.

Nyt kysyn sinulta onko sinun liittymääsi koskaan kaapattu, mikä opetaattori sinulla oli ja miten asian sovitte?

2

922

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffffffffffffffdfdfd

Kuulostaa siltä, että sinulla on tietokoneellasi jokin haittaohjelma, joka esimerkiksi lähettää maksullisia tekstiviestejä mokkulan kautta.

Mokkulan liittymään voi laittaa tekstiviestieston. Silloin tosin DNA Nettiturva -virustorjuntaohjelmiston toimintaan tarvittavat tekstiviestitkään eivät enää pääse lähtemään.

• tuotanoin27364

yksi kysymys: miksi et soittanut aspaan vaikka näit, että laskut vain jatkuvat???

Se, että aspa aikoinaan sanoi, että mee poliisille ja silöä selvä, ei tietenkään tarkoita, että jatkossa voit vapaasti katsella "kappas, laskut vain jatkuvat ja kasvavat"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      111
      1772
    2. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      102
      1325
    3. 72
      1294
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1077
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      48
      1004
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      85
      863
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      812
    9. 52
      808
    10. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      773
    Aihe