Hei. Itselläni oli dna mokkula liittymä sekä puhelin liittymä. Yllättäen puhelimeni liittymä sulkeutui. Seuraavana päivänä kävelin dna liikkeeseen kyselemään mistä tämä johtui. Kertoivat laskujen erääntyneen. Pyysin heiltä laskut tulostettuina mukaan ja tämä onnistui.
Saatuani laskut käteen huomasin niissä huomattavam kalliimpia summia kuin piti. Kerroin asiakaspalvelijalle että minulla on kiinteä netti ja puhelin ja laskujen kuuluisi olla kolmen kympin ei satojen eurojen.
Päätimme selvittää samantien mistä laskut ovat peräisin. Myyjä ilmoitti hetken päästä että mokkula liittymäni on kaapattu ja tapauksia on paljon joten lasku ei ollut minusta johtuvaa. Säikähdin ja pyysin heitä sulkemaan netti liittymän heti. He kuitenkin ilmoitti että se ei olisi tarpeellista vaan minun pitäisi tehä rikosilmoitus ja kaikki olisi selvää sillä. Helpotus oli suuri.
Tein rikosilmoituksen ja pidin nettiyhteyden. Laskuja rupesi tulemaan tuhansien eestä mutta en murehtinut kun oltiin sanottu että ei tarvitse välittää.
No nyt tilanne on se että minun pitää kuitenkin maksaa kaikki laskut ja ollaan käräjille menossa. Sen lisäksi että pitäisi maksaa noin neljän tonnin edestä laskuja jotka ei ole minun pitäisi myös valmistautua maksamaan dna:lle oikeuskulut.
Nyt kysyn sinulta onko sinun liittymääsi koskaan kaapattu, mikä opetaattori sinulla oli ja miten asian sovitte?
näkymättömät palvelumaksut ( kysely)
2
731
Vastaukset
- ffffffffffffffdfdfd
Kuulostaa siltä, että sinulla on tietokoneellasi jokin haittaohjelma, joka esimerkiksi lähettää maksullisia tekstiviestejä mokkulan kautta.
Mokkulan liittymään voi laittaa tekstiviestieston. Silloin tosin DNA Nettiturva -virustorjuntaohjelmiston toimintaan tarvittavat tekstiviestitkään eivät enää pääse lähtemään. - tuotanoin27364
yksi kysymys: miksi et soittanut aspaan vaikka näit, että laskut vain jatkuvat???
Se, että aspa aikoinaan sanoi, että mee poliisille ja silöä selvä, ei tietenkään tarkoita, että jatkossa voit vapaasti katsella "kappas, laskut vain jatkuvat ja kasvavat"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433593- 362224
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321865- 171609
- 151565
- 231558
- 241407
- 141277
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai801263Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222