Vastasit minulle noin vuosi sitten ja osuit kyllä aika hyvin paljon on tapahtunut.
Iloni on ,että olen löytänyt ihanan miehen rinnalleni.Mutta aikuiset tyttäreni eivä hyväksy suhdettani.Jatkuuko elämäni tälläisenä epä sovussa. Pitäiskö jättää , että
sopu palaisi ???kiitollinen jos vastaisit minulle.....
Keskiyölle
3
76
Vastaukset 3
Hei
kolmella aikuisella naisella on omat elämänsä. sinäkään et vaikuta heidän kumppanin valintaansa, sen ymmärrät.
tässä miehessä on luonnetta pitkään yhteiseloon, jos niin valitset.
kolme naista ja kolme kohtaloa. yksi niistä päättyy eroon. yksi teistä on sosiaalisella alalla töissä, kaikkine mutkineen. yksi teistä matkustaa ja kohtaa uusia asioita, jotka muuttavat elämänkatsomusta rajusti.
sinä olet onnellinen ja elät omaa elämääsi, se sinä olet ansainnutkin.
t. Keskiyö- Kevät 53
Kaunis kiitos kesakiyö !
Taas sanoit asioita OIKEIN nuorin tyttäreni erosi 3 kerran joka aiheuttaa eniten minulle ongelmia.( terveyteni) ja en hahuaisi menettää lasten lapsia .Olisin kiitollinen jos vielä katsoisit näitä asioita .KIITOS - Kevät 53
Kevät 53 kirjoitti:
Kaunis kiitos kesakiyö !
Taas sanoit asioita OIKEIN nuorin tyttäreni erosi 3 kerran joka aiheuttaa eniten minulle ongelmia.( terveyteni) ja en hahuaisi menettää lasten lapsia .Olisin kiitollinen jos vielä katsoisit näitä asioita .KIITOSOlet mulle edelleen keskiyö anteeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751431
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391142Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i117814Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku21708S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant26659Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀37626Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁67617Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul26579Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69570Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52549