Olen muuttamassa perheeni kanssa Hartolasta pian Kangasniemelle. Minkälainen on Vihikangas erityisesti Haukitie? Ainakin minun mielestä näyttää siistiltä ja hienolta rivitaloalueelta, kun katsoin Google Mapsista. Kangasniemeä olen muuten tutkinut kunnan sivuilta. Olen muuttamassa Haukitielle vaimon ja yhden lapsen kanssa.
Muutto Kangasniemelle
5
458
Vastaukset
- Muuta ihmeessä!
Se on Kangasniemen paras ja suosituin vuokrarivitaloalue. Erittäin siisti, mukavat naapurit ja kohtuullinen vuokra. Erityisesti Hunninginlaakson asuinalueelle kannattaa muuttaa, se on maineeltaan todella hyvä.
- niemeltä
osuva nimi on laaksolla.....
- Puulatorinparkki
Oletko tulossa minne töihin? Miksi ette osta omaa? Miksi olette lähdössä Hartolasta pois?
Ketäs teillä oli tuttuja Hartolassa? Mä tunnen sieltä jonkun verran ihmisiä, niin olisi mukava tietää onko yhteisiä tuttuja. Vois vähän kysellä teidän taustoista!- my place
Hemmetin utelisa paska ! Et ainakaan ole Kangasniemeltä vaan joku Hartolassa asuva kateellinen inisijä.
Kangasniemi elää ja voi hyvin. Kangasniemellä ei tarvitse sietää tuollaista perään kyttäämistä.
- Mukava paikka
Älkää välittäkö noista ylläolevista....
Haukitiellä on siistiä, mutta joskus siellä on myös meteliä ja ns epäsosiaalista porukkaa. Mutta ei joka talossa.
Keskustan kortteliralli häiritsee vkl -loppuisin ( kuten muissakin paikoissa), mutta esim. Lapaskangas tai tuo Vihikangas tai Hokkaan päin mennessä on ihania rivareita, ennen tuota Hunnigonlaaksoa.
Tervetuloa Kangasniemelle. T. Ex.kangasniemeläinen, nyk kesäasukas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115157Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493352Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle883132Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382558- 811827
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411560450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1221515Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311266Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191169- 161129