2 vk Krabilla - Matkabudjetti?

Tahikkuliini

Aikuinen ja 2 murkkuikäistä 2 vk Krabilla. Hotellin hintaan kuuluu aamiaisbuffet. Mikähän olis realistinen arvio syömisiin/juomisiin menevästä suammasta, jos ei äpöstellä ruokien kanssa, vaan syödään tavallista Thaimaalaista ruokaa paikallisten tarjoamissa rantaravintoloissa (ei hotelleissa). Kun ei vaan oo käsitystä, paljonko budjetoida syömisiin...

7

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin meillä

      Samalla kokonpanolla tehty useita reissuja Krabille ja meillä ollut matkabudjetti 1500 - 2000 euroa / 2 viikkoa. Ruokia en nyt erittele mutta tuo kokonaissumma sisältää ruoat, juomat, ostokset ja retket. Retkiin meillä meni aika paljon rahaa koska lähes joka pv otettiin vene / taksi / tuk tuk alle ja lähdettiin katselemaan ympäristöä. Rahaa saa kyllä menemään enemmänkin ...

    • annie star

      Meillä taas, aikuinen pariskunta, meni 1500 e / 2 vkossa ruokaan, retkiin, ostoksiin. No "muovituolipaikoissa" syötiin vain kerran tai kaksi.

    • JHFTY

      4-5 euroa hengeltä annos juomineen jos syöt taikkuravintolassa,sillä saa jo hyvän annoksen thairuokaa.

    • thai kesällä

      Hei,

      paljonko siellä maksaa liikkuminen paikasta toiseen, ja onko se helppoa? Entäpä minkä hintaisia ovat kaikki nuo retket?

      • 28. kertaa

        liikkuminen on edullista ja kaikki palvelut. Retket on aika kalliita esim. sukellus voi olla 120 euroa per henki.....ne kannattaa itse ostaa eikä matkatoimiston kautta. Rahaa palaa n. 2000 euroa 2 viikossa teidän perheellä... matka päälle. Syöminen on se edullisen juttu eikä edes ole pakka syödä thai ruokaa joka hyvää vaikka onkin.....


      • Mitä helv....!!!!
        28. kertaa kirjoitti:

        liikkuminen on edullista ja kaikki palvelut. Retket on aika kalliita esim. sukellus voi olla 120 euroa per henki.....ne kannattaa itse ostaa eikä matkatoimiston kautta. Rahaa palaa n. 2000 euroa 2 viikossa teidän perheellä... matka päälle. Syöminen on se edullisen juttu eikä edes ole pakka syödä thai ruokaa joka hyvää vaikka onkin.....

        Niin että sukellus voi maksaa 120 €, älähän nyt viitsi puhua ihan täyttä höpöä!
        Ihan semmoinen "normisukelluspäivä", johon kuuluu yksinkertaisimmillaankin vähintään 2 sukellusta kaikkine tarvikkeineen ja ruoka alkoholittomat juomat maksaa n. 70-110 €. Siis sukellus 1 kpl maksaa 110/2=55 max (55 on olennaisen iso ero 120:een, sisältäen vielä ateriat).


      • Musclemax
        Mitä helv....!!!! kirjoitti:

        Niin että sukellus voi maksaa 120 €, älähän nyt viitsi puhua ihan täyttä höpöä!
        Ihan semmoinen "normisukelluspäivä", johon kuuluu yksinkertaisimmillaankin vähintään 2 sukellusta kaikkine tarvikkeineen ja ruoka alkoholittomat juomat maksaa n. 70-110 €. Siis sukellus 1 kpl maksaa 110/2=55 max (55 on olennaisen iso ero 120:een, sisältäen vielä ateriat).

        Sukellus oikein kunnon paikkoihin vaatii melkein retken yli yön ja hintaa kertyy, mutta halpaa on.... kokemukset sitten sarjaa "priceless". Uppeluksiin pääsee kyllä n.40e per henki hintaan ja voi saada uuden harrastuksen. Komppaan tuota 2000e matkabudjettia 4h perheelle. Parasta lomaa kaikille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe