elikkä omistan gta san andreasin pc:lle ja haluaisin ladata siihen modeja SAMI:N olen jo asentanut ja osaan sit käyttää ja moditkin osaan ladata oikein, mutta sitten kun lataan modin ja menen pelaamaan san andreasta niin se peli tilttaa siihen kohtaan alku lataus kohtaan sunniileen puolen välin kohdalla joka kerta. olen yrittänyt jo ladata san andreasin sekä SAMI:N uudestaan ja koittanut eri modeja mutta peli silti tilttaa samaan kohtaan , mutta heti jos poistan laataamani modin niin peli toimii taas ilman mitään ongelmia! joten osaako joku auttaa?????
APUA JOLTAIN JOKA TIETÄÄ
der gängstä
1
114
Vastaukset
- tuttu juttu
sama mulla,paitsi että käytIN Gta San andreas Mod Installeria...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2037127- 1612132
- 1131748
- 511430
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651373Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571186Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021125Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71056- 411019
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2581000