http://siivouspaiva.com/
"Siivouspäivä on kierrätyksen, vanhojen tavaroiden ystävien ja kaupunkikulttuurin uusi juhlapäivä. Siivouspäivä muuttaa kaupungit isoiksi kirpputoreiksi ja markkinoiksi, joille kuka tahansa voi tuoda ylimääräiset tavaransa myytäväksi tai annettavaksi. Seuraavan kerran la 25.5. "
Nyt kun aloittaa kaappien ja varastojen läpikäynnin, on neljän viikon kuluttua valmista ja voi laittaa myyntipöydän vaikka keskustaan teatterin kupeeseen tai omalle pihalle tai.... :)
Siivouspäivä, valtakunnallinen kirppispäivä 25.5
6
721
Vastaukset
- Kirppulainen...
Näyttävät Hiukkavaaran MAKSULLISET rompemarkkinat yllättäen olevan samana päivänä.
Kova miettiminen, kumpaan lähden, teatterinvierustan ILMAISILLE paikoille vai huitsun-nevadaan Hiukkavaaraan....
LOL
Tosin taitaa tuo Hiukkavaara olla enempi ammattimyyjien paikka ja ammattimyyjäthän eivät saa Siivouspäivään osallistua, niin taisi olla säännöissä - -?? ---
Joko on varastojen tyhjennys aloitettu ja paikka varattu?
- Katriina.27
Muistakaahan tämä tapahtuma.
Teatterin reunamilla tavataan! - Tervetuloa !
Myyjiä Oulussa jo yli 200 !!
Tervetuloa ostamaan ja myymään :) - Tieto Toimisto
Siivouspäivä on HUOMENNA!
Myyjiä pitkin Oulua yli 250 ! - Tieto Toimisto
www.siivouspaiva.com
Kirpparipäivä TÄNÄÄN !
Varsinkin teatterin vierustalla tosi paljon myyjiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859