olin 11 kun minut annettiin ensi kertaa pois..tulin takaisin kun olin 12.elin hetken kotona ja kun olin 14 olin taas pois...siskojeni mielestä minä olen se joka hajoitti kaiken ja OLEN SE PASKA JONKA TAKIA KAIKKEA AINA HAALITTIIN SITÄ VARTEN KUN TULEN KOTIIN LOMALLE....mutta kysyn nyt minulta itseltä,miksi minä en saanut apua ennen kuin minut huostaanottiin,miksi en saanut päihdehoitoa ensin,miksi äitini ei halunnut aina minua kotiin...olen tullut siihen tulokseen että parempi perhekodissa kuin omassa kodissa jossa on kateelliset siskot ja äiti joka ei halua ottaa tytärrään lomalle.opin perhekodissa siivoamaan,laittamaan ruokaa,huolehtimaan itsestäni ja raha-asioistani.lisäksi sain ammatikoulutuksen HYVILLÄ ARVOSANOILLA ja 3 stipendillä!nyt olen ollut yli 5vuotta vakituisessa työpaikassa ja olen onnellinen asuntolainen avovaimo.TÄLLÄ HALUAN PUOLUSTAA NIITÄ LAPSIA/NUORIA joilla on samoja tuntemuksia.MIKSI MINÄ??se olet sinä.koska sinä olet PARAS JA OSAAT OLLA SINÄ JOKA ON MAILMAN PARAS SINÄ!
hyljätty lapsi
1+17
0
200
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136