Miten tässä käy...

Kanelia pussissa

Hain pankista yrityslainaa alkavalle yritykselle... Pankin rahoitusneuvoja ei lämmennyt. Mikä tässä mättää? Meneekö hakemus ja suunnittelmat "putkeen" toisessa paikassa, minne menen ensi viikolla? Miten käy? Onnistuuko tämä hanke? Mihin pitäisi minun kiinnittää huomiota, jotta asiat menisivät hyvin?

6

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      Nostan..

    • Hei

      luin kyllä kirjoituksesi, mutten osannut vastata.
      tämä hanke ei ole vielä tarpeeksi "viehättävä". oletko miettinyt syvältä sen jatkuvuutta? sitä se pankki tarvitsee.
      missä aiot olla yrityksesi kanssa kahden vuoden päästä? visioita he tarvitsevat.

      en kyllä osaa sanoa mistä on kysymys, näen koko ajan lapsia ja nuoria.

      t. Keskiyö

      • Kanelia pussissa

        Kyseessä olisi luomuun, mausteisiin yms. Liittyvä pieni kauppa. Lapsia tai nuoria tähän ei kyllä liity...

        Tarkoituksena itsensä työllistäminen.. Eli minut. Vaihtoehtoina työttömyys, oma yritys tai paluu takaisin työhön josta hoitovapaalla.. En tiedä enää mitä teen...


    • Hei

      äärettömän tärkeää on tietenkin "location" eli mihin kauppasi laitat!
      ja taas näen lapsia, mikä ihme.........

      oletko kokeillut mausteiden ja luomujen myymistä kotoa käsin? minä näen niin, ettei se pienellä paikkakunnalla onnistu, se kauppa. tarvitset markkinointia, se on yleensäkin hankala aloitus suomessa.
      jos menet isolle alueelle, missä vaikka olisi ikea, niin se onnistuu.

      minulle näkyy niin, että sinä jatkat vielä omaa vanhaa työtäsi ja teet siinä sivussa tätä uutta ideaasi. keksi räiskyvät etiketit, näen pinkkiä ja lehmuksen vihreää. voit kokeilla myös nettikauppaa aluksi. kun teet pohjan, voit siitä rynnätä suuremmille markkinoille, eli omaan kauppaan.

      t. Keskiyö

      ps. toivon sinulle pelkästään hyvää

      • Kanelia pussissa

        Juu uskon sinun tarkoittavan hyvää! Ongelma on, työpaikka sijaitsee 300km päässä nykyisestä asuinpaikasta... Muutammeko takaisin sinne mistä lähdettiin? Jos, niin saammeko nykyisen kodin myytyä? Asia ahdistaa kun päätöksiä pitäisi alkaa tekemään että palataanko takaisin... Miten näet mieheni työt... Kiitos sinulle, kun jaksat paneutua!


      • Kanelia pussissa

        Kysyn vielä, että mikä tässä mahtaa olla tarkoituksena kun tuntuu ettei jalansijaa vain löydy. Työ mistä olen hoitovap. ei minua kauhesti huvita. Olen hakenut töitä tästä uudesta kaupungista ei tärppää.... Tuntuu kuin en löytäisi paikkaani ja tarkoitustani.. Ajelehdin vain paikasta toiseen.... Olen jo aika kyllästynyt tähän tilanteeseen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe