Hain pankista yrityslainaa alkavalle yritykselle... Pankin rahoitusneuvoja ei lämmennyt. Mikä tässä mättää? Meneekö hakemus ja suunnittelmat "putkeen" toisessa paikassa, minne menen ensi viikolla? Miten käy? Onnistuuko tämä hanke? Mihin pitäisi minun kiinnittää huomiota, jotta asiat menisivät hyvin?
Miten tässä käy...
6
101
Vastaukset
- ap.
Nostan..
Hei
luin kyllä kirjoituksesi, mutten osannut vastata.
tämä hanke ei ole vielä tarpeeksi "viehättävä". oletko miettinyt syvältä sen jatkuvuutta? sitä se pankki tarvitsee.
missä aiot olla yrityksesi kanssa kahden vuoden päästä? visioita he tarvitsevat.
en kyllä osaa sanoa mistä on kysymys, näen koko ajan lapsia ja nuoria.
t. Keskiyö- Kanelia pussissa
Kyseessä olisi luomuun, mausteisiin yms. Liittyvä pieni kauppa. Lapsia tai nuoria tähän ei kyllä liity...
Tarkoituksena itsensä työllistäminen.. Eli minut. Vaihtoehtoina työttömyys, oma yritys tai paluu takaisin työhön josta hoitovapaalla.. En tiedä enää mitä teen...
Hei
äärettömän tärkeää on tietenkin "location" eli mihin kauppasi laitat!
ja taas näen lapsia, mikä ihme.........
oletko kokeillut mausteiden ja luomujen myymistä kotoa käsin? minä näen niin, ettei se pienellä paikkakunnalla onnistu, se kauppa. tarvitset markkinointia, se on yleensäkin hankala aloitus suomessa.
jos menet isolle alueelle, missä vaikka olisi ikea, niin se onnistuu.
minulle näkyy niin, että sinä jatkat vielä omaa vanhaa työtäsi ja teet siinä sivussa tätä uutta ideaasi. keksi räiskyvät etiketit, näen pinkkiä ja lehmuksen vihreää. voit kokeilla myös nettikauppaa aluksi. kun teet pohjan, voit siitä rynnätä suuremmille markkinoille, eli omaan kauppaan.
t. Keskiyö
ps. toivon sinulle pelkästään hyvää- Kanelia pussissa
Juu uskon sinun tarkoittavan hyvää! Ongelma on, työpaikka sijaitsee 300km päässä nykyisestä asuinpaikasta... Muutammeko takaisin sinne mistä lähdettiin? Jos, niin saammeko nykyisen kodin myytyä? Asia ahdistaa kun päätöksiä pitäisi alkaa tekemään että palataanko takaisin... Miten näet mieheni työt... Kiitos sinulle, kun jaksat paneutua!
- Kanelia pussissa
Kysyn vielä, että mikä tässä mahtaa olla tarkoituksena kun tuntuu ettei jalansijaa vain löydy. Työ mistä olen hoitovap. ei minua kauhesti huvita. Olen hakenut töitä tästä uudesta kaupungista ei tärppää.... Tuntuu kuin en löytäisi paikkaani ja tarkoitustani.. Ajelehdin vain paikasta toiseen.... Olen jo aika kyllästynyt tähän tilanteeseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568