Miten H-L-E-I-S- ??Tämä mittari on muutettu Ruotsinkieliseksi? Kyllähän tuolle
nauraa jo Länsikylän variksetkin.Kyllä Pyhtäällä valtaväestö on kuitenkin suomen-
kielisiä ja ohikulkulkumatkalla tankkaamassa kävijät myöskin.Ruotsinkieliset tank-
kaavat ehkä enemmistönä AHVENANMAALLA !! Asiakkaat siirtyvät muille asemille
koska tala inte po svenska till Pyttis.
Va kostar pensalitra Siltiksen Gasolin asema vai mikä se nyt oli????
Niin mikä se nyt oli??
SILTIKSEN PIHALLA BENSAMITTARI
KYLLÄ NAURATTAA
2
271
Vastaukset
- KUSTAA PÖLLÖ
Ei voi olla totta.Kyllä naurattaa minuakin tämä hurjan kallis HUU HAA homma.
Että vielä siltiksen asemallekin tätä PELLEILYÄ ulkopaikkakuntalaisten naurettava-
vaksi ja pilkattavaksi . PÖLLÖÄ PÖLLÖÄ PÖLLÖÄ - jörgenbara
Tämä mittari on muutettu ulkonäköä tunnistettavaksi. Eli sinä olet sen näköinen että puhut ruotsia. Minulle se näyttää ohjeet ruotsiksi, för jag ser ut som en svensktalande finne. Naapurin Jaska kun tankkaa, niin texti on suomex.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446