Lääkäri suositteli aloittamaan jumppakuulien (ns.geishakuulien) käytön. Onko apteekkien/instrun ja ns. seksikauppojen myymien kuulien välillä merkittäviä laatu- tai muita eroja? Hintaeroa näyttää ainakin olevan aivan hirveästi. Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Kysymys jumppakuulista!
11
2286
Vastaukset
- Mia
Ei ole muuta eroa kuin hinta. Ehkä ei kuitenkaan niitä ihan halvimpia seksikaupan palleroita kannata ostaa mutta ei myöskään kaikista kalleinpia sama periaate kaikissa.
- kaksosten äippä
Joskus yli 5 vuotta sitten ostin Terveys-Instrusta Vagitrim-kuulat 2:n kpl pakkauksen.
Maksoivat n. 300mk, ja pahaksi onnekseni kadotin toisen kuulan puoli vuotta niitä käytettyäni.
Nyt odotusaikana tuli hommattua seksikaupan (smartballs-kuulat) joita käytinkin jo odottaessa. Sekä synnytyksen jälkeen kohta vuosi on näitä tullut pidettyä. Ovat mielestäni ihan "toimivat", sekä hygieniset. Maksoivat n. 20 e.- tietokone
Minulla on ollut tuollaiset smartballs -merkkiset kuulat jo reilu puoli vuotta käytössä ja olen ollut ihan tyytyväinen.
- Äippä
tietokone kirjoitti:
Minulla on ollut tuollaiset smartballs -merkkiset kuulat jo reilu puoli vuotta käytössä ja olen ollut ihan tyytyväinen.
mistä noita smartbals kuulia saa? onko kuvia netissä?
- yks vaan
Äippä kirjoitti:
mistä noita smartbals kuulia saa? onko kuvia netissä?
- eräs
Olen kuullut, että niitä olisi kevyempiä ja painavampia. Painavat ovat tietenkin tehokkaampia kuin kevyet. Jos lihakset ovat ihan "rapakunnossa", kannattanee aloittaa kevyemmillä ja ostaa myöhemmin painavammat. En tiedä, onko ostopaikalla muuta merkitystä kuin hinta. Itsellänikin on kuulat vielä hankintalistalla.
- hilima
Minulla on Instrumentariumista ostetut Aguaflex-vehkeet. Pakkauksessa on kaksi erikokoista tampoonin näköistä muovikapselia. Kapselien sisälle laitetaan lihaskunnon mukaan sopivan kokoisia painoja. Jos käy gynegologin vastaanotolla, niin hän voi neuvoa sopivan aloituspainon sinun lihaksillesi.
- Tarja
Olen nyt tullut siihen tulokseen, että tilaan itselleni tälläiset Smartballs merkkiset jumppakuulat:
http://www.toyheaven.fi/fi/p_178.html
Kiitos asiallisista vastauksista!- tuplamami
Minulla myös nämä Smartballsit (ostin keväällä erotiikkamessuilta) olleet ihan ahkerassa käytössä. Ovat auttaneet jo nyt yli odotusteni.
Neuvoisin alussa käyttämään niitä lyhyemmän aikaa (15-20 min.) jottei lihakset kipeydy, kuten itselläni tapahtui.
Sitten kuulien pitoon tottuneena aikaa voi pikku hiljaa jatkaa useaan tuntiinkin. - Tarja
tuplamami kirjoitti:
Minulla myös nämä Smartballsit (ostin keväällä erotiikkamessuilta) olleet ihan ahkerassa käytössä. Ovat auttaneet jo nyt yli odotusteni.
Neuvoisin alussa käyttämään niitä lyhyemmän aikaa (15-20 min.) jottei lihakset kipeydy, kuten itselläni tapahtui.
Sitten kuulien pitoon tottuneena aikaa voi pikku hiljaa jatkaa useaan tuntiinkin.Kiitos neuvosta!
- Oumama
Vinkkinä: jätä geishat hyllylle ja osta MONSTER COCK -dildo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668