Kysymys jumppakuulista!

Tarja

Lääkäri suositteli aloittamaan jumppakuulien (ns.geishakuulien) käytön. Onko apteekkien/instrun ja ns. seksikauppojen myymien kuulien välillä merkittäviä laatu- tai muita eroja? Hintaeroa näyttää ainakin olevan aivan hirveästi. Kiitos vastauksista jo etukäteen!

11

2286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mia

Ei ole muuta eroa kuin hinta. Ehkä ei kuitenkaan niitä ihan halvimpia seksikaupan palleroita kannata ostaa mutta ei myöskään kaikista kalleinpia sama periaate kaikissa.

• kaksosten äippä

Joskus yli 5 vuotta sitten ostin Terveys-Instrusta Vagitrim-kuulat 2:n kpl pakkauksen.
      Maksoivat n. 300mk, ja pahaksi onnekseni kadotin toisen kuulan puoli vuotta niitä käytettyäni.
      Nyt odotusaikana tuli hommattua seksikaupan (smartballs-kuulat) joita käytinkin jo odottaessa. Sekä synnytyksen jälkeen kohta vuosi on näitä tullut pidettyä. Ovat mielestäni ihan "toimivat", sekä hygieniset. Maksoivat n. 20 e.

• tietokone

Minulla on ollut tuollaiset smartballs -merkkiset kuulat jo reilu puoli vuotta käytössä ja olen ollut ihan tyytyväinen.

• Äippä
        tietokone kirjoitti:

Minulla on ollut tuollaiset smartballs -merkkiset kuulat jo reilu puoli vuotta käytössä ja olen ollut ihan tyytyväinen.

mistä noita smartbals kuulia saa? onko kuvia netissä?

• yks vaan

• eräs

Olen kuullut, että niitä olisi kevyempiä ja painavampia. Painavat ovat tietenkin tehokkaampia kuin kevyet. Jos lihakset ovat ihan "rapakunnossa", kannattanee aloittaa kevyemmillä ja ostaa myöhemmin painavammat. En tiedä, onko ostopaikalla muuta merkitystä kuin hinta. Itsellänikin on kuulat vielä hankintalistalla.

• hilima

Minulla on Instrumentariumista ostetut Aguaflex-vehkeet. Pakkauksessa on kaksi erikokoista tampoonin näköistä muovikapselia. Kapselien sisälle laitetaan lihaskunnon mukaan sopivan kokoisia painoja. Jos käy gynegologin vastaanotolla, niin hän voi neuvoa sopivan aloituspainon sinun lihaksillesi.

• Tarja
      • tuplamami

Minulla myös nämä Smartballsit (ostin keväällä erotiikkamessuilta) olleet ihan ahkerassa käytössä. Ovat auttaneet jo nyt yli odotusteni.
        Neuvoisin alussa käyttämään niitä lyhyemmän aikaa (15-20 min.) jottei lihakset kipeydy, kuten itselläni tapahtui.
        Sitten kuulien pitoon tottuneena aikaa voi pikku hiljaa jatkaa useaan tuntiinkin.

• Tarja
        tuplamami kirjoitti:

Minulla myös nämä Smartballsit (ostin keväällä erotiikkamessuilta) olleet ihan ahkerassa käytössä. Ovat auttaneet jo nyt yli odotusteni.
        Neuvoisin alussa käyttämään niitä lyhyemmän aikaa (15-20 min.) jottei lihakset kipeydy, kuten itselläni tapahtui.
        Sitten kuulien pitoon tottuneena aikaa voi pikku hiljaa jatkaa useaan tuntiinkin.

Kiitos neuvosta!

• Oumama

Vinkkinä: jätä geishat hyllylle ja osta MONSTER COCK -dildo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      165
      2581
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe