Katsotko mulle yh.isä joka tuli netin kauttaa ei vielä ollan tavattu vaan puhelimessa puuhuttu.
Tuntijasi
12
125
Vastaukset
Hei
teet arvokasta työtä, olet rehti ihminen. voisit hieman säästellä energiaa omaankin tarkoitukseesi. sinulla on keltainen aura, iloinen ja aurinkoinen.
tässä on kuulehan oikein hyvät mahdollisuudet, teillä kahdella. lapsien kanssa on syvä luottamus ja huolenpito, turvallisuus on molemmissa perheissä kaiken a ja o.
t. Keskiyö- Yh.äiti
Voi kiitos paljon kun katsoit mulle. Mun ihastus on leski mies. Odotan niin häneltä viestiä. Pari päivä mennyt soitosta. Miten näet hänet?
Hei
älä ole liian innokas kun hän sitten soittaa. maltillinen ja tunteikas, se on miehen makuun. pure vaikka sormea ettet hihku..... :-)
mies on vakava ja arvokas luonteeltaan. hän suree elämäänsä ja on vasta startti ruudussa uuden kumppanin suhteen. toki hänkin tarvitsee rakkautta.
hänellä on viikonloput aina melko puuhakkaita, yksinäisyys iskee raskaimmin maanantai-iltaisin ja siitä eteenpäin. tämä mies haluaa ja tarvitsee oikeasti oman rakkaan vaimon itselleen, mutta hän ei vielä ole ihan valmis siihen.
kun sinulla on malttia, pääset pitkälle. no mutta eihän tämä mikään kilpajuoksu ole, puhun hassuja.
tämä mies on kova tekemään töitä ja rakastaa lapsiaan. yksi lapsista lähtee ulkomaille. hän on hyvä ihminen, niinkuin sinäkin.
minä voin katsoa tuota pohjanmaan kauttakin, ota silloin yhteyttä sähköpostin kautta.
t. Keskiyö- Yh.äiti
Kiitos taas kun avasit mun silmät. Olen liian innokas. Jään odottamaan soittoa tai viestiä. Kiitos kun jaksat vastaa.
- Yh.äiti
Yh.äiti kirjoitti:
Kiitos taas kun avasit mun silmät. Olen liian innokas. Jään odottamaan soittoa tai viestiä. Kiitos kun jaksat vastaa.
Soitto tuli aamulla häneltä. Oli menossa lapsen kanssa viikonloppu vietton. Hän halua tavata ens viikolla. Näetkö miten eka kohtaaminen tuntuu.
- Yh.äiti
Yh.äiti kirjoitti:
Soitto tuli aamulla häneltä. Oli menossa lapsen kanssa viikonloppu vietton. Hän halua tavata ens viikolla. Näetkö miten eka kohtaaminen tuntuu.
Ollan meilattu miten näet meidän eka treffit loppu viikosta. Ihastunko hänen miten hän?
- Yh.äiti
Yh.äiti kirjoitti:
Ollan meilattu miten näet meidän eka treffit loppu viikosta. Ihastunko hänen miten hän?
Nostan
Hei
nyt olisi väärin, jos ottaisin puheeksi nuo treffit. ne ovat sinun ikiomat treffit ja sinun kuuluukin täristä!
kirjoita sitten miten se meni.....
t. Keskiyö- Yh.äiti
Tänään piti tavata. Odotin soitto tuli oli lapsen kanssa. Sanoit malttia mulle. En usko että tästä mitän tulee. Hän sanoi viikolla voisi nähdä. Miten näet tämän. Kiitos
Hei
heräsin siihen, että minun pitää pyytää sinulta anteeksi. anteeksi!
tuollaisessa tilanteessa juuri ennen treffejä en yleensä vastaa, koska se olisi minusta väärin. komus on osa elämää, eli ne treffit on käytävä katsomassa ihan itse ilman valmista tulosta takataskussa.
mutta kun käskin sinun täristä, niin se ei ollut ennustamista, vaan meidän perheen oma sanonta, kun jotakin jännää on tulossa. sanomme sen niin usein, että lipsahti minulta sinun viestiisikin. anna anteeksi.
tuo mies on arka, hän jahkailee treffejä kun on epävarma. mutta kyllä sinä hänet vielä näet.
t. Keskiyö- kesä koittaa
Puhun kanssa sinulle seurustelemisesta tapaamisesta. En tiedä onko sinulla lapsia. Jos aijot aloittaa miehen kanssa jolla lapsi sulla pitää olla ymmärrystä. Lapsi on aina ykkönen. Jos on kunnollinen vanhempi niin hän todella hoitaa lapsen ja ne taudit voi tulla paris tunnis kuume. Tai lapsen äiti sairastunut, ja hoitaa lapsen sen aikaa. tai onko leski tämä mies. Sitten vielä rankempaa miehellä.
Olette sopineet mutta se vain on niin jos miehen haluat tämän sun pitää aina varautua voi tulla soitto lapsi sairas. Ainaskin näin aluksi. Ennenkun pääset sisään miehen elämään ja haluat tätä.- Yh.äiti
Hei, ei sun tarvii pyytää anteeksi. Kiitos kun jaksat näin paljon katsoa mulle.kävin hänen kanssan äsken treffeillä. Ei ollut semmonen mitä ajattelin. Ei kipinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541432Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551337- 551098
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1411048Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801