me ostettiin tänään taistelu kala ja se oli ensin ihan ok mut yhtäkkiä se alko puremaan ja jahtaaman muita kaloja esim neontetra miekkapyrstö ja yks monni niin miten mun pitäs tehä en halua että mikään niistä kuolis.voiko joku auttaa ja nopeesti?
taistelukala
kalaongelmia
1
246
Vastaukset
- akvaariopoika99
Taistelukalat on agressiivisia kaloja! Sun kannattas tehä sillain että hankit sen taiston pois sieltä, tai hommaat sille oman akvaarion, ennenkuin pikkukalat kuolee, Ja miekkapyrstöt tarvii kovempaa vettä kuin esimerkiksi taistelukalat. Ja veikkaan että sun vesi on aika pehmeää. ja neontetrat on viileän veden kaloja kun taas taistot lämpimän veden. en halua olla ilkee mut sun ois pitäny ottaa tietoo kalan tarpeista ennenku oisit tunkenu ne sinne akvaarioon. kysy multa jos haluat lisää tietoo akvaariosta, oon oikea harrastaja, vaikkakin nuori sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703