me ostettiin tänään taistelu kala ja se oli ensin ihan ok mut yhtäkkiä se alko puremaan ja jahtaaman muita kaloja esim neontetra miekkapyrstö ja yks monni niin miten mun pitäs tehä en halua että mikään niistä kuolis.voiko joku auttaa ja nopeesti?
taistelukala
kalaongelmia
1
199
Vastaukset
- akvaariopoika99
Taistelukalat on agressiivisia kaloja! Sun kannattas tehä sillain että hankit sen taiston pois sieltä, tai hommaat sille oman akvaarion, ennenkuin pikkukalat kuolee, Ja miekkapyrstöt tarvii kovempaa vettä kuin esimerkiksi taistelukalat. Ja veikkaan että sun vesi on aika pehmeää. ja neontetrat on viileän veden kaloja kun taas taistot lämpimän veden. en halua olla ilkee mut sun ois pitäny ottaa tietoo kalan tarpeista ennenku oisit tunkenu ne sinne akvaarioon. kysy multa jos haluat lisää tietoo akvaariosta, oon oikea harrastaja, vaikkakin nuori sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3952188Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882090- 981802
- 4431742
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121310- 2161003
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9916Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72860Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832