me ostettiin tänään taistelu kala ja se oli ensin ihan ok mut yhtäkkiä se alko puremaan ja jahtaaman muita kaloja esim neontetra miekkapyrstö ja yks monni niin miten mun pitäs tehä en halua että mikään niistä kuolis.voiko joku auttaa ja nopeesti?
Vastaukset 1
- akvaariopoika99
Taistelukalat on agressiivisia kaloja! Sun kannattas tehä sillain että hankit sen taiston pois sieltä, tai hommaat sille oman akvaarion, ennenkuin pikkukalat kuolee, Ja miekkapyrstöt tarvii kovempaa vettä kuin esimerkiksi taistelukalat. Ja veikkaan että sun vesi on aika pehmeää. ja neontetrat on viileän veden kaloja kun taas taistot lämpimän veden. en halua olla ilkee mut sun ois pitäny ottaa tietoo kalan tarpeista ennenku oisit tunkenu ne sinne akvaarioon. kysy multa jos haluat lisää tietoo akvaariosta, oon oikea harrastaja, vaikkakin nuori sellainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34492- 23468
- 37433
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70425Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44399- 18393