Mistä kylkikipu johtuu aina juomisen yhteydessä? Onko ne munuaiset siellä jotka oireilee vai mitkä ja onko vaarallista?
Kylkikipu ryypätessä
10
11144
Vastaukset
- Kylmät kädet
Vasen munuainen on mulla paskana.
En jaksa myöntää sitä, koska en jaksa lähteä sairaalaan. Siellä tulee hulluksi, kun ei ole mitään tekemistä ja joutuu kuuntelemaan huonetoverinsa kuorsausta.- -----
Onhan siellä sinulle huusseissa käsidesiä juotavaksi.
- Kylmät kädet
----- kirjoitti:
Onhan siellä sinulle huusseissa käsidesiä juotavaksi.
Kuolen mielummin, kun lähden mihinkään laitokseen.
- lkjhnn
Kylmät kädet kirjoitti:
Kuolen mielummin, kun lähden mihinkään laitokseen.
Tahtoasi ei kysellä ollenkaan, kun poliisit kyöräävät pian sinut suljetulle psykiatriselle osastolle lukkojen taakse.
- Kylmät kädet
lkjhnn kirjoitti:
Tahtoasi ei kysellä ollenkaan, kun poliisit kyöräävät pian sinut suljetulle psykiatriselle osastolle lukkojen taakse.
Olen muuten karannut suljetulta. Ehditkö lukea sen tositarinan?
- 1hoitsu
Kylmät kädet kirjoitti:
Olen muuten karannut suljetulta. Ehditkö lukea sen tositarinan?
Miten ihmeessä sinut päästettiin pois sieltä suljetulta osastolta?
- K k
Aloittaja, onko sulla sellainen tunne, että olisit saanut pesäpallomailasta kylkiluihisi? Välillä siellä tuntuva paine saa sinut yökkimään, vaikka et olisi edes humalassa?
Tervetuloa kerhoon. - Kylmät kädet
Rakko ei tyhjene kunnolla ja sellaiset kylkiluukivut, että te itkisitte. Niin kauan, kuin kestän näitä kipuja, en tule soittamaan 112.
En mene vannomaan mitään, koska olen ihminen. - Äijämäinen
Riippuu vähän siitä, oletko vanhanliiton alanmiehiä tai vasta alaa harrasteleva. Parhaassa tapauksessa vatsakalvot vihlovat. Pidemmän putken aikana esiintyvä kylkikipu voi johtua paksusuolen ärsyyntymisestä.
Pahimmassa tapauksessa olet ryypännyt maksasi siihen jamaan, että se on siinä määrin turvonnut, että maksaa ympäröivä " maksakapseli", se osa maksaa jossa on tunto, oireilee kipuna kyljessä, alimman kylkiluun kohdalla.
Kipu tuntuu useimmin vasemmalla puolella, koska maksan vasen puoli on huomattavasti pienempi kuin oikea puoli. Se myös kuormittuu helpommin kuin oikea puoli. Lähes jatkuva oikean puolen kipu saattaa johtua jo pitkälle edenneestä maksavauriosta, jopa syövästä. Eli, korkki kiinni.
Munuaiskivut tuntuvat enempi selän kuin kyljen puolella. - maksat mukaan
Munuaiset on kylläkin alaselässä. Kylkikaarikipu kertoo maksavauriosta.
Mulla on kipu lääkkeiden kuormittama maksa, jota väitettiin ensin alkoholista johtuvaksi. Hitto- tippatäti tökki kovalla kädellä kipeeseen maksaan ja passitti testeihin.
Viinaa kestän melko huonosti, hyvä niin mutta ei ole kivaa tämäkään.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829