Kiusaajat lukekaas tää !!

13v.T kirjoittelee..

Miksi te edes kiusaatte? kaikki me olemme erilaisia esim. Kun käyt vaatekaupoissa..osta rohkeasti se mistä tykkäät. Kun käyt kampaajalla..leikkauta tai värjää hiuksesi rohkeasti siten mistä tykkäät ja miten haluat. Kun meikkaat..tee juuri sellaiset mitkä haluat. Kun alat seurustelemaan..valitse juuri sellainen jonka haluat. Tee elämässä asioita joita haluat tehdä,ja jätä muiden arvostelut niistä omaan arvoon,sillä ihmiset kadehtivat sitä että uskallat olla se mikä haluat ja ne eivät. Siskoni teki juuri itsemurhan n. viikko sitten se oli kamala järkytys hän ei jaksanut enää kiusaajiaan vaikka kuinka kaikki yrittivät auttaa häntä mutta turhaan;( hän löytyi meidän olohuoneesta hirttäytyneenä. Muistakaa, jos kiusaatte fyysisesti tai henkisesti lopettakaa heti en halua ettei kellekkään mulle käy samoin kuin rakkaalle siskolleni, toki näitä tapauksia on jo sattunut. Siskoani kiusattiin fyysisesti että henkisesti hänet hakattiin monet kerrat koulussa varasteltiin joka päivä tavaroita yms. lopulta hän ei enää jaksanut tätä joten...

61

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tohtorijyyrgen

Koska heikkoja on kiva sortaa. Niin se menee eläintenkin keskuudessa.

Jyyrgen kuittaa

• Non-mulgero

Me saammekin sen parhaan nautinnon kun kiusattujen kosto koittaa ;) oma kostoni oli aika tumaa jälkeä joten varo jyyrgen ketä sorrat ;)

• Scheiße

Koska asumme hyvinvointivaltio suomessa, missä kenelläkään ei ole paha olla...

• 12+19
        Non-mulgero kirjoitti:

Me saammekin sen parhaan nautinnon kun kiusattujen kosto koittaa ;) oma kostoni oli aika tumaa jälkeä joten varo jyyrgen ketä sorrat ;)

Ikävä totuus lajistamme tuo mitä Jyyrgen sanoin. Sen kieltäminen on itsepetosta. Kiusaamista on aina ollut ja tulee aina olemaan tämän kädellislajin keskuudessa.

Jopa terve itsetunto perustuu vertailuun, eli siihen että näät itsesi joitakin muita parempana. On tekopyhää väittää ettei koskaan olisi tuntenut ylemmyyden tunnetta ketään kohtaa.

Toki koskettavilla tarinoilla sun muilla, voidaan vaikuttaa joihinkin yksittäisiin kiusaamistapauksiin positiivisesti ja ennaltaehkäistä mm. itsemurhia.

PS. Ap: Otan osaa.

• Nii hä??

Yrititkö olla hauska tai jotain???

• hämähäkkirapu

KOSTAKAA VAAN KIUSAAJILLE!
      JOS JOKU TODELLA KIUSAA NIIN KUNNON KOSTO ON KYLLÄ ERITTÄIN OIKEUTETTUA!

• sue3

hyvä ihan oikeen sanottu

• kosto ei ole koskaan oikea ratkaisu ... tekeekö se sinusta muka apremman jos kostat sille kiusaajalle ? luulisi sen kiusatun olevan viisaampi jolloin hän jättäisi kostamisen pois ja jatkaisi elämäänsä

• 13V tyttö
        cici98 kirjoitti:

kosto ei ole koskaan oikea ratkaisu ... tekeekö se sinusta muka apremman jos kostat sille kiusaajalle ? luulisi sen kiusatun olevan viisaampi jolloin hän jättäisi kostamisen pois ja jatkaisi elämäänsä

Itse mielummin kostan kiusaajalle kuin annan hänen jatkaa kiusaamista.
        Kiusaaja kiusaa vuosia, ja kosto saattaa olla vain kerran tapahtuma ja kiusaaminen saattaa loppua. Itse haluaisin vetää kiusaajiani kunnolla turpaan niin eiköhän ne aivot rupea toimimaan niinku pitäskin.

• yji21
        cici98 kirjoitti:

kosto ei ole koskaan oikea ratkaisu ... tekeekö se sinusta muka apremman jos kostat sille kiusaajalle ? luulisi sen kiusatun olevan viisaampi jolloin hän jättäisi kostamisen pois ja jatkaisi elämäänsä

kyllä antakaa vaan takas samalla tavalla jos kiusataan .pitääkää vaan puoltanne

• grafitacer

Asiatekstiä! Osanottoni siskosi puolesta. Voimia

• koulukiusattu1

oon koulu kiusattu en meikkaa ja mun vaatteita sanotaan vauvamaiseksi ja pikkumaiseksi mulla on yks kaveri sitä kiusataan siks et se on mun kanssa enkä tykkää siitä mut mulle ei oo ketään muutakaan muuten oisin yksin :(( ja koko koulu kiusaa mua :((( voitko auttaa mua 13v T pliis mitä pitäis tehä haluaisin vaihtaa koulua kannattaisko nevojaa 13v T

• tohtoriOOLA

Aivan ensimmäiseksi voisit opetella kirjoittamaan oikein. Pilkut, oikeat välilyönnit ja muut (huom. Yhdyssanat!) puuttuivat ainakin paikoin tekstistäsi, koulukiusattu1. Ymmärrän, että jatkuva kiusaus vie voimia, mutta ensimmäiseksi kannattaisi ottaa itseään härkää sarvista ja alkaa seurata tunnilla. Siellä koulussa sulle opetetaan nämä vielä hankaluuksia tuottavat perustaidot. Eli ota niskasta kiinni ja seuraa tunnilla. Lue läksysi, niin niitä hyviä koenumeroja ropisee. Tyhmempinä kiusaajasi eivät uskalla enää mitään sanoa. Mokomia lampaita. Mutta muista: yleensä muutos lähtee sinusta itsestäsi. Kun olet nostanut koulutasoasi, olet näyttänyt heille osaavasi skarpata ja muuttaa itsesi sisukkaaksi. Hekin haluavat silloin muuttua. Ja muista: kaikki lähtee oman asenteesi ja kiusaajien asenteen muuttamisesta, mutta koskaan, ei koskaan syy kiusaamiseen ole kiusatun. Mutta nyt ryhdistäydyt, ja opettelet, miten pilkkuja ja välilyöntejä käytetään esimerkiksi sanojen sijoitteluun ja lauseen tai virkkeen muodostamiseen. Toivottavasti opit nämä perusasiat. Onnea matkaan.
        P. S. Huomautukseni oli koulukiusattu1:lle.

• aloittaja!!
        tohtoriOOLA kirjoitti:

Aivan ensimmäiseksi voisit opetella kirjoittamaan oikein. Pilkut, oikeat välilyönnit ja muut (huom. Yhdyssanat!) puuttuivat ainakin paikoin tekstistäsi, koulukiusattu1. Ymmärrän, että jatkuva kiusaus vie voimia, mutta ensimmäiseksi kannattaisi ottaa itseään härkää sarvista ja alkaa seurata tunnilla. Siellä koulussa sulle opetetaan nämä vielä hankaluuksia tuottavat perustaidot. Eli ota niskasta kiinni ja seuraa tunnilla. Lue läksysi, niin niitä hyviä koenumeroja ropisee. Tyhmempinä kiusaajasi eivät uskalla enää mitään sanoa. Mokomia lampaita. Mutta muista: yleensä muutos lähtee sinusta itsestäsi. Kun olet nostanut koulutasoasi, olet näyttänyt heille osaavasi skarpata ja muuttaa itsesi sisukkaaksi. Hekin haluavat silloin muuttua. Ja muista: kaikki lähtee oman asenteesi ja kiusaajien asenteen muuttamisesta, mutta koskaan, ei koskaan syy kiusaamiseen ole kiusatun. Mutta nyt ryhdistäydyt, ja opettelet, miten pilkkuja ja välilyöntejä käytetään esimerkiksi sanojen sijoitteluun ja lauseen tai virkkeen muodostamiseen. Toivottavasti opit nämä perusasiat. Onnea matkaan.
        P. S. Huomautukseni oli koulukiusattu1:lle.

Ei kai sillä niin väliä ole jos pilkut ja kaikki ym. Muut pisteet..mutta kiitos kaikile

• kyynelvierähti

tuo on niin totta! ihan kyynel valui poskelleni kun luin tuon voimia ja kovasti!

• aloittaja!

kiitos !

• Tikru898

Kiusaaminen on hauskaa. Voi 'alistaa' muita. Se vaan on niin kivaa.

• jypi7
        Tikru898 kirjoitti:

olet raukka häpeä et ole terve

.ajattele mitä teet ...ehkä itellesi joskus tulee joku kiusaa sua takas.

• älä polta näppejäsi
        jypi7 kirjoitti:

olet raukka häpeä et ole terve

.ajattele mitä teet ...ehkä itellesi joskus tulee joku kiusaa sua takas.

Tikru898 on vielä 14-vuotias kakara mutta mulla ainakin tekisi mieli kyllä antaa sille 'pieni selkäsauna'. niin netti kirjottelusta kuin ihmisten kiusaamisestakin.

• blahhh
        Tikru898 kirjoitti:

Nii se voi teistä olla mukavaa mut ajattele joskus kerranki muita äläkä omaa persettäs

• No kukas se siin???
        Tikru898 kirjoitti:

Nii mustakin. VITUN PASKIAINEN! HANKI ELÄMÄ!

Tikru898:lle

• Minä12345

Tämmöisissä tapauksissa, joissa joku tekee itsemurhan kiusaajien takia, pitäisi kiusaajat tuomita murhasta. Alaikäisetkin. Ehkä se pistäisi kiusaajat vähän miettimään mitä tekevät.

Osanottoni siskosi puolesta.

• Tikru898

En huomannu aiemmin miten kivaa se on. Ku voi kiusata sellast joka ei osaa laittaa vastaa. Se kiusaaminen ion kamalan kivaa.

• ErNuGirl4ever
        Tikru898 kirjoitti:

En huomannu aiemmin miten kivaa se on. Ku voi kiusata sellast joka ei osaa laittaa vastaa. Se kiusaaminen ion kamalan kivaa.

Tikru898 oot provo, tai sitten yksinkertaisesti "raukka"...
        Ja ylipäätänsä "oon_niin_true_kiusaaja_badass"-elvistely kerää sääliä^^

Sinä, joka valitit aapeen oikeinkirjoituksesta, miksi pilkunnussinta on sinulle pakkomielle¿
        ja tiedoksesi; nykyään viisaat oppilaat koulussa eivät juuri kerää kiusaajien kunnioitusta, vaan usein nimittely "hikke" jne ja eristäminen kuuluu valitettavasti asiaan :/ eli kiusaaminen ei nyt välttämättä lopu opiskelun lisäämisellä. Ei kaikkia hyviä oppilaita kiusata, mutta kateellisuudesta tai sitten "hiken" lesoilusta johtuen KIUSAAMINEN EI LOPU OPPIMISELLASI, vaan kiusaajien pitää itse sisäistää se, että sua ei kannata häiritä^^
        [mun mielipide ja kokemus asiasta]

Aloittajalle: Tsemppii elämään jatkossa! Läheisen kuolema on aina kova juttu.

• ErNuBoy4ever
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

Tikru898 oot provo, tai sitten yksinkertaisesti "raukka"...
        Ja ylipäätänsä "oon_niin_true_kiusaaja_badass"-elvistely kerää sääliä^^

Sinä, joka valitit aapeen oikeinkirjoituksesta, miksi pilkunnussinta on sinulle pakkomielle¿
        ja tiedoksesi; nykyään viisaat oppilaat koulussa eivät juuri kerää kiusaajien kunnioitusta, vaan usein nimittely "hikke" jne ja eristäminen kuuluu valitettavasti asiaan :/ eli kiusaaminen ei nyt välttämättä lopu opiskelun lisäämisellä. Ei kaikkia hyviä oppilaita kiusata, mutta kateellisuudesta tai sitten "hiken" lesoilusta johtuen KIUSAAMINEN EI LOPU OPPIMISELLASI, vaan kiusaajien pitää itse sisäistää se, että sua ei kannata häiritä^^
        [mun mielipide ja kokemus asiasta]

Aloittajalle: Tsemppii elämään jatkossa! Läheisen kuolema on aina kova juttu.

ErNuGirl4ever on helvetistä.

• ErNuGirl4ever
        ErNuBoy4ever kirjoitti:

ErNuGirl4ever on helvetistä.

Sinä oot kuule perseestäs ku et parempaa nickiä keksi!! Saanko ehdottaa? -.- joo see u in hell

Ja en usko että oot ernu etkä välttämättä poikakaan etkä ainakaan oo mitään, Never, ikinä, koskaan, jos et hanki omaa mieltä!

• ErNuBoy4ever
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

Sinä oot kuule perseestäs ku et parempaa nickiä keksi!! Saanko ehdottaa? -.- joo see u in hell

Ja en usko että oot ernu etkä välttämättä poikakaan etkä ainakaan oo mitään, Never, ikinä, koskaan, jos et hanki omaa mieltä!

Mul on oma mieli ja oon taatust vanhempi ja parempi ku sä. Varmaa pelästyt nähdessäs mut.

• aloittaja !

tämä tapaus ei mikään ihanteellinen oo ! tekis mieli niin ********** niitä kiusaajia ! tikru 898: tuuppa sanoo mulle tai tekee f2f katotaa kumpi tulee kiusatummaks ! ja minä12345: kiitos todella paljon!

• fi;(

suuresti voimia sulle !

• aloittaja!

kiitos !

• Kiusaajat on noloja

Katos, kiusaajat on vaan isoja...... Enpäs sanokkaa.......... Ei pidä antaa kiusata itteään

• aloittaja!

kiusaajat yrittävät olla isoja ja kovistella pienemille ja nuoremille näin on minullekkin käynyt. Sillä minua kiusataan nyt siskoni kuolemasta ja se tuntuu erittäin pahalta.

• Guffe

Jumalauta että on sairasta paskaa!!!

Vedä tauluun!

• hoosiannaa

mua ollaan kiusattu ala-asteella jotain 7vuotta enkä oikeen enää jaksa kaikki keinot on käytettyjä ja se vain jatkuu olen monesti meinannut tehdä itsemurhan kiusaamisen takia

• aloittaja!

guffe vetäisin jos VAIN voisin!!! hoosiannaa: onko sulla mahdollisuutta vaihtaa koulua?

• Guffe

No helppohan se on tietysti täältä sanoa, mutta koita jaksata. Ihmettelen suuresti nykymenoa, miten voi olla jotain noi sairasta touhua.
        Oletko muuten yrittänyt laittaa kiusaajille vastaan?

Tsemppiä!!

• hoosiannaa

ei koska tääl ei oo ku yks suomenkieline ylä-aste

• aloittaja!

missäs päi maailmaa sä asut ku en oo ikinä kuullu tollasta ?:O

• aloittaja !

Olen joskus yrittänyt laittaa kyllä kiusaajilleni vastaan mutta plääh..aika hankalaa...://

• voiei!

voi ei oliko siskosi minkä ikäinen jos saa kysyä? ;( otan todellakin osaa!

• loppu se kiusaaminen

jos haluutta eroon kiusaajista niin ystävystykää vaikka avo vankilassa olevien tai sieltä kohta vapautuvien kanssa, ja kun olette hyviä kavereita niin lähtekää vaikka yhdessä vähän kaupungille tekee eedvarttia kummalekin ( siis kaupungille lähtö mieluiten sitten vasta kun kaveri on vapautunut) ei pitäs enään olla kiusaajia. tai vastaavasti ystävystykää poliisin kanssa ja koittakaa samaa asiaa. on tehokas konsti kumpikin ja kummassakin puolensa. ja kokemuksesta voin sanoa että kumpikin porukka on ihan mukavia. sekä poliisit että rikolliset enkä ole kumpaakaan. en poliisi enkä rikollinen.
      ja loppu se kiusaaminen!

• Ownaggi

Osan ottoni! ;(

• loppu se kiusaaminen

mistä?

• aloittaja !

kiitoksia !

• hirveää:(

Vooi eii kamalaa osan ottoni! ;( "loppu se kiusaaminen" luitko tekstin kokonaan?

• aloittaja !

kiiitos!!!! Kiitän kaikkia jotka ovat vaivautuneet lukemaan tämän"!

• 28fg

Eihän kosto paremmaksi tee itseä mutta todellakin aijon kostaa ja kunnolla, paremman olon saa ainakin, jossei saa niin oikeutettu juttu.

• 9.7.2013

Osaa ne aikuisetkin kiusata ja olla ilkeitä.

Jopa aikuisetkin kiusaavat aikuisia.

Samalta se tuntuu aikuisena kuin nuorenakin.

Mut luulis että aikuisella ois järki päässä ettei kiusaa.

On työpaikka kiusaamista ja kotikiusaamista ym.

• jonne2006

MOI KIUSAAN KAIKKII SYÖN SIÅÄNII OON ES-JONNE!

OONX NORMAALI

• GuFFe123

Voimia sinulle, yritä selvittää pääkoppasi ennen kuin on myöhäistä(taitaa kyllä olla jo).

• JONNEJONNEJONNEJONNE

OLET MINUN TOVERINI IHAN TERVE JA HYVÄ ES JUOJA!!!!!!!!!!! NYT MENNÄÄN OSTAA VIDDUSTI ESSSÄÄ JA PÄRISTÄÄN YHDESSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• koulukiusattu3

Osanottoni ja voimia koko perheelle.. Mimua on kiusattu ala-asteelta ammattikouluun... Tiedän kuinka siitä jää isot arvet sydämeen.. Mutta yritän kuitenkin elämässä jatkaa, eteenpäin vaikka vaikeita aikoja on.. Älkää hyvät ihmiset kiusatko.. Monet ihmiset tekeen sen että lähtevät omin käsin pois.. Minäkin olen sitä harkinnut, mutta aina olen siihen tulokseen tullut että se ei kuitenkaan hyödytä.. KAIKKI ME OLEMME ERINLAISIA IHMISIÄ!! Kiusaajilla itsellään on paha olla....

• aloittaja!

Kiitos!

• R.I.P sun siskol. Aivän järkytyin tost siskos kuolemast ja olen pahoillaan et sellasta edes pääsi käymään. Mua on myös kiusattu, olin silloin aivän sydänsuruis kun mun yks edellinen ihastus turju mut ja rupes seukkaa yhen meijän luokkalaisen kaa(no nyt ne ei enää seukkaa, ja mul on jo yks toine tyttö kiikaris:)

• paskiaiset

oon nii samaa mieltä ja otan osaa :( ihan kamalaa :( TE KIUSAAJAT VOITTE PAINUU HELVETTIIN TEIJÄN OMA ELÄMÄ ON NII PASKAAA ETTÄ TUUTTE PASKOO MUITTENKI ELÄMÄN SAATANA OOTTE NII VITUN SÄÄLITTÄVII -.-

• 456789

"ihmiset kadehtivat sitä että uskallat olla se mikä haluat ja ne eivät." Tämä taitaa olla päässäsi kuviteltua illuusiota?

• b642vq35

nämä kiusaajat yms ylimieliset paskat ansaitsevat kunnon turpasaunan. hyvä on sitten sanoa mitään kun itse ottaa selkäänsä ns "alempiarvoiseltaan." tietävät miltä tuntuu... vitun pellet.

• aloittaja !!

Nyt minun osaltani kiusaaminen loppui ! Olen niin onnellinen. Sain nöyryytettyä aivan pikku asialla kiusaajanit ! Nyt minulla on kavereitakin koulussa:) kiitos kaikille ketkä olette minulle voimia antaneet

• yellow
    • Deathtoallbullys

Oikeus on sitä että kaikki kiusaajat TELOITETAAN. "Imperial march"

• aloittaja1

Kuolemasta nyt yli vuosi, ikävä on niin suuri ettei sanoilla pysty sitä sanomaan..vuosi vuodelta rupeaa miettimään, että mitä kaikkea oltaisiin voitu yhdessä tehdä ja kokea. Mutta siskoni on lepäämässä ikuista unta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      229
      7053
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2917
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      45
      2380
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      103
      2300
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2071
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1560
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      95
      1558
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1423
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1372
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      392
      1359
    Aihe