Tuntijalle..,

4 Smile

katotko mullekin mitä näkyy.
omiin tulkintoihini kun en usko, omalla kohdallani

oon ollu aika poikki, jotenki virta on ja se into, jota vielä jokin aika sitten oli - on kadonnu jonnekin.

2

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terve vanha ystävä!

      täällä minäkin vielä roikun, kohta mennään nukkumaan ;-)
      en minäkään koskaan yritä katsoa itselleni, koska se on niin sekavaa...

      teet niin paljon töitä, ettet jaksa oikein muuta! eikö tuo ole helppoa nähdä?
      arvostan muuten suuresti panostasi tarot-palstalla, olet auttanut äärettömän monia ihmisiä. siis pieni mainos tähän väliin: käykää ihmiset kurkistamassa tarot-palstalle!

      sinulla on voimakkaat jalat ja sääret, niistä saat olla onnellinen. isäsi perintöä nekin, vanhan kapteenin. ja tarkka silmä sinulla on, et luota hölmöihin ja laitat ihmiset aina omiin lokeroihisi, kun heidän kanssa asioit.
      vaan kun sinä et ikinä pidä lomaa! käsken sinun aina mennä pohjoiseen latautumaan, mutta sinulla on tuhat tekosyytä...

      kas, laivamatka näkyy kuitenkin. tutussa ja turvallisessa seurassa. sinä rakastat vettä ja tämä reissu saattaa jopa olla sukulaissielujen kanssa. joko olet tilannut?
      kyllä sinä omasi löydät. et vain ole ollut kunnolla hakutuulella. minä laitan sinut sinne pohjoiseen, niinkuin aina. näkyy sinänsä 3 miestä, jotka tulevat kysymykseen. yhdellä on kamalasti ongelmia työnsä kanssa. yhdellä on pelkoa terveydestä, mutta se on turhaa. hän on terve kuin karhu. kolmas on se oikea sinulle, hän on romanttinen ja osaa jutella!
      noh, koska lähdet laivalle ja koska pohjoiseen? avaimesi on lomissa, laita pennit likoon, olen jo ehdottanut kuinka voit tienata pientä ylimääräistä..... :-)

      t. ystäväsi Keskiyö

      • 4 Smile

        Niinhän sinä olet ;)
        No kun juttu on nyt niin, etten taida voida tässä tilanteessa palkata työntekijää.
        Ei nää asiat niin hyvin oo vielä, vaikka voiton puolella veloistani olenkin :)

        Haaveilen niin, että uskaltaisin laittaa uudemman työkalun, mutta taitaa ehtiä tuo selkä mennä, ennenkun niin käy. Suomessa muuten, on ihan poskettoman suuret kulut palkata väkeä.

        Kotiin ku pääsen, en saa mitään aikaseks. Oon vaan ja hullua kyllä - en edes hirveemmin edes huonoa omaatuntoa siitä jaksa kantaa. Ehkä joskus tässä vielä piristyn.

        Isällä tosiaan on vahvat jalat ja vielä sitekämpi sydän. Hävettää ku ite oon niin huonossa kunnossa ja hän juoksentelee millon hirviporukoissa. Mä oon varmaan jo kuupsahtanna ku samaan ikään pääsen! Ei hän paikallaan osaa olla, koko ajan on pakko jotain puuhata. Tosin.., nyt on alkanu puhella et omakotitaloelämä alkais riittää jo....

        vai että 3. en tunnistanu ainuttakaan ;)

        lappiin tosin kaipailen.., jotakin jäi aikoinaan sinne kun työmatkalla pääsin siellä käymään. Ajattelin, et joskus vielä tulen uudestaan...

        Mutta että on romanttinen ja osaa jutella..., mä en taida osata sitten sitä olla ensinkään! Kom sii- kom saa, eli katotaan nyt...


        Kiitti kamuseni ;)
        Iloa iltaasi ja kiitos itelles kun jaksat jeesata meittii onnettomia myös


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe