katotko mullekin mitä näkyy.
omiin tulkintoihini kun en usko, omalla kohdallani
oon ollu aika poikki, jotenki virta on ja se into, jota vielä jokin aika sitten oli - on kadonnu jonnekin.
Tuntijalle..,
2
60
Vastaukset
Terve vanha ystävä!
täällä minäkin vielä roikun, kohta mennään nukkumaan ;-)
en minäkään koskaan yritä katsoa itselleni, koska se on niin sekavaa...
teet niin paljon töitä, ettet jaksa oikein muuta! eikö tuo ole helppoa nähdä?
arvostan muuten suuresti panostasi tarot-palstalla, olet auttanut äärettömän monia ihmisiä. siis pieni mainos tähän väliin: käykää ihmiset kurkistamassa tarot-palstalle!
sinulla on voimakkaat jalat ja sääret, niistä saat olla onnellinen. isäsi perintöä nekin, vanhan kapteenin. ja tarkka silmä sinulla on, et luota hölmöihin ja laitat ihmiset aina omiin lokeroihisi, kun heidän kanssa asioit.
vaan kun sinä et ikinä pidä lomaa! käsken sinun aina mennä pohjoiseen latautumaan, mutta sinulla on tuhat tekosyytä...
kas, laivamatka näkyy kuitenkin. tutussa ja turvallisessa seurassa. sinä rakastat vettä ja tämä reissu saattaa jopa olla sukulaissielujen kanssa. joko olet tilannut?
kyllä sinä omasi löydät. et vain ole ollut kunnolla hakutuulella. minä laitan sinut sinne pohjoiseen, niinkuin aina. näkyy sinänsä 3 miestä, jotka tulevat kysymykseen. yhdellä on kamalasti ongelmia työnsä kanssa. yhdellä on pelkoa terveydestä, mutta se on turhaa. hän on terve kuin karhu. kolmas on se oikea sinulle, hän on romanttinen ja osaa jutella!
noh, koska lähdet laivalle ja koska pohjoiseen? avaimesi on lomissa, laita pennit likoon, olen jo ehdottanut kuinka voit tienata pientä ylimääräistä..... :-)
t. ystäväsi Keskiyö- 4 Smile
Niinhän sinä olet ;)
No kun juttu on nyt niin, etten taida voida tässä tilanteessa palkata työntekijää.
Ei nää asiat niin hyvin oo vielä, vaikka voiton puolella veloistani olenkin :)
Haaveilen niin, että uskaltaisin laittaa uudemman työkalun, mutta taitaa ehtiä tuo selkä mennä, ennenkun niin käy. Suomessa muuten, on ihan poskettoman suuret kulut palkata väkeä.
Kotiin ku pääsen, en saa mitään aikaseks. Oon vaan ja hullua kyllä - en edes hirveemmin edes huonoa omaatuntoa siitä jaksa kantaa. Ehkä joskus tässä vielä piristyn.
Isällä tosiaan on vahvat jalat ja vielä sitekämpi sydän. Hävettää ku ite oon niin huonossa kunnossa ja hän juoksentelee millon hirviporukoissa. Mä oon varmaan jo kuupsahtanna ku samaan ikään pääsen! Ei hän paikallaan osaa olla, koko ajan on pakko jotain puuhata. Tosin.., nyt on alkanu puhella et omakotitaloelämä alkais riittää jo....
vai että 3. en tunnistanu ainuttakaan ;)
lappiin tosin kaipailen.., jotakin jäi aikoinaan sinne kun työmatkalla pääsin siellä käymään. Ajattelin, et joskus vielä tulen uudestaan...
Mutta että on romanttinen ja osaa jutella..., mä en taida osata sitten sitä olla ensinkään! Kom sii- kom saa, eli katotaan nyt...
Kiitti kamuseni ;)
Iloa iltaasi ja kiitos itelles kun jaksat jeesata meittii onnettomia myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511