Siis miten huoltovalon saa kuitattua?Huolto on tehty tees se itse periaatteela.ÖLJYT SUODATTIMET VAIHDETTU JA NESTEET TARKISTETTU JA LISÄTTY.Voisiko jolku neuvoa? Kiitos jo etukäteen.
NISSAN PRIMERA P12 2.0 -04 HUOLTO VALON KUITTAUS
Pitkän päälle nissan
2
1456
Vastaukset
- stefanus1
Käytä jollain huoltoasemalla, tuskin maksaa montaa euroa kun se huolto ukko sen pois hoitaa.
- jeppeXXXX
1. Kytke virrat
2. Sammuta radio
3. Paina info-nappi pohjaan ja kierrä samalla radion volumea yksi kierros myötäpäivään
4. Poista valikosta muistutus huoltoonmenosta
5. Poistuminen huoltotilasta tapahtuu painamalla back-nappia kolme kertaa
6. Sammuta virrat ja käynnistä moottori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13410627
- 525110
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html442322Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072135- 292023
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131641Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411462Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291144Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331101Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541007