Hei! Olen jo pitkään tehnyt videoita moviemakerilla ja alan jo tyllsistyä, koska se on ihan surkea! Etsisin jotain hyvää ilmaista editointiohjelmaa, josta ymmärtää helposti. Mielellään suomenkielinen, mutta ei tarvitse sitten, jos se on hyvä. Niin että siinä olisi paljon enemmän kaikkia rytmitys, siirtymis yms. kuin moviemakerissa. ☺
Ilmainen editointiohjelma
10
266
Vastaukset
- vatsaus
Eräs vaihtoehto on OpenShot, jota voit käyttää vaikka live-DVD:tä käsin.
http://www.openshot.org/ - Pitsamies1
Miksi sen ilmsinen pitää olas, miksi et halua maksaa ohjelmasta jota oikeasti tarvitset?
Jos ei ole hakus ostaa niin on oltava ilman, sama pätee mihin vain.
Jos ei ole halua ostaa pitsaa on oltava ilman pitsaa.- rozzzu
No en saa ostaaa... -,-
- Pitsamies1
rozzzu kirjoitti:
No en saa ostaaa... -,-
No sitten on oltava ilman tai käytettävä movie makeria.
Hyvät maksaa. - mä jahtaan morsoja
Pitsamies1 kirjoitti:
No sitten on oltava ilman tai käytettävä movie makeria.
Hyvät maksaa.Tietäiskö kukaan jotain ilmaista tai halpaa editointi ohjelmaa jolla voi laittaa yhden videon pyörimään taustalle ja toisen "facecamiksi" sinne yläkulmaan? Tarttisin sellasen mun amnesia Let's playtä varten.
- Kaninmunaskusoppa
mä jahtaan morsoja kirjoitti:
Tietäiskö kukaan jotain ilmaista tai halpaa editointi ohjelmaa jolla voi laittaa yhden videon pyörimään taustalle ja toisen "facecamiksi" sinne yläkulmaan? Tarttisin sellasen mun amnesia Let's playtä varten.
Mille käyttöjärjestlmälle?
- morsot on nynnyjä
Kaninmunaskusoppa kirjoitti:
Mille käyttöjärjestlmälle?
Windows 7
- Kaninmunaskusoppa
morsot on nynnyjä kirjoitti:
Windows 7
Pinnacle Studio on hyvä ja aika edullinen, demo toimii kuukauden täysin oikean lailla jolla saat tehtyä ja tutustuttua tuohon.
- asdfghjgfdsa
Kaninmunaskusoppa kirjoitti:
Pinnacle Studio on hyvä ja aika edullinen, demo toimii kuukauden täysin oikean lailla jolla saat tehtyä ja tutustuttua tuohon.
Onko tuo pinnacle studio suomen kielinen?
- Kaninmunaskusoppa
asdfghjgfdsa kirjoitti:
Onko tuo pinnacle studio suomen kielinen?
Kokeile demoa, muistaakseni on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483